router aansluitingen te weinig

Started by SV..S, July 24, 2009, 14:45:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

celerontje

Klopt, pas halverwege de jaren 90 kwam dit muggengezift! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Audiofiel

Niet correct jongens, die 'n' zat er al tussen in het Groene Boekje van 1954. O0
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

pong38

Wel te hopen dat ie cat6 bedrading heeft liggen want, alhoewel het heel soms met hoge kwaliteits cat5E ook gaat, zal hij intern geen gigabit netwerk opgezet krijgen.
Heb zelf overal extra afgeschermd Belden 5E liggen maar krijg ook geen link op 1000  :(

Quote from: Ghosty J on July 24, 2009, 16:11:04
ik zou direct een 8 of 10 poorts gig switchts kopen als ik jou was,  linksys of hp zijn toch wel de merken :)

celerontje

Quote from: Audiofiel on July 24, 2009, 20:02:54
Niet correct jongens, die 'n' zat er al tussen in het Groene Boekje van 1954. O0
Toen was Ronald nog niet geboren...
Vreemd... ???
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Audiofiel

Quote from: celerontje on July 24, 2009, 21:24:27
Toen was Ronald nog niet geboren...
Vreemd... ???

Helemaal niet vreemd. Ik was zelf ook nog niet geboren... :hehe:



Het Groene Boekje van 1954 is geldig geweest tot 1995, misschien snap je het dan? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jeroen V

Ging dit oorspronkelijk niet over netwerkspeeltjes :D (ok, ik heb wel gelachen :))

SV..S

Quote from: pong38 on July 24, 2009, 20:54:17
Wel te hopen dat ie cat6 bedrading heeft liggen want, alhoewel het heel soms met hoge kwaliteits cat5E ook gaat, zal hij intern geen gigabit netwerk opgezet krijgen.
Heb zelf overal extra afgeschermd Belden 5E liggen maar krijg ook geen link op 1000  :(


nee geen cat 6, wordt dus gewoon een simpele switch 5 poorten of zoiets 100mbit ;)

oh, en voor de mugzifters mierenneukers enz ,voel je vrij je hier aan deze ergelijke schrijfvouten te irriteren :D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15