Karma test fase

Started by J.A.F._Doorhof, July 23, 2009, 10:15:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audiofiel

Ik vind het een goede manier dat dit (opnieuw) wordt uitgetest. Als we de eerste dag (of week) voorbij zijn (waarin mensen kennelijk overijverig voor de lol klikken), zou je het systeem kunnen resetten naar 0 en het dan officieel in laten gaan.


Nu nog een vermelding in de statistieken van het forum, zodat je daar kunt zien welke 'ranking' de leden krijgen. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Icarus314

Het is een eenvoudig systeem dat er toch aan herinnert dat wie de bal kaatst hem terug kan verwachten. De score zal niet altijd representatief zijn en al draait het gewoon een aantal weken, men wordt zich toch wat bewuster van het effect van uitlatingen.

Sonic Circle

Een stukje positieve karma dit. Hoop dat het helpt!

De toegevoegde waarde van een hoge positieve score bij een user begrijp ik; je voelt als het ware de positieve karma via je scherm de ruimte binnenstromen ;).

Echter wat zijn de consequenties bij een (redelijk) negatieve karma?
- Vooral voor jezelf => dit forumlid moet ik bij uitkijken?
- Of bij een -10 krijg je een waarschuwing en bij -20 een ban?
Praktisch ben ik benieuwd hoe dit iets toevoegd buiten een stukje 'awareness' bij iedereen.

J.A.F._Doorhof

Ik zou nog niet weten hoe het iets gaat toevoegen, ik hoop alleen dat het helpt.

Ik zoek nog naar mods  voor:
Warn system
Topic rating

Ben nu alleen een paar uur weg en ga dan verder.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

Hoe kan ik al aan zoveel kharma komen na zo weinig tijd? :)  Zijn er mensen snel geneigd mij te beoordelen ofzo? ;D

Sonic Circle

#30
Quote from: garmtz on July 23, 2009, 11:30:10
Hoe kan ik al aan zoveel kharma komen na zo weinig tijd? :)  Zijn er mensen snel geneigd mij te beoordelen ofzo? ;D

LOL. Ik probeerde het even uit voor de grap; 2x positieve karma binnen 10 seconden.
"Sorry, je kunt deze actie niet zo snel achter elkaar uitvoeren. Je zult even moeten wachten 1 uren.".

1 uren nog wel.


En Garmt, ik denk dat je gewoon iets losmaakt bij mensen. Die negatieve karma moet wel een bug zijn...!  :omg:?

J.A.F._Doorhof

De karma is een tijd geleden al eens een tijd gebruikt, en die waardes staan er nog in.
Heb het bij mezelf gereset maar kan het niet globaal doen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

Ik ben er niet kapot van, het drukt meteen een ''stempel'' op iemand... :-[ :-\
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

J.A.F._Doorhof

mee eens.
maar ik wil gewoon eens een week kijken of het helpt, zoniet dat gaat het er direct weer vanaf.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

neptune

zet hier iets neer

Roger Black

Oh, ik moet nog even wat meer posts hebben  :dozingoff:

celerontje

Ben benieuwd wie mij de minnetjes hebben gegeven... :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

Mooie add-on frank! Maar gelt het nu voor de gebruiker of voor het bericht dat wordt geplaatst?
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sonic Circle

Quote from: celerontje on July 23, 2009, 11:44:06
Ben benieuwd wie mij de minnetjes hebben gegeven... :P

Je schizofrene andere ik-ken "AMDtje" en "Centrinotje" via je andere user-accounts? ;D.

reza

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 23, 2009, 10:42:09
En hopelijk zodra iedereen ermee uitgespeeld is kunnen we het echt gebruiken :D




:pompom: :pompom: :clapping: :google: :baaa: :popcorn: ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

celerontje

Quote from: Sonic Circle on July 23, 2009, 11:52:50
Je schizofrene andere ik-ken "AMDtje" en "Centrinotje" via je andere user-accounts? ;D.
Haha :D

Btw, 5-? Wat is er met me? ??? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Klinkt nog redelijk vaag, maargoed... ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ralph71

#43
Waanzinnig systeem dit! Onze "vriend" Jowi staat al op +7/-1.  :D

En nee, ik heb niet gestemd, moet eerst meer berichten plaatsen...  ;)


Dit Karma-gedoe gaat toch helemaal nergens meer over? Kunnen we niet gewoon over HT praten hier?
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Miracle.

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 23, 2009, 10:15:33

Minimale posts om te kunnen drukken is 500.
Waarom zo'n hoog aantal posts om iemand te kunnen beoordelen?

Ik lees hier nu al een aantal jaar mee, en post de laatste tijd iets meer doordat er steeds meer dingen in mijn straatje gepost en gevraagd worden, maar kom nog lang niet aan die 500 posts. :o
Zo zijn er nog wel een aantal leden die meer lezen dan schrijven. Waarom die dan niet de mogelijkheid geven om iemand te beoordelen?

Mvg. Miracle.

celerontje

Voor je ligt een ram-plank, toch? ???
DOE ER WAT MEE! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ralph71

Garmt, ga je voor de poedelprijs? -38 al...  :angel:

garmtz
Karma: +62/-38
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

garmtz

#47
Quote from: Ralph71 on July 23, 2009, 12:18:37
Garmt, ga je voor de poedelprijs? -38 al...  :angel:

garmtz
Karma: +62/-38

Ik zal hem maar even resetten... Misschien wel zo eerlijk... :)

EDIT: he, dat kan ik niet...

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Hanky Panky

Quote from: celerontje on July 23, 2009, 12:05:30
Haha :D

Btw, 5-? Wat is er met me? ??? ;)

Over een uur krijg je weer een cadeautje van me  :D :D :D :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000