2 MODS stappen op. Jack & Jaco

Started by GhostyJ, July 22, 2009, 16:43:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Lars_Portman

Quote from: riwi on July 22, 2009, 17:56:30
net een user degroetenvanj geregistreerd (ik vermoed door jowi ;) )

Dat kan admin zo per IP na kijken. Dus zal wel opgelost worden.


Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

blue-eyes

Quote from: riwi on July 22, 2009, 17:56:30
net een user degroetenvanj geregistreerd (ik vermoed door jowi ;) )

Voor mensen die Jowi nog steeds de hand boven het hoofd houden:

useraccount nr. 7 geblokkeerd.
De ontvangen mail was ook een bevestiging van onze ban.

Valt er iemand goed door de mand.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

@Edwin,
Hij heeft geen vast IP nummer, het is dus nu net zolang bannen totdat hij het hopelijk opgeeft.
Zou hem wel sieren maar goed.....
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lars_Portman

Quote from: johnhifi on July 22, 2009, 17:47:19
De belangrijkste vraag is; hoeveel tijd gaat er in zitten per dag?

Ik denk dat geen vast aantal uren zijn. Meer als druk is op forum ben je als mod ook druk.
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

blue-eyes

#30
Gisteren tot 1:30 's nachts, regulier 2 uur fulltime.

Het is domweg een baan ernaast.


Ik ga nu even voetballen met de kleine meid, als dat nog mag van het forum :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mario D

Quote from: Blue-Eyes on July 22, 2009, 18:07:59
Voor mensen die Jowi nog steeds de hand boven het hoofd houden:

useraccount nr. 7 geblokkeerd.
De ontvangen mail was ook een bevestiging van onze ban.

Valt er iemand goed door de mand.

Wat schiet je dan op met een ban uit te delen als je steeds terug accounts kunt aanmaken en gewoon verder doen.  :wacko:

Het forum sluiten voor X aantal tijd zal meer effect hebben, en ja dan straf je heel de groep maar dan straft de groep ook wel diegene die de oorzaak is.(denk ik)  :police:


J.A.F._Doorhof

Dan doe je dus precies wat hij wil.

We hebben wel een andere oplossing maar daar word aan gewerkt, bezorgt ons als mods alleen veel extra werk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lars_Portman

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 22, 2009, 18:10:32
@Edwin,
Hij heeft geen vast IP nummer, het is dus nu net zolang bannen totdat hij het hopelijk opgeeft.
Zou hem wel sieren maar goed.....

Dan gebruikt die zo'n Ip ip changer.  (dat kost hem nog internet snelheid ook)

Zal hem inderdaad wel sieren...Wijs is ieder geval niet.



Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

J.A.F._Doorhof

Het aantal uren van een mod verschilt trouwens enorm per mod.
Als je actief bent als mod dan kan het flink oplopen, we hebben ook wel eens mods gehad die minder actief waren maar invielen als een actieve mod bv niet kon (ik zit ook niet altijd achter een scherm).

Deze groep was echter zeer actief.....
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lars_Portman

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 22, 2009, 18:19:04
Het aantal uren van een mod verschilt trouwens enorm per mod.
Als je actief bent als mod dan kan het flink oplopen, we hebben ook wel eens mods gehad die minder actief waren maar invielen als een actieve mod bv niet kon (ik zit ook niet altijd achter een scherm).

Deze groep was echter zeer actief.....


je zal Jack & Jaco best wel gaan missen....

Maar fijn dat Jack toch zijn bijdrage blijft doen aan onderhoud van o.a. ShowCase.

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

J.A.F._Doorhof

Ik mis elk lid of mod die besluit ergens anders heen te gaan of te stoppen als mod.
Dat is het nadeel als je persoonlijk betrokken bent bij iets.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

kermit

#37
Quote from: J.A.F._Doorhof on July 22, 2009, 17:55:59
Jaco heeft al weinig tijd voor HT op dit moment (hij legt dat zelf nog wel uit binnenkort) en is meer een hardliner, maw als iemand wat fout doet meteen de ban in, het beleid op het HTforum is feitelijk veel te soft naar mensen toe die de regels over treden, en dat kan ook niet meer vandaar dat de regels vanmorgen per direct zijn aangepast maar blijkbaar voor Jaco te laat....

Jack heeft gisteren zoveel over zich heen gekregen dat ik denk dat er simpelweg wat geknapt is, sterker ook bij mij is er wat geknapt helemaal nu.


Jaco had misschien ook zonder dit gebeuren met een paar weken opgestapt als mod alleen komt dat op DIT moment ENORM ongelukkig uit en wekt het een verkeerde indruk.




Idd heeft Jacco het druk en weet ik dat ie een hardliner is. Maar ik vind het heel jammer dat ie er mee kapt. Hij is toch ook 1 van de eersten toen het forum werd opgericht. Ook erg jammer dat Jack ermee kapt.  
Maar dat het zover heeft mogen komen snap ik niet.  

J.A.F._Doorhof

Jaco was de eerste mod die ik aanstelde inderdaad, maar goed als vriend is hij er nog steeds :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Icarus314

Nadeel is dat het van die IT zwaargewichten zijn die worden geband maar gelukkig hebben de mods ervaring en zullen die ook nodig hebben. Hopelijk gaat Jowi niet aan het spoofen  :lookaround: Verder moet je er gewoon om lachen al had ik mezelf bijna vrijwillig geband maar goed.

celerontje

Quote from: Icarus314 on July 22, 2009, 18:46:51
Hopelijk gaat Jowi niet aan het spoofen  :lookaround:
Is niet nodig, omdat je bij kabelinternet geen vast IP hebt. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

J.A.F._Doorhof

#41
Waarom zou je je vrijwillig bannen als iemand anders over de schreef gaat.
Dit is een beetje wat ik HEEL zuur vind in deze zaak.
Iemand gaat over de schreef en niet zo een beetje en er gaan meteen acties op om het HTforum te boycotten of om zelf ook maar weg te gaan.

Sorry maar ik snap dat niet......
Het is een forum waar ik denk erg veel mag en kan en over het algemeen een goede sfeer hangt in vergelijk met andere fora.
Waarom zou je jezelf dan verwijderen of een forum boycotten omdat er een terechte straf word uitgedeeld ?
Nogmaals het feit dat Jowi maar door blijft gaan bewijst denk ik genoeg over waarom we het doen, iemand vroeg wat er allemaal wel niet speelde achter de schermen, wel in dit geval zie je het zelf dus als je een beetje oplet.....
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Icarus314

Inderdaad gewoon om lachen is het beste maar houden jullie er rekening mee dat snode krachten de gelegenheid zullen aangrijpen om totale chaos en verwarring te stichten. Kabel topics breiden zich al uit, het moment voor inbraakpogingen spoofing en dos attacks. We gaan zwaar weer tegemoed ....

J.A.F._Doorhof

Denk dat het wel mee zal vallen.
Juist doordat we alles in de openheid gooien is het vaak even HEEL heftig en is het vaak binnen 2 dagen weer back to normal.

Als we alles achter de schermen zouden houden dan krijg je vaak groepen die inderdaad gaan klieren buiten de gebande.
Juist omdat we alles netjes uitleggen en mensen ook zien wat er gebeurt is het vaak even een oproer en daarna gaan ze toch denken "waar ben ik mee bezig".
Dat is de kracht van dit forum denk ik.

Dus zwaar weer zie ik niet zitten.
Reacties van nieuwe mods hebben we gelukkig ook gekregen en daar zijn we mee bezig, en we hebben zelf ook wel een naam staan.

Maar we wachten netjes tot dit even overgewaaid is.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Mijn motivatie om er mee op te houden is:

- Geen tijd meer om alles op het forum te controleren wegens prive redenen.
- De reactie van gebruikers die het met beleid niet zo eens zijn.
- Sommige regels van het forum waar ik het minder mee eens ben.
- Erg veel posts met complete onzin.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

johnhifi

Hmmm... tot half twee 's nachts? Twee uur per dag? Dat gaat niet gebeuren vrees ik. :) Ik wens wie dan ook de nieuwe mod mocht worden veel succes.  :thumbs-up:
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

svmnb

#46
Zonder een waardeoordeel uit te spreken, vind ik het erg jammer dat meerdere boegbeelden van dit forum het bijltje erbij neergooien.
In plaats van gezamenlijk een hoop posts en topics te genereren, zou ik het misschien zoeken in bemiddeling. Er is vast wel iemand die door alle partijen wordt gerespecteerd en met een schappelijke oplossing kan komen.
Als deze trend zich voortzet, gaat mogelijk de stekker eruit en dat zou voor veel leden, waaronder ikzelf, een flink gemis zijn.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

J.A.F._Doorhof

Hi,
De stekker gaat er niet uit.
Er zijn al nieuwe mods die zich hebben opgeworpen en waar we mee bezig zijn.
Maar we wachten even tot wij vinden dat de tijd er rijp voor is.

Dit is een nadeel van mod zijn en waarom veel mensen het vaak niet al te lang doen, je moet er maar tegen kunnen zeg ik altijd maar.
En ik ben blij dat ze beide gewoon actief op het forum blijven, of in ieder geval zoals ze al waren, maar alleen geen mod meer zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 22, 2009, 19:52:06
Dit is een nadeel van mod zijn en waarom veel mensen het vaak niet al te lang doen, je moet er maar tegen kunnen zeg ik altijd maar.
En ik ben blij dat ze beide gewoon actief op het forum blijven, of in ieder geval zoals ze al waren, maar alleen geen mod meer zijn.

Moderator zijn is ook gewoon leuk, althans zo heb ik het altijd ervaren, je bent een soort rots-in-de-branding.
Alleen wanneer de shit-hits-the-fan, dan is het absoluut een nadeel, immers je doet het nooit volledig goed, welke beslissing er ook genomen wordt.

Ik hoop, en laat ik het bij hopen houden, dat de rust weer weder keert, en het forum weer voor iedereen toegankelijk wordt, zolang de regels gehandhaafd worden.

Groet,

Bjorn

J.A.F._Doorhof

Dat is altijd de bedoeling Bjorn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"