Xbox 360 Algemeen

Started by Madhouse, July 27, 2009, 09:31:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marvin....

maar als die cd schraapt zou ik hem niet meer spelen...

Loki999

Nou het is een verademing qua geluid.

Ja hij schraapt vreemd omdat hij dat nooit deed, misschien toch een tik gekregen bij het vastslaan van de oude xbox.
Nou ja dan maar ff een 2e handse op de kop tikken moet toch wat te spelen hebben tot 10-11-2009
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

NWitkamp

Quote from: Loki999 on September 11, 2009, 14:07:51
Lens schoonmaken? het is een splinternieuwe xbox en alle andere spellen werken gewoon, deze disc schraapt een beetje tijdens het spelen.

BTW de elite is echt een stuk stiller zeg als de oude.

Heb de gewone nooit gehoord. Heb zelf ook de elite, maar vind hem alnog erg hard zoomen ofzo. Opzich best irritant als je wel goed geluid wilt, maar dan zachtjes.

Loki999

Ja dat klopt, maar hij is echt een heeeel stuk stiller als de eerste versie.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Major_Ton

Ik heb één van de eerste Elites en die bevalt mij elke dag weer prima!! Heb daarnaast ook een Wii en gisteren nog een PS3 Slim gekocht. De Xbox 360 blijft heer meester voor games. Graphics komen meer solide over, maar het belangrijkste van alles... De controller!! Die regeert enorm over de PS3 controller. Ergonomisch echt een heel stuk beter. Alle multi-platform games blijf ik dus lekker voor de 360 kopen. Als je je games op de HD installeerd, is de 360 best stil. Stil genoeg voor mij in ieder geval.
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

djaxx

Quote from: Major_Ton on December 22, 2009, 17:37:11
Ik heb één van de eerste Elites en die bevalt mij elke dag weer prima!! Heb daarnaast ook een Wii en gisteren nog een PS3 Slim gekocht. De Xbox 360 blijft heer meester voor games. Graphics komen meer solide over, maar het belangrijkste van alles... De controller!! Die regeert enorm over de PS3 controller. Ergonomisch echt een heel stuk beter. Alle multi-platform games blijf ik dus lekker voor de 360 kopen. Als je je games op de HD installeerd, is de 360 best stil. Stil genoeg voor mij in ieder geval.

LoL, mij doet die controller eerder aan een baksteen denken, zo een grote lompe zware dingen. Ook de graphics vind ik beter op ps3 en over het lawaai moet je al helemaal niet gaan praten van de 360, net een stofzuiger. Heb ze allebei dus spreek ook uit ondervinding.

Marvin....

zoveel mensen zoveel meningen, persoonlijk vind ik de xbox toch echt wel de betere/mooiere console.

Valkyrie

of het mooier is kan ik niet oordelen (ik heb geen ps3), maar hij maakt wel geluid als een stofzuiger! Ik heb 1 van de eersten destijds, maar ik weet niet of dat uitmaakt.
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Snutchz

#33
dat maakt zeker uit  :D ..die met den Jasper Chip zijn toch wel vrij stilletjes... mijn bevindingen >

360

- multi-platform titels zijn in de meeste gevallen superieur tov PS3 (dit vanwege de iets betere videokaart/luie ontwikkelaars voor het porten)
- ergonomische controller (meer solide, betere triggers, feedback van den sticks)
- LIVE network is wáy better dan die van Sony

PS3

- Vétte exclusives (deze hebben zelfs dikkere graphics)
- Blu-ray aan boord (:pompom:)
- Network is gratis (nog wel  :sneaky:)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Marvin....

#34
ja dat maakt nogal uit.
zelf hoor ik dat ding wel, maar hij komt niet boven mijn decibellen-producer heen...
wat ook al aangeven is, is dat het nogal minder lawaai maakt wanneer je een spel op de HD installeerd.
het uitlezen maakt ook nogal herrie namelijk, je kan er ook een stillere drive inzetten.
zelf gebruik ik de volumeknop van m'n receiver om het probleem te niet te doen.   :D


(overigens heb ik zo'n zwarte special-forces). *


*Elite....  :popcorn:


djaxx

Quote from: Marvin.... on December 22, 2009, 20:02:53
ja dat maakt nogal uit.
zelf hoor ik dat ding wel, maar hij komt niet boven mijn decibellen-producer heen...
wat ook al aangeven is, is dat het nogal minder lawaai maakt wanneer je een spel op de HD installeerd.
het uitlezen maakt ook nogal herrie namelijk, je kan er ook een stillere drive inzetten.
zelf gebruik ik de volumeknop van m'n receiver om het probleem te niet te doen.   :D


(overigens heb ik zo'n zwarte special-forces). *


*Elite....  :popcorn:



Ja, ok maar ik gebruik de ps3 ook om films te bekijken, zou je dit met de 360 doen zoals ik vroeger deed is het op de stille momenten wel balen. Ik heb idd ook wel geen elite. Hopelijk voor de 360 fans ligt het daar aan. Wat is er zoveel beter aan xbox netwerk dan aan dat van de ps3, om daar elk jaar de prijs van een game voor te betalen?

Marvin....

je betaald ervoor, dus werkt het beter.....   :D


Snutchz

..er zijn online al abonnementen te vinden voor €32,95 heur  :dozingoff:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Loki999

Online ok dan, waar kunnen we die vinden?
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Major_Ton

Mijn reactie heeft weer lichte commotie opgewekt :D Het is slechts mijn bevinding en ik heb de luxe om beide te kunnen beoordelen. Zowel de Xbox 360 als de PS3 zijn erg leuke machines. Gisteren heb ik wel erg vermaakt met Uncharted 2!! Maar CoD MW2 vind ik een hel op de PS3 omdat voor mij de controller niet logisch aanvoelt. Ook de speelbaarheid van Forza 2 en 3 vind ik velen malen prettiger dan Gran Turismo. Maar het blijft een mening natuurlijk. En dan is er natuurlijk nog de Wii!! Tja de Mario toppers zijn toch wel erg vermakelijk, zeker om ze samen met mijn vriendin te spelen.

Maar voor alsnog (dit is een Xbox 360 draadje natuurlijk) blijft de 360 nummer 1. Ik ben benieuwd wat voor ontwikkelingen we nog kunnen verwachten van Micorsoft voor onze Xdoos!
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

Valkyrie

ik moet nog steeds eens zo'n converter halen van component naar HDMI. Jammer dat de xboxen destijds niet meteen met HDMI werden geleverd. :(
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Snutchz

Ik zou 'n nieuwe Elite halen als ik jou was ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Marvin....


EdwinB

Quote from: Major_Ton on December 23, 2009, 10:06:43
Ik ben benieuwd wat voor ontwikkelingen we nog kunnen verwachten van Micorsoft voor onze Xdoos!

Project Natal natuurlijk! :)


Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Marvin....

iemand enig idee hoe je ie headset opnieuw kan afstellen, toen ik die xbox kocht en de headset erin propte toen wilde hij weten hoe hard ik van plan was te praten.
soort callibratie tov jouw stem...
nu heb ik een draadloze headset en die reageerd véél sneller, conclusie is dat mensen me muten omdat ze de speleffecten via de headset doorkrijgen.
en dan staat het eigenlijk niet hard. de draadloze is dus gevoeliger, dat wil ik afstellen.
maar ik heb echt geen idee waar ik dat kan vinden....


Marvin.

Onne

Ik heb een probleem,

Ik heb een Xbox 360 elite en een modem en een Cat-5 kabel.

Ik heb gisteren m'n live gold 12 maanden geactiveerd.
Ook heb ik al demo's en sample cars gedownload voor forza etc.
Ook de Xbox live test gaat helemaal vlekkeloos.

Maar ik kan niet online gamen.
Bij forza 3 zegt ie steeds (servers are unavailable)
Terwijl andere mensen er wel op komen.

NAT van modem type = open ,
Thomson Speedtouch 716

Er moet iets gebeuren met de modem connectie of poorten etc maar ik kom er niet echt uit.
Iemand hier ervaring daarmee ?

Gr Onno


KillerbeeNL


Onderstaande poorten in je router open zetten


• TCP 80
• UDP 88
• UDP 3074
• TCP 3074
• UDP 53
• TCP 53

En als dat nog steeds niet werkt UPnP (iets minder veilig) in de router activeren als dat nog niet zo is en dan kijken of het lukt.



Quote from: Onne on July 21, 2010, 13:22:21
Ik heb een probleem,

Ik heb een Xbox 360 elite en een modem en een Cat-5 kabel.

Ik heb gisteren m'n live gold 12 maanden geactiveerd.
Ook heb ik al demo's en sample cars gedownload voor forza etc.
Ook de Xbox live test gaat helemaal vlekkeloos.

Maar ik kan niet online gamen.
Bij forza 3 zegt ie steeds (servers are unavailable)
Terwijl andere mensen er wel op komen.

NAT van modem type = open ,
Thomson Speedtouch 716

Er moet iets gebeuren met de modem connectie of poorten etc maar ik kom er niet echt uit.
Iemand hier ervaring daarmee ?

Gr Onno


Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Onne

UPnP is al geactiveerd, ik kan namelijk met mijn PS3 onbeperkt draadloos gamen met dit modem.

Maar de Xdoos 360 werkt dus niet helemaal zoals het hoort. Dat is trouwens wel het enige apparaat wat met draad aangesloten is op het modem. Ik weet het IP adres van de Xbox en het MAC adres.

Ik ga vanavond dus een nieuwe Game applicatie aanmaken op het modem.
Dan geef ik die handmatig de poorten die je noemt en die kan ik ook nog aan dat MAC adres linken als het goed is.
Hopen dat het werkt!