Archos fans?

Started by Marc T5, July 22, 2009, 17:39:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marc T5

Zijn er hier nog meer Archos gebruikers? Of ben ik de enige met deze afwijking? :)

Ben erg benieuwd naar andere ervaringen betreffende de geluidskwaliteit, en welke oordopjes/hoofdtelefoon jullie gebruiken.

Heb zelf een Archos 604 30GB, een 704 80GB en een Archos 5 250GB, afwisselend in gebruik met Sony noise canceling oordopjes en een HD 600.

mscofield

Ik had voor een half jaar lang een Archos5 toen die net uit was.
Dagelijks gebruikt in de trein op weg naar m'n stage, tv series kijken!
Super positief, gebruikte hem alleen na m'n stage niet meer en kon verkopen.

Ik had redelijk standaard sennheiser cx400 oordopjes en het klonk goed.
Ik luisterde zo goed als geen muziek, dus misschien ligt de lat dan wat lager.

Metro2005

#2
ik heb sinds kort een archos 5 internet tablet en ben er tot nu toe goed tevreden over, geluidskwaliteit is goed en videos worden prima weergegeven. alleen sommige codecs moet je extra aanschaffen zoals ac3 maar verder prima. ding, ook internet werkt er prima op (dit bericht heb ik er ook mee gemaakt.)
 :popcorn:
Denon AVR 1907
2x klipsch B3 fronts
2x Klipsch B2 rear
1x Klipsch RC-10 center
Heco victa 25 subwoofer
Dvision 310 DVD speler
HTPC amd X2 4850, 1gb DDR2, 80gb hdd, ati video

lincoln

Dat is mooi.  ;)
Wat vinden jullie gebruikers van de Archos 5 versus de Vision 43?
Ik zit zelf aan een pakketje (of 2 dan) onder de boom te denken voor de kids.
Lijkt me namelijk interessanter dan een Ipod oid.
kids zijn 9 en 10.

met name ingebouwde wifi vind ik interessant, zodat ze films op de server kunnen bekijken, muziek van de server afspelen (wma en mp3) en alle digitale foto's die er op staan.

Suggesties? Tips?

Thnx.

NWitkamp

Ben ook in het bezit van een 605 wifi. Ben er erg tevreden over moet ik zeggen.
Klinkt erg goed met m'n shure e2c's. Alleen beetje jammer dat hij nu al een half jaar niets ligt te doen in de kast :(


lincoln

misschien wil je hem kwijt?
stuur anders even een pb.

Koiboy

Indertijd heb ik volgens mij op Tweakers.net een vergelijking/review gevonden. Daar waren gebruikers van Shure dopjes die hoog opgaven van de kwaliteit...ik heb ze toen ook gekocht. Ik heb keuze uit diverse kwaliteiten dopjes, het gehele frequentiebereik is wat mij betreft uitstekend vertegenwoordigd (en ik ben een kritische luisteraar).