Che blu -ray vol reclame

Started by Staaled, August 4, 2009, 19:55:59

Previous topic - Next topic

Staaled

Mogelijk hoort dit op de klaagplek thuis.
Geen tegenwerking of commentaar mijnerzijds bij een verhuizing door de mods derhalve. ;)

"Che" blu-ray, aangeschaft bij Amazon.co uk, ramt je 10 min. aan trailers en jawel reclames door de strot alvorens te starten.
En niet door te spoelen. :wacko:

De reclames zijn voor 1 of ander vaag soort smartie waar je heel olijk van schijnt te worden en SKY-hd.
Als dit het voorland is van blu-ray.........
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Icarus314

Dat is wel ironisch omdat Che nu juist niet veel op heeft met kapitalisme  :D

celerontje

Haha! :D
Helaas denkt Cuba daar nog steeds anders over... >:(

Dit is balen inderdaad. >:(
Maar in het algemeen staat er op Blu-ray's minder introtroep, zelfs op Fox Blu-ray's!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

squeek

toch krijg je soms niet de mogelijkheid om dingen te skippen of door te spoelen. vreselijk irritant. het zijn dan meestal fbi warnings of brein filmpje. of zelfs het menu van de film geeft soms een te lange intro.

het topic hoort meer thuis in het dvd / bd software board lijkt me, releases is voor wanneer iets uitkomt. dit is meer een disc review  ;)

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

roos

Quote from: squeek on August  4, 2009, 20:13:32
toch krijg je soms niet de mogelijkheid om dingen te skippen of door te spoelen. vreselijk irritant. het zijn dan meestal fbi warnings of brein filmpje. of zelfs het menu van de film geeft soms een te lange intro.

greetz
idd voor mij ook een enorme ergenis, dat het erop staat oke', maar wil wel zelf kunnen bepalen of ik ernaar kijk of niet.... :crazy:
monster 500/1000
humble's hatt mkIII
panasonic TX-P50G10
yamaha ysp 1000 marantz cd 5001 marantz pm 4001 dreambox 7000

RonG

Het niet kunnen skippen of "doorspoelen" van dit soort onzin is voor mij DE grootste ergernis van originele DVD's cq BR's. Collega van mij koopt bv de originele disney tekenfilms maar ript ze zodat de kinderen direct van de film kunnen genieten, zou toch eigenlijk niet moeten hoeven.

Download je of rip je een film, wordt je deze overbodige informatie bespaard, koop je de film origineel wordt je om de oren gesmeten met "je mag niet stelen" enz. wat je dus idd niet kunt skippen.
Met BR's zien ze de mogelijkheid misschien nog meer onzin in te bakken zoals dus Che helaas.

celerontje

Er zou eens wetenschappelijk onderzoek moeten komen naar het effect van die waarschuwingsschermen. >:(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Staaled

Quote from: celerontje on August  4, 2009, 23:06:56
Er zou eens wetenschappelijk onderzoek moeten komen naar het effect van die waarschuwingsschermen. >:(
De doelgroep is zelfs niet in zicht ? ;D

Zie ze vaak voorbij komen, erger me er even aan, maar koop nog steeds.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)