2 nieuwe mods

Started by J.A.F._Doorhof, July 24, 2009, 19:12:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

LittleNinja

#51
Goedemorgen allemaal.

Prettige ontwikkeling... Op mijn gebruikelijke pc heb ik een dik virus zitten! :-X
Wat dat betreft ben ik een mod met een handicap! Ik hoop hem er snel af te hebben..  >:(
Mijn frustratie zal ik echter weer op anderen moeten botvieren. :laugh: >:D

@Madhouse,
Leuk dat je ook bij de club gaat horen! ( Dat gezicht ken ik al! )

@Sonic,
Je vermoeden klopte inderdaad. ;)

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jimmy Conway

Quote from: LittleNinja on July 25, 2009, 06:48:45
Goedemorgen allemaal.

Prettige ontwikkeling... Op mijn gebruikelijke pc heb ik een dik virus zitten! :-X
Wat dat betreft ben ik een mod met een handicap! Ik hoop hem er snel af te hebben.. :angry:
Mijn frustratie zal ik echter weer op anderen moeten botvieren. :laugh: >:D

Oh my, een mod die 1 gebruiker nog niet kan managen..... :D

Kun je meteen bij Frank een echte virusscanner aanschaffen: http://www.itccomp.nl/nod.pdf :-*

neptune

#53
gefeliciteerd madhouse!

It's a dirty job but someone's gotta do it :)
zet hier iets neer

LittleNinja

#54
Hahaha... Zo had ik het nog niet eens bekeken.  :baaa:

Quote from: Jimmy Conway on July 25, 2009, 06:55:37
Oh my, een mod die 1 gebruiker nog niet kan managen..... :D

Kun je meteen bij Frank een echte virusscanner aanschaffen: http://www.itccomp.nl/nod.pdf :-*

Meteen maar even mijn avatar tekst aangepast.. :laugh:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Madhouse

Quote from: LittleNinja on July 25, 2009, 06:48:45

@Madhouse,
Leuk dat je ook bij de club gaat horen! ( Dat gezicht ken ik al! )


Ik ga mijn best doen om met modder te gooien  ;D (Dan ken ik jouw gezicht ook al! :P)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

blue-eyes

Quote from: celerontje on July 24, 2009, 23:22:17
Mmm, opzich lijkt mij het ook wel leuk, maar twijfel nogal...


Quote from: The Foundation on July 24, 2009, 23:40:50
Ik wil me ook kandidaat stellen
en bij deze nodig ik u uit op mijn buro voor een sollicitatiegesprek.


PM naar Frank en mij indien serieus ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

ajbeefde

Quote from: Blue-Eyes on July 24, 2009, 19:17:32
We hebben uitgelegd dat het BBQ feest een soort van balantage commissie is, de wijze mannen. Komen ze de dag door is het definitief :D



Is het geen Ballotage?  ;)

"Een ballotage is een stemming over het feit of iemand kan worden toegelaten tot een vereniging. Ballotage kan ook verwijzen naar de toelatingsprocedure zelf. Tijdens de ballotage wordt er - aan de hand van enkele door de vereniging opgestelde criteria - onderzocht of het aspirantlid ('ballotant') wel voldoet aan eisen die er aan het lidmaatschap verbonden zijn."
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

J.A.F._Doorhof

Tis eigenlijk meer chantage :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

J.A.F._Doorhof

Op de BBQ met die eend.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI