I love you man

Started by J.A.F._Doorhof, July 26, 2009, 08:01:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Onverwachts leuke/lieve film.

Onze hoofdpersoon Paul gaat trouwen maar dan komt er een enorm gebrek boven drijven.
Hij heeft geen enkele vriend, terwijl zijn aanstaande omkomt van de vriendinnen......

Als zijn homo broertje en moeder zich ermee gaan bemoeien om Paul aan de "man" te krijgen volgen een paar zeer leuke scenes.
Maar Paul probeert het zelf ook via internet en komt er al snel achter dat niet alles is wat het is.

Ondertussen probeert hij ook nog het huis van de hulk te verkopen en moet hij zichzelf staande zien te houden in de relatie.

Zeer zeker de moeite waard, uniek, leuk en niet zo een uitgekauwd principe.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

AnubisNefer

Idd, zeker een leuke comedy.

Heb echt letterlijk mijn slokje bier eruitgespuugd bij 1 moment  O0
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Madhouse

Ik kwam hem gisteren ook tegen. Ben heel benieuwd....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Icarus314

Toevallig ook gekeken en geen moment verveeld. Ik kan deze film nergens mee vergelijken en een nieuw genre lijkt geboren dat van de mannen die trouwen maar geen vrienden hebben  :D Wellicht dat de film ook herinnert aan wat er echt toe doet.

svmnb

Quote from: AnubisNefer on July 26, 2009, 11:35:23
Idd, zeker een leuke comedy.

Heb echt letterlijk mijn slokje bier eruitgespuugd bij 1 moment  O0

Vermoedelijk bij zijn 'dinner date' die op onnavolgbare wijze afscheid nam?
Grappige film, heb er wel van genoten. ;)
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

AnubisNefer

#5
Quote from: svmnb on July 26, 2009, 20:26:54
Vermoedelijk bij zijn 'dinner date' die op onnavolgbare wijze afscheid nam?
Grappige film, heb er wel van genoten. ;)

Nope, het was bij .........

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Xstream

Quote from: AnubisNefer on July 27, 2009, 12:29:19
Nope, het was bij .........

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Ja humor was die scene hehe ... Ik heb toch flink moeten lachen bij deze film. Ik had een dag ervoor Hangover gekeken, echt een topper, en toch wist ook deze film me uitermate goed te vermaken. Die stomme woord spelingen / verbasteringen ook, en dan elke keer klinken als een kabouter :P Gewoon hele leuke comedy! :D

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub