Karma test fase

Started by J.A.F._Doorhof, July 23, 2009, 10:15:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Er is een nieuwe optie in het forum genaamd KARMA.

Je kan hiermee mensen een positieve of negatieve indruk geven.
Er is zover ik kan zien geen goede warn module voor ons om mensen richten een ban te begeleiden.....  ;)
Het karma gedeelte zal hopelijk een stukje toevoegen.

Ben je gefrusteerd om een opmerking reageer je dan af door de NEGATIEVE Karma te gebruiken en niet te gaan schelden, en druk op report to mod.
Ben je blij met iemand en vind je iemand positief dan druk je op POSITIEVE Karma.

Minimale posts om te kunnen drukken is 500.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Icarus314

LOL! Het werkt ook nog  :D

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

WickedGame

Wel leuk hoor dat Karma, maar zie het nut er verder niet veel van in... en dat het werkt tja nogal logisch ;)

Icarus314

Maar kun je onbeperkt doorklikken bij iemand? Met een dubbel account zie ik ook wat risico's?

Interficior

#5
Kun je jezelf ook een "1UP" geven?

Edit: Nee dus.  :ph34r:

Edit2: Wellicht een idee dat alleen moderators aan je karma kunnen zitten?
Take it or lease it

WickedGame

Quote from: Interficior on July 23, 2009, 10:23:18
Kun je jezelf ook een "1UP" geven?

Edit: Nee dus.  :ph34r:

Edit2: Wellicht een idee dat alleen moderators aan je karma kunnen zitten?

Dat laatste zat ik ook aan te denken... want elke grapjurk kan je negatief beoordelen zonder gegronde reden  ;D (zie mijn Karma  :P)

J.A.F._Doorhof

Dat is een goed idee maar de karma optie ondersteund dat niet jammer genoeg.
We zoeken nog naar een ander warning systeem.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Icarus314

Quote from: WickedGame on July 23, 2009, 10:25:36
Dat laatste zat ik ook aan te denken... want elke grapjurk kan je negatief beoordelen zonder gegronde reden  ;D (zie mijn Karma  :P)

Het was je Charlie Brown reactie die om negtief karma riep maar heb je ook een positief punt gegeven nu. Die ander was ik niet  :D

Tinus_

Quote from: Icarus314 on July 23, 2009, 10:20:27
Maar kun je onbeperkt doorklikken bij iemand? Met een dubbel account zie ik ook wat risico's?

1x per dag kan je dat doen.
Rebuilding my HT

Icarus314

Misschien kunnen we van deze draad een soort Woodstock love draadje maken en elkaar allemaal positief karma toedelen  :sigh:

bmateijsen

#11
Ik ben niet zo'n voorstander eigenlijk van het karma systeem, omdat er ook misbruik van gemaakt kan worden.
Dat is ook de reden dat het destijds verdwenen was op het forum.

Groet,

Bjorn

Edit: en terwijl ik dit nog niet geschreven heb, heb ik een -1 karma gekregen van iemand? Waarom?

Raphie

Module werkt volgens mij niet goed, of er zit iemand te editten, geef net Wickedgame een -1 (stond al op min -1) hij heeft exact 4min op -2 gestaan en nu weer op -1  ;D

lekker subjectief dus weer als karma weer "rechtgemodereerd" kan gaan worden...... (indien dit het geval is natuurlijk, anders dus een BUG)

JBL PRX Power!

Icarus314

Quote from: SOS-Master on July 23, 2009, 10:37:05
Module werkt volgens mij niet goed, of er zit iemand te editten, geef net Wickedgame een -1 (stond al op min -1) hij heeft exact 4min op -2 gestaan en nu weer op -1  ;D

lekker subjectief dus weer als karma weer "rechtgemodereerd" kan gaan worden...... (indien dit het geval is natuurlijk, anders dus een BUG)


Die -2 viel mij ook op ja.

J.A.F._Doorhof

zal dan een bug zijn want ik verander niets op dit moment.
Maar laten we het even een paar dagen aankijken of totdat we een goed warn systeem hebben.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Alex Groningen

Wie is er zo lief om mij al 1+ te geven.  ;D

Raphie

Hoppa en ik heb een -1 karma terug van Wicked  :pompom: ;D dit gaat echt leuk worden  :popcorn:
JBL PRX Power!

Icarus314

Quote from: SOS-Master on July 23, 2009, 10:40:27
Hoppa en ik heb een -1 karma terug van Wicked  :pompom: ;D dit gaat echt leuk worden  :popcorn:

ROTFL

Raphie

en sta sponstaan weer op -1 (i.p.v. -2) ik snap er echt niks meer van  ;D
JBL PRX Power!

J.A.F._Doorhof

En hopelijk zodra iedereen ermee uitgespeeld is kunnen we het echt gebruiken :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

WickedGame

Quote from: SOS-Master on July 23, 2009, 10:40:27
Hoppa en ik heb een -1 karma terug van Wicked  :pompom: ;D dit gaat echt leuk worden  :popcorn:

heb je niet eens een -1 gegeven  :eh: ben niet zo van het stemmen, krijg er een hoog idols gehalte van  :tongue2:

Raphie

dit is ff de UAT fase (User Acceptance Testing) belangrijke fase in het implementeren van nieuwe processen / functionaliteit  ;D
JBL PRX Power!

Raphie

Quote from: WickedGame on July 23, 2009, 10:42:42
heb je niet eens een -1 gegeven  :eh: ben niet zo van het stemmen, krijg er een hoog idols gehalte van  :tongue2:
Weet ik, jouw -1 was ook alleen maar om te testen hoor  :inlove: no offence  ;D
JBL PRX Power!

Alex Groningen

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 23, 2009, 10:42:09
En hopelijk zodra iedereen ermee uitgespeeld is kunnen we het echt gebruiken :D

Spelen blijft leuk, ongeacht je leeftijd.  ;D

WickedGame

Quote from: SOS-Master on July 23, 2009, 10:44:17
Weet ik, jouw -1 was ook alleen maar om te testen hoor  :inlove: no offence  ;D

Geeft aai over de bol  ;D Of moet ik nu een +1 doen  :blink: