Lesbian Vampire Killers

Started by J.A.F._Doorhof, July 22, 2009, 19:50:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Tja, wat moet je met zo een titel......
Nou ja gewoon kijken.

Dit is zo een film die door sommige zal worden afgefikt omdat ze waarschijnlijk de humor er niet van inzien.
Ik vond hem geniaal en kan hem iedereen adviseren die eens gewoon mindless wil genieten en lachen.

Vooral de laatste scene is zeer de moeite waard :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raphie

Was al weer een tijdje geleden, maar i.d.d. fantastische pulp met een knipoog.  O0
JBL PRX Power!

Wimpie007

Voor de titel alleen al wou ik het wel een keertje wagen.  Zag er vanmorgen ook ergens iets van staan, leek me wel een leuke om nog eens een regenachtige avond mee te vergeten :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Icarus314

#3
Ben hem aan het downloaden, ben benieuwd! Jez eit trouwens wel vaker dat sommige filmen op imdb niet zo hoog scoren maar wel erg goed zijn. Nuttig als vooral die films getipt worden.

guitarman

ik had hem ook al klaarstaan. adhv de titel verwachtte ik al nivo onderbroekenlol. Dus gewoon lekker lachen.
De vrouw zal de humor dr wel niet van inzien.....
Marantz SR8500, Marantz DV7600, B&W ASW750 sub, 5 x B&W VM1, Epson TW620 ISF, Projecta Cinelpro.

nwolsink

Ik vond dit echt helemaal niks  :yawnee:
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

Icarus314

Haha, het getuigt al van enorme komkommertijd dat ik deze heb gekeken maar hij had wel leuke humor al kon het geintje van de lesbians me na een half uurtj niet meer boeien. Ik vond hem leuk maar niet meer.

Pel

ik houd het bij deze, vervolg hoeft voor mij niet (gay werewolves...  geloof ik)  ;D

mscofield

Ja eigenlijk was het niks he.. maar wel goede marketing met zo'n titel natuurlijk!

koksing

Ik vond 'm ook erg saai, wel veel boobies  :notify:
LFD Zero LE IV Signature | Harbeth Compact-7 ES3 | Skylan | Sonos Magna Ultimo | Metrum Acoustics Octave mkI | Apogee Wyde Eye | 47 Labs OTA 4708 | Jupiter 6N Cryo Copper Wire | Audio Consulting | Furutech | Oyaide | Panasonic TX-55VT50 | Zotac ID41 | Synology ds212j

master30

Ik vond hem gewoon goed,
deed me een beetje denken aan shaun of the dead/ army of darkness.

tip: zombie strippers 8)

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Marc T5

Mja de makers mochten willen dat hij zo goed was als Shaun, maar dat niveau wordt helaas toch verre van bereikt.
De scene-overgangen en tekst-in-beeld scenes zijn wel leuk gedaan (ook al is dit ool al eerder gedaan) maar voor de rest lang niet leuk genoeg voor een spoof... De weerwolven hoef ik dan ook niet te zien (al was het maar wegens het ontbreken van het enige lichtpuntje van deze film, boobies :)

J.A.F._Doorhof

Zombie strippers was leuk maar toch meer camp/low budget.
Vond LVK leuker :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tube-freak

Lesbian Vampire killers gekeken.  Niet echt de moeite waard.  Ik heb hem wel kunnen uitkijken wat me met een Tom Cruise film toch meestal niet echt goed lukt.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai