Xbox 360 Algemeen

Started by Madhouse, July 27, 2009, 09:31:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mradem

Hoe zit het bij de xbox360 eigenlijk met 3D gamen. Ik heb begrepen dat deze fully 3D compatible is maar geldt dat ook voor de 1e generatie? Ik heb er namelijk nog 1 uit de oude doos :P die geen hdmi heeft.

Ronin79

#76
Call of Duty krijgt Abonnementservice
May 31, 2011

Uit een artikel van de Wall Street Journal en een gelekte video blijkt dat Activision binnenkort komt met Call of Duty Elite.
Deze multiplayermodes is beschikbaar voor Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3 en toekomstige Call of Duty-games en bestaat uit een gratis en een betaald gedeelte.

Het platform zal onder andere uitgebreide statistieken, sociale functionaliteiten en extra opties bieden zodat spelers zichzelf kunnen verbeteren.
Het platform zal niet alleen benaderd kunnen worden via de PC maar ook op tablets en smartphones.
Spelers die kiezen voor een maandabonnement ontvangen naast deze opties ook automatische alle mappacks waarvoor niet extra betaald hoeft de worden.
Hoeveel het abonnement precies gaat kosten is nog niet bekend, Activision zelf verwacht dat niet boven de 7,99 dollar (ongeveer 5,50 euro) per maand uit te komen.

Naast de bovengenoemde opties zal ook de feature Groups zijn entree maken. Spelers kunnen zo gemakkelijk statistieken, berichten en video's met elkaar uitwisselen.
Daarnaast kunnen ze zich als groep inschrijven voor competities en strijden om prijzen.



Halo heeft zo'n soort programmatie, en dat is gratis .... uitmelken heet dat.
Dit moet echt niet kunnen. Waar betalen we eigenlijk X360 Live voor.

Reken maar eens uit;

€ 59.95 voor MW3
€ 59.95 voor Live Abo ...
12 x 5,50 voor extra optie MW3

Totaal: € 185,90 om MW3 een jaar lang ...compleet te kunnen spelen.  :blink:




djaxx

Dan mogen ze het steken waar de zon niet schijnt.

Ronin79

Dat lijkt mij ook een goed idee.

Eerst al die online passes van EA, wat vervelend is als je oa. meerdere 360's thuis hebt (zoals o.a. ikzelf), en nu
komt een ander bedrijf met zoiets op de proppen. Het moet niet veel gekker worden.

Snutchz

Dit zijn nou juist de games die zorgen dat den industrie volledig de verkeerde kant op waait... links laten liggen dus  ^-^
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Op deze manier gaat BF3 de strijd, wel winnen.

Ronin79

#81
Iemand de pers conferentie gezien ?

Het viel mij echt heel erg tegen.

Tuurlijk zag; MW3, GOW3, Tomb Raider, Ghost Recon, Forza 4 en Halo 4 er goed uit ... maar is dat alles ?

Ipv van wat nieuws te vertellen over de nieuwe 720, was de conferentie meer een Kinect presentatie.
Op een gegeven moment, werd ik er echt niet goed van.

Zou MS dingen achterhouden voor hun aankomende eigen event ... wanneer is deze eigenlijk ?


Snutchz

Nee Ron... de next console blijft voorlopig nog even uit... alle focus gaat naar Kinect... wederom 'n tergende show... net als vorig jaar  :nopompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

richardnl

Niks gemeld over een 3d update?

Ronin79

Nee niet specifiek. alleen een feature waar je een foto, 3D kan laten lijken.

@ Snutchz

Vond ik ook.

Hopelijk kan ik morgen wat meer van Nintedo genieten.

De Wii vind ik 3 keer niks, dus hopelijk komen ze met een console voor hardcore gamers, en niet weer
met zo'n zwiep en zwaai systeem. Echte leunstoel-soldaten staan niet te zwiepen voor de TV, die zitten  :P

Ben benieuwd.

Snutchz

Zwiepen en zwaaien zal niet meer aan de orde zijn... mijn hemel... wat ik tot nu toe allemaal gezien heb... on-rails games, quick-time... CGI... shooters... wat 'n meuk  :nopompom: ..gaan ze nog games showen of hoe zit dat ?!?

Nintendo is king  :worship:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Ik heb net wel de gameplay van BF3 gezien ... daar zit ik nu wel op te wachten.
Verder was er nog een shooter van EA, wat ook wel leuk kan zijn.

Daarnaast vind ik de game van Bethesda wel leuk. Prey 2, Rage en oa. Skyrim.
Hopelijk zie ik daar ook deze dagen wat van.

Straks even de conferentie zien van Ubisoft. De nieuwe Ghost Recon ziet er in ieder geval goed uit.  ;)

Snutchz

Rayman Origins lijkt me wel wat  :happy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#88
Best grappig, maar niet mijn soort game.

Ik ben wel benieuwd wat FarCry 3 voor een game word (tja ... weer een shooter  ::)  )
Het lijkt weer wat naar zijn oorsprong te gaan.
Ook de nieuwe Brothers In Arms en Assassins Creed zagen er wel leuk uit.



De Ubisoft conferentie ben ik nu nog aan het volgen.
Sony en Nintendo zal ik (denk ik) morgen wel doen.  ;)

Snutchz

Zeker niet.. Sony gaat over 5 min. van start  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Mooi gerucht (zou ik toch gelijk krijgen  :P)

Nieuwe Xbox en Timesplitters 4 bij volgende E3′
June 15, 2011

We hebben van bepaalde bronnen vernomen, waaronder van een werknemer bij Crytek, dat de nieuwe Xbox wordt aangekondigd op de E3 in 2012.
Ondanks dat de technische specificaties van de nieuwe Xbox nog niet helemaal vast staan, zegt de Crytek bron wel dat ze Microsoft DirectX 11 gebruiken voor de ontwikkeling.
Timesplitters 4 wordt ontwikkeld met behulp van CryEngine 3 en zal waarschijnlijk de benchmark worden voor de next-gen Xbox console.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Ik ben erg benieuwd.  ;)

Rage 2, zal ook voor de nieuwe console uit gaan komen.
Doom 4 komt nog voor de huidige 360 uit. Althans dat mag ik aannemen.

Ronin79

Het is weer tijd, voor een dagelijks potje onzin;

Er is weer onderzoek gedaan naar geweld in games en de gevolgen daarvan. Gamers worden agressiever door veel games met actie en geweld te spelen.
Daarnaast zouden emoties afgestompt worden. Dat stelt de Amerikaanse hoogleraar communicatiewetenschappen Brad Bushman volgens dagblad Spits.

Voor zijn onderzoek analyseerde Bushman 381 onderzoeken waaraan in totaal meer dan 130 duizend respondenten meededen.
De onderzoeker concludeert dat gamers niet alleen agressiever worden, maar ook dat behulpzaamheid en empathie afnemen. Dit geldt voor zowel mannen als vrouwen.

Het is niet bekend welke onderzoeken Bushman gebruikt heeft. Amerikaans onderzoek uit 2010 wijst uit dat gewelddadige spellen jongeren helpen met stress om te gaan,
terwijl Brits onderzoek aantoont dat spelers van voetbalspellen agressiever reageren dan die van schietspellen.


Weet je waar ik dan agressief van word; van mensen die denken dat ze van zaken verstand hebben, toe wel dat helemaal niet zo is.
Mensen die maar wat roepen, om bepaalde groepen of mensen in een slecht daglicht te zetten. Vooral als het op gaming of
bijvoorbeeld films aankomt.

Wanneer snappen de mensen nu eens; dat je van gaming, dan wel film kijken of een ander soort gelijk vertier ...
niet agressief word. Dat is nooit bewezen, en kunnen ze ook niet aantonen.

Het zijn de mensen die er totaal geen verstand van hebben, dan wel kijk op hebben ... die deze verhalen de wereld in helpen.
Ik zou een heel pleidooi kunnen houden; waarom het geen agressie uitlokt, dan wel een pleidooi; waarom mensen wel agressief reageren in bepaalde situaties.
Of waarom er bepaalde personen zijn die gek worden, en in een winkel centrum ... als een volslagen idioot, mensen gaan neerschieten. Maar dat heeft denk ik geen zin.
Altijd zullen er mensen zijn, die blijven geloven dat gaming (of film kijken ..etc.) tot geweld aanzet. Maar wij weten wel beter.  ;)



Wolf

Ik heb gehoord dat ere een speciaal apparaat is dat je je xbox 360 op je computer kan aansluiten.
Hoeveel kost dat ongeveer,en waar zou je dat dan kunnen kopen?
proud member of www.htforum.nl

Ronin79

Je bedoelt voor het flashen van een diskdrive ?
Of ergens anders voor ?

Geen idee.

Misschien in een speciaalzaak voor Xbox modding (en ombouwen). Veelal kun je die wel online vinden.
Je zou het daar eens kunnen proberen.

xystus

Quote from: Snutchz on June  7, 2011, 00:57:40
Rayman Origins lijkt me wel wat  :happy:

JA!!  :laugh: Kreeg er een tof retro-gevoel bij.. damn wat was deeltje 1 geweldig! Alles wat daarna kwam vond ik minder helaas. Gelukkig dat ze wat meer terug naar de roots vd serie gaan!

http://www.youtube.com/watch?v=hQX_6ovlPdU
"I have to return some videotapes"

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Wie weet of het online te checken is of je omgebouwde xbox 360 is geflagged/gebanned? Wil mijn ombouwdoos weer origineel maken maar vind dat zonde als daarna blijkt dat ik niet meer Live kan.


Jeroen.

Ronin79

Helaas is dit niet na te kijken.

Je 360 geeft een melding weer dat je niet meer online kan.
Dat is eigenlij het enige.

Wel wil ik je ervoor waarschuwen, dat als je games hebt gepatched naar een andere wave, bijvoorbeeld
met een wave patcher .. dan is de kans dat je geband word zeer groot.

Heb jij met ABGX360 (of zoiets) de stealth files nagekeken, en met dat programma toegevoegd, dan is de kans op een ban niet groot. Verder is het tegenwoordig aardig lastig om de 360´s naar een nieuwe wave te pachen. Alleen heb ik nu niet de informatie bij de hand (ben nu op Mallorca), hoe dat ook als weer heette. Dat komt omdat ik er alweer een tijdje uit ben (omgebouwde consoles).

Omdat ik ervaring had ik zulke zaken, raad ik je toch aan om een 360 dan wel een PS3 orgineel te houden.
Natuurlijk weet ik van jouw situatie af, en ik begrijp het ook waarom je de 360 omgebouwd heb ... maar een console waar niet meer mee online te gamen valt (vroeg of laat word je een keer geband, of door een persoonlijke fout, of een verkeerde gedownloade file, die al gepatched was) is toch jammer. het gaat je dan een nieuwe kosten, wil je wel weer online gamen. Met BF3, MW3 en andere toppers die eraan komen, is een banning niet echt leuk.

Hoe dan ook ... hopelijk heb je wat aan de uitleg.

Dinsdag ben ik weer online, later  ;)