The Wolfman

Started by Robbert54, July 31, 2009, 01:21:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gerard1

pffffffff dat was een hele zit, starred slaat de spijker op zijn kop.
mijn mening is: geen spanning, geen sfeer gewoon saai :yawnee:
Wat verlang ik, naar weer eens een goede triller, goed verhaal, spanning.
trailers kan je eigenlijk beter na afloop gaan kijken.

skank1

Gisteren bekeken...



Qua setting valt het heel goed in de smaak !



De maan die zijn weg zoekt door de bossen, het landhuis met zn prachtig interieur... De smog overal, en dan uiteraard de typische , gotische dorpjes...

prachtig !

De transformaties zijn prachtig gedaan enz.. maar het gezicht zelf dan van de weerwolven zijn niet hedendaags (ook normaal vermits de setting)  en misschien stoort mij dit wel...



Echter daartegenover mis ik precies wel iets in de film, en kon hij mij totaal niet boeien



Ik heb nooit echt het beangstigend gevoel gekregen die een horror normaal toch zou moeten weergeven... Schrikmomenten waren er totaal niet! Wat erg jammer is.



Daarnaast (maar dat lag niet aan de film) had ik dan ook nog eens problemen met weergave van de film en het ontbreken van digitaal geluid (ik kreeg stereo ipv dts) doordat ik een betafirmware aan het uitproberen ben... wat allemaal niet ten goede komt van de film.



Hoe dan ook, ga ik hem toch nogmaals bekijken met surround geluid, misschien dat hij dan iets beter in de smaak valt



6/10
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii