Markt sectie. minimaal 50 posts??

Started by Nelisje, July 27, 2009, 17:25:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nelisje

Ik zie dat de marktsectie nu alleen toegestaan is voor mensen met 50 posts. Is het niet een idee om dat gewoon te doen voor leden die langer dan een bepaalde tijd lid zijn. Ik kan me vergissen, maar nu zul je zien dat mensen die die 30posts hebben of in ieder geval niet genoeg nu als gekken gaan spammen om aan de 50 posts te komen. Lijkt me ook niet echt wenselijk.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

egraaf

Ik kan mezelf daar wel een beetje in herkennen, hoewel ik probeer om het allemaal relevant te houden ben ik wel iets meer aan het posten de laatste tijd.

Ik ben lid sinds 2004, maar ik heb vaak niet het gevoel dat ik iets kan toevoegen aan de discussie.

celerontje

Troost jezelf, het grootste deel van de posts is off-topic, volgens mij. :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

We hebben die discussie al veel vaker gevoerd.

Helaas, door spam en 1 topic starters voor eigen verkoop, het vele werk dat we daaraan hebben is besloten deze onsympathieke maatregelen te treffen.

De goeden moeten lijden onder de slechten.



Topic gesloten.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey