Karma test fase

Started by J.A.F._Doorhof, July 23, 2009, 10:15:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

celerontje

Ik ga zometeen maar eens Tropic Thunder op BD kijken in mijn HT, ben benieuwd hoe het er daarna voorstaat... :)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

johnhifi

#51
Dit systeem is ook wel een beetje een 'hoe-bekend-ben-ik-op-het-forum' meter.  :)

EDIT: warempel! Iemand kent mij en vindt mij aardig! :)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

NielsLu

Volgens mij is het een beter idee om het karma systeem alleen te gebruiken door mods (dus dat alleen mods feedback in het systeem kunnen geven). Zo zou een mod dus een negatieve karmapunt kunnen geven bij een waarschuwing, na evt x-aantal negatieve punten volgt een ban.
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Hanky Panky

Quote from: celerontje on July 23, 2009, 12:58:00
Ik ga zometeen maar eens Tropic Thunder op BD kijken in mijn HT, ben benieuwd hoe het er daarna voorstaat... :)

Wat een leven ! Om mijn bankrekeningkarma in het positieve te houden moet ik werken  8)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

celerontje

Dus klik jij keurig op ''LOGOUT''! :devil: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Hanky Panky

Quote from: celerontje on July 23, 2009, 13:08:54
Dus klik jij keurig op ''LOGOUT''! :devil: :D

Nee op ALT-TAB om te switchen tussen mijn virtuele Citrix-machine en Firefox  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

rbormans

Mmm, paar dagen het forum niet actief gevolgd en er is flink wat gewijzigd. "Afterhours" is alvast samengesmolten met "Over dit board" ;)

Staan er naast deze karma toestanden nog andere "kleuterklas"-projectjes op stapel ?

johnhifi

Het zou eigenlijk niet anoniem moeten zijn he? Want wie heeft mij nu weer een negatieve gegeven??  :D
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

johnhifi

LOL, ik was eigenlijk maar gewoon wat aan het ***ten.  :D

Maar waar kun je dan zien wie je karma gegeven heeft??
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

garmtz

Quote from: johnhifi on July 23, 2009, 13:27:24
Maar waar kun je dan zien wie je karma gegeven heeft??

Kan alleen de mod zien... :)

Oracle

Karma uitdelen is zóóó 1976.....  :sarcasm:

Gr,
Mark

johnhifi

Quote from: garmtz on July 23, 2009, 13:29:18
Kan alleen de mod zien... :)

Oh dan is Jack dus nog niet helemaal mod-af.  ;D
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

neptune

#62
Blij dat Jack nog steeds een beetje MOD is ;D

Edit: net te laat (levert me natuurlijk geen pluspunten op :baaa:)
zet hier iets neer

johnhifi

Ik ben er nog niet uit of ik dit hele karma gedoe een positief of negatief iets vind...
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Raphie

dat zie ik aan je +/-  :D
JBL PRX Power!

johnhifi

Godver, wéér eentje!  >:( ****'s!
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Hanky Panky

Quote from: Jack van Dijk on July 23, 2009, 13:24:24
LOL, heb intussen minnetjes gekregen van Yanmik, Hanky Panky, Jimmy Conway en johnhifi. Voorspelbaar en daardoor een weinig toevoegende optie voor het forum ;D

Ik heb naast een plusje voor Frank alleen nog maar minnetjes uitgedeeld, je staat niet alleen  :headbanging:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Hanky Panky

Quote from: Jack van Dijk on July 23, 2009, 13:43:15
Gezien je eigen score, geldt voor jou blijkbaar ook: Wie goed doet, goed ontmoet ;D

Ik ga voor het record maar volgens mij sta ik nog lang niet aan de top qua bad karma

Waar zie je trouwens van wie je fanmail krijgt??
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

johnhifi

Dat zie je toch nergens? Alleen de mods zien dat toch? Vandaar ook mijn opmerking over Jack.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Raphie

#69
ik sta hoger lekker hoger, come on boys, keep em coming, at least 1/h  ;D

Hit me baby one more time  ;D
JBL PRX Power!

johnhifi

Quote from: Jack van Dijk on July 23, 2009, 13:46:50
Volgens mij kunnen zelfs de mods dat niet zien.

Maar waar heb jij dat dan gezien?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Hanky Panky

Quote from: Oracle on July 23, 2009, 13:30:07
Karma uitdelen is zóóó 1976.....  :sarcasm:

Gr,
Mark

Die opmerking kostte je mooi een minnetje  :D

Je mag blij zijn dat ik niet op de report-to-mod-knop heb gedrukt  >:D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

DVDGuy

Quote from: garmtz on July 23, 2009, 13:29:18
Kan alleen de mod zien... :)

Da's dan een bug in het geval van Jack ;D  ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

johnhifi

Juist ja.

Het is dus een anoniem systeem waarbij wij allen gelijk zijn maar waarbij sommigen gelijker zijn dan anderen?

:sarcasm:
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

oud_account_1

Quote from: johnhifi on July 23, 2009, 13:56:06
Juist ja.

Het is dus een anoniem systeem waarbij wij allen gelijk zijn maar waarbij sommigen gelijker zijn dan anderen?

:sarcasm:
Mjah, Jack is vast niet direct alle credentials vergeten toen 'ie z'n deputy ster ingeleverd heeft :)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values