Sony 400CD lader

Started by Point7, July 25, 2003, 11:32:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Point7

Ik sta op het punt om de Sony CDP-CX455 (400 CD/MP3 wisselaar) te kopen.
http://www.sony.be/view.x?prod=26508&cat=12842&tech&loc=en_BL
Nu vroeg ik me af welke kabels (analoge of digitale) ik het beste koop om deze aan te sluiten aan mijn Denon 3802 receiver. Dus welke DAC's zouden het beste zijn. Die in de CD wisselaar en dus een analoge verbinding maken of deze in de Denon 3802 en dus een optisch digitale verbinding maken.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Sullivan

Hi,

Ik heb deze CD wisselaar in de winkel zien staan, wat een machtig mechanisme.
Het hoeft natuurlijk niet, maar ik heb bij dit soort app. altijd het idee dat er ingeleverd wordt op geluidskwaliteit. Zeker voor het geld (300 cd wisselaar adviesprijs 399 euro).

Dit is echt iets wat je zelf moet gaan beluisteren. Ik ben niet helemaal weg van de DAC's in 3803/2, maar ken ze niet van dit apparaat. Bij staffhorst (Utrecht) staat deze cd wisselaar en de Denon 3803. Misschien willen zij hem wel voor jou aansluiten op beide manieren.

Ik ben benieuwd naar je bevindingen, als je hem aanschaft.

mvg,
Frank

Point7

Quote from: Sullivan on July 28, 2003, 20:02:34
Hi,

Ik heb deze CD wisselaar in de winkel zien staan, wat een machtig mechanisme.
Het hoeft natuurlijk niet, maar ik heb bij dit soort app. altijd het idee dat er ingeleverd wordt op geluidskwaliteit. Zeker voor het geld (300 cd wisselaar adviesprijs 399 euro).

Dit is echt iets wat je zelf moet gaan beluisteren. Ik ben niet helemaal weg van de DAC's in 3803/2, maar ken ze niet van dit apparaat. Bij staffhorst (Utrecht) staat deze cd wisselaar en de Denon 3803. Misschien willen zij hem wel voor jou aansluiten op beide manieren.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen, als je hem aanschaft.
mvg,
Frank

Ik heb em al besteld en misschien heb ik em deze week al. Ik ga em voorlopig enkel analoog verbinden (MP3 werkt enkel via de analoge connectie op deze speler) via een Monster Cable M350i interlink.

Waarschijnlijk ga ik nog een 300CD versie bijkopen. Deze kun je immers met mekaar linken zodat je 1 grote speler van 700CD's krijgt.

De 400CD versie kost ook direkt een pak meer. (600 Euro adviesprijs)

Ik weet wel dat zulke wisselaar geen high end CD speler is en dat hoeft ook niet voor mij. Hij moet gewoon goed klinken en voor de rest is het puur gebruiksgemak dat je alle CD's direkt kunt beluisteren + dat je weer CD's beluisterd die al lang in de kast/rek hebben gelegen.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2