Zelda op de WII

Started by johan d, September 11, 2013, 07:38:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johan d

Onlangs een WII gekocht voor de kinderen. Daarna wat rondgekeken wat de populairste games waren.
Zelda TP kwam als beter uit de bus, dus oa die (ondertussen) vrij goedkoop op de kop kunnen tikken. 2 Zaken vielen behoorlijk tegen (spel is natuurlijk ook al +5 jaar oud):
1. Alhoewel ik de Nederlandstalige versie aankocht komen alle teksten in het verhaal in het Engels. kan ik dat ergens aanpassen?
2. Kan ik de figuurtjes echt laten spreken? tekst based komt nogal knullig over.
3. Kunnen figuren wel praten in Zelda 2 Skyward Sword + effectief Nederlands in de game?
Nog tips voor de beter speletjes? We hebben ondertussen: Skylanders (giant), Mario Kart, Mario Galaxy, Zelda TP

Thx

Jeroen de Waal

Mario Party is erg leuk voor de kinderen.


Jeroen.

jasjenl

Zelda is nooit in het Nederlands en karakters praten nooit echt, is altijd alleen tekst. Dat is Zelda :)
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

XanaduNL

Wellicht helpt dit lijstje nog. Niet om blindelings te kopen uiteraard, maar ter inspiratie. :)
http://www.metacritic.com/browse/games/score/metascore/all/wii