MOVED: HDTV/WM9 post in newsgroups

Started by J.A.F._Doorhof, July 31, 2009, 08:23:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Dit topic is bewaard in het archief....
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Hi,
Door de recente acties van Brein willen we voorkomen dat ook het HTFORUM een waarschuwing zou krijgen.
Vandaar dat LINKS naar bestanden niet toegestaan zijn, discussies over en hoe zijn natuurlijk voorlopig nog toegestaan maar aub geen directe links meer plaatsen.

We willen natuurlijk niet ons mooie forum in de problemen brengen....

We rekenen natuurlijk op jullie begrip.

LET WEL.
We hebben de thread wel bewaard omdat we niet willen dat mensen hun post count omlaag zien gaan.
En wie weet wat de toekomst brengt......
Op dit moment met de hele oproer willen we geen ENKEL risico lopen en er waren teveel directe links in deze thread die editen onmogelijk maakte.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Geen probleem, beter safe than sorry.

riwi

Je kan het toch ook gewoon deleten?
Ik bedoel de postcount is toch helemaal niet belangrijk?

Zo vind ik dat een groot gedeelte van de afterhours om de paar maanden gewoon gedelete kan worden.

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

funniebunnie

Ik begrijp sowieso niet waarom een topic als dit weg moet; zijn jullie zo bang voor een stichting (!) als BREIN? Tsss....

J.A.F._Doorhof

Funnie bunnie.....
Als je even een paar miljoen wil storten just to be safe ben ik niet bang meer :D

Je vergeet denk ik even dat Brein een soort van heksenjacht aan het doen is op dit moment en de boetes die uitgedeeld worden zijn niet mals.
Als ik 1 dag zo een boete zou moeten betalen kan dit forum direct dicht en kan ik de uitkering in.
Dus tenzij je zelf meebetaald met een paar miljoen kunnen we als HT forum niet toestaan dat er DIRECTE links naar torrents of NZB's zijn.

En dat heeft NIETS met bang zijn voor te maken, maar wel met slim zijn en problemen voorkomen voordat ze er zijn.
En aangezien discussies wel toegestaan zijn lijkt het me simpel genoeg om daar als members een oplossing voor te vinden, toch ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

funniebunnie

#7
Ik begrijp je standpunt, maar was het dan niet eleganter geweest om het topic leeg te halen (archiveren!) maar wel te laten bestaan, zodat het topic gewoon verder gaat, al dan niet voorzien van een aangescherpte moderatie/regels?

Ghosty J

het topic was 193 pag groot met 25 reactie's per page. meer als 4800 berichten, ongeveer 181,200 gelezen. die reacties verwijderen wij niet omdat het sommige mensen nog al wat posts kan kosten! :)
ik post dit als gebruiker niet als mod! :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

riwi

Quote from: Ghosty J on August  2, 2009, 22:18:03
die reacties verwijderen wij niet omdat het sommige mensen nog al wat posts kan kosten! :)
ik post dit als gebruiker niet als mod! :D

Who cares? Gewoon deleten die hap. Maar ik ben geen mod dus jullie moeten het maar bepalen.

Dat links naar nzb's niet mogen begrijp ik best. Het verbaasde me al dat ze niet weg gemodereerd werden.

Dirc

Misschien moeten we inderdaad gewoon de startpost afspitsen in een nieuw topic?

J.A.F._Doorhof

Gewoon een nieuw topic starten maar dan zonder links.

Over het archief, in het archief kost het geen brood, amper ruimte op de HDD.
Jij vind het niet erg als we hem deleten maar ik denk dat er mensen zijn die het wel heel erg vinden qua post count vandaar de beslissing om hem gewoon te bewaren en wie weet over een jaar alsnog te deleten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

papaleo

Ik kwam deze 'Platvoet en Klapvoet Presenteren' poster bij toeval op de welbekende alt.binaries.hd....... site tegen,iemand al ervaring met hun HD materiaal?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

B.J.

Quote from: papaleo on September  4, 2009, 12:27:39
Ik kwam deze 'Platvoet en Klapvoet Presenteren' poster bij toeval op de welbekende alt.binaries.hd....... site tegen,iemand al ervaring met hun HD materiaal?
uhm?

Je moet eerst even een nieuw topic maken met een mooie startpost.