Karma ja/nee

Started by J.A.F._Doorhof, July 23, 2009, 14:30:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Karma ja/nee

Ja
Nee
Geen mening

Audiofiel

Quote from: Spacebass on July 23, 2009, 18:28:23
Het HTForum Karmasysteem staat dan wel weer uit.....
Je ECHTE Karma tikt gewoon netjes door :devil:  ;D  ;D ;D

:yin-yang:  :yin-yang:  :yin-yang:


Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Alex Groningen

En hier ook maar op nee geklikt. Was voor even leuk, maar zie er de nut niet van in.

The Foundation

komt karma terug na al die tijd?

waarom was hij ooit weg ?

sj0er-D


ivo1986

Je merkt het gelijk.
Kharma systeem staat uit en de sfeer is gelijk stukken minder.

blue-eyes

Quote from: Jack van Dijk on July 23, 2009, 16:48:44
Jack heeft gewoon thuis ook een versie van het forum draaien om te testen ;)

Dat moet hier ook maar gebeuren, ik nodig je wel even uit :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

sj0er-D

#56
Quote from: Blue-Eyes on July 23, 2009, 22:02:42
Dat moet hier ook maar gebeuren, ik nodig je wel even uit :P
simpel: vraag aan Jack of hij zijn machine waar zijn testforum op draait kan virtualiseren, installeer vmwareplayer op je pc en open daar de door jack gevirtualiseerde machine op.

edit: dan moet hij wel zijn persoonlijke bestanden etc verwijderen uiteraard ;)

Blue-Eyes II

#57
Ik heb al een fysieke server vrijgemaakt daarvoor.

Quote from: sj0er-D on July 23, 2009, 22:07:59
simpel: vraag aan Jack of hij zijn machine waar zijn testforum op draait kan virtualiseren, installeer vmwareplayer op je pc en open daar de door jack gevirtualiseerde machine op.

edit: dan moet hij wel zijn persoonlijke bestanden etc verwijderen uiteraard ;)
Iets waar geluid uit komt ;)

sj0er-D

Quote from: Eisse Groothoff on July 23, 2009, 22:09:32
Ik heb al een fysieke server vrijgemaakt daarvoor.
zonde.. installeer er esx4 op dan ;) zo kun je naast het forum nog wat meer gaan prutsen met virtuele machines :)

Blue-Eyes II

Dat laat ik op mijn werk wel doen. Ik ben een procesman tegenwoordig, ben uit de techniek.

Daarnaast heb ik nog wat fysieke doze staan die niets doen.
Iets waar geluid uit komt ;)

sj0er-D

Quote from: Jack van Dijk on July 24, 2009, 09:04:18
Het is al een vmware ;)
haha mooii.. ff branden/ftp server open zetten/BE een VPNetje geven naar je huis met een link waar de bestanden staan etc... ;D

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

sj0er-D

daarover gesproken..eigenlijk zouden ze wel een Jumpbox variant van SMF mogen maken. vmetje downloaden --> starten --> wat eigen voorkeuren aangeven en klaar voor gebruik :)

sj0er-D

Quote from: Jack van Dijk on July 24, 2009, 09:06:44
Mijn eerste gedachte: What's in it for me? ;D ;D
haha ja precies. misschien kan je tegen betaling je muziek en video folder kunnen openen voor BE ;D

sj0er-D

Quote from: Jack van Dijk on July 24, 2009, 09:09:59
LOL, daar gaat die dan snel mee klaar zijn. Een video folder is er al niet eens en of die nu op mijn apple lossless muziek voor mijn iPod zit te wachten?
nej dat schiet inderdaad niet op :P

LittleNinja

Ik ben het wel met NielsLu eens. Het zou een belangrijk hulpmiddel kunnen zijn voor de mods.

Sowieso kan het werken als geheugensteuntje voor hen. Daarnaast kan een mod ernaar vragen bij een andere mod wanneer een bepaald persoon zich "misdragen" heeft en de mod deze discussie gemist heeft. Zeker gezien het nieuwe mod systeem, waarbij mods sectie verantwoordelijk zijn en dus meer hun aandacht hebben gericht op hun eigen sectie.

Gegroet,
LittleNinja

Quote from: NielsLu on July 23, 2009, 16:29:56
Ik heb voor "nee" gestemd omdat ik het systeem op deze manier niet vind werken. Ik heb het ook in een ander topic genoemd, ik zou het een goed systeem vinden als alleen mod's een positieve of negatieve waardering kunnen geven aan de hand van waarschuwingen.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hoekie

Mijn stem: Nee

Vind het onbegrijpelijk dat dit al ter sprake komt.
Dit allemaal na aanleiding van de laatste ontwikkelingen op dit forum tussen leden en mods.
Iedereen met respect behandelen zoals je dat zelf ook zou willen. Lijkt me niet teveel gevraagd op dit forum.

Kan iemand geen respect en fatsoen opbrengen ?

Veel plezier op een ander forum dan....

Matheus

Hier sluit ik mij, met mijn bijna 500 posts, volledig bij aan!

Matheus
Unison Research | Marantz | Mordaunt-Short | PS3

neptune

Het karma verhaal was gewoon een geintje van Frank en de mods om even weer wat plezier op het forum te brengen en te ontstressen zeg maar :D
zet hier iets neer

blue-eyes

Quote from: neptune on July 24, 2009, 12:20:24
Het karma verhaal was gewoon een geintje van Frank en de mods om even weer wat plezier op het forum te brengen en te ontstressen zeg maar :D

Bingo ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

neptune

Quote from: Blue-Eyes on July 24, 2009, 12:59:35
Bingo ;)
Ik moet even corrigeren: Frank en de MOD (ev) :D
zet hier iets neer

hoekie

ok, dan heb ik die gemist.

oud_account_1

Quote from: hoekie on July 24, 2009, 13:32:01
ok, dan heb ik die gemist.
Misschien kan je connecten naar Jack's VMWare instance, of BE's fysieke servert ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

LittleNinja

Hehehe... Heeft wel gewerkt. :laugh:

Quote from: neptune on July 24, 2009, 12:20:24
Het karma verhaal was gewoon een geintje van Frank en de mods om even weer wat plezier op het forum te brengen en te ontstressen zeg maar :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

oud_account_1

Quote from: LittleNinja on July 24, 2009, 13:56:53
Hehehe... Heeft wel gewerkt. :laugh:

Kunnen we hier ook even een Karma mod op los laten?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values