Potverdriedubbeltjesnoggantoe...

Started by Vuilnisbak, July 24, 2003, 12:52:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vuilnisbak

En dan ben ik nu al WEKEN aan het wachten op mijn onkyo receiver/DVD-speler en kef speakers....komen ze EINDELIJK binnen...hebben de fronts speakers de verkeerde kleur...AAAAAAAARGH!!!!!  >:(

Ze moeten dus terug, maar als menige internetshop betaamt, zijn ze nu dus niet te bereiken....GRRRRRRRRR....

Zo, ik moest dit ff kwijt....  :'(

Wegens aanstoot titel verandert...  ;)

Sullivan

Misschien je gevoel even iets anders formuleren in je titel ::).

Dit kan ook gebeuren als je de spullen in de winkel koopt, maar dit soort verhalen houden me nog tegen om via internet te kopen. Het gedoe, als iets niet goed is. Bij een winkel loop je zo naar binnen.

Succes met de omruil actie.

mvg,
Frank

hifiman

Tsja dat is dus wel het grootste nadeel van online kopen vind ik :P
Neemt niet weg dat dit niet mag gebeuren natuurlijk!

Sterkte in deze moeilijke tijden ;-)

Groetjes,

Ronald

MrPink

Vervelend zeg! :(

Groetjes,
Oscar

Qlone

#4
Sja... je had ook iets meer kunnen betalen en je bestelling bij een echt mens in een echte winkel met echte service kunnen doen  ;D

Edit: Klinkt misschien een beetje als een 'flame', maar al die internetshops met hun lage prijzen en geen service zijn wel een ramp voor de normale speciaalzaken... Ik kijk liever rond in een normale winkel waar de apparatuur opgesteld staat en uitgeprobeerd kan worden dan via een webshopje wat te kiezen. Dat het dan iets duurder is vind ik niet zo'n bezwaar. Hopelijk denken er meer zo...
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform...

Vuilnisbak

euh........iets meer betalen hield direct in ongeveer 500 euro meer betalen, dus dat heb ik er wel voor over.  8)

Maar toch, ondanks dat IK extreem zorgvuldig ben, zijn anderen dat dus niet, want ik had alles haarfijn doorgegeven, omdat je niets aan het toeval wil overlaten...en dan gaat het toch fout...geen weekend aansluiten en fine-tunen voor mij dus  :'(

diceman

Tja dat is minder.
Tijden wachten en dan als het eindelijk binnenkomt en je gelijk wil luisteren/tunen,de verkeerde spullen  >:(

Je kan het gelukkig omruilen en dat is het belangrijkste.
Voor je het weet is de juiste bestelling binnen en kan je eindelijk genieten.

Vuilnisbak

Quote from: diceman on July 24, 2003, 13:56:36
Tja dat is minder.
Tijden wachten en dan als het eindelijk binnenkomt en je gelijk wil luisteren/tunen,de verkeerde spullen  >:(

Je kan het gelukkig omruilen en dat is het belangrijkste.
Voor je het weet is de juiste bestelling binnen en kan je eindelijk genieten.

true...true...  ;D