Re: Ondergetekende moderator af

Started by DVDGuy, July 21, 2009, 22:48:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johnhifi

En nu? Twee nieuwe mods erbij? Modidols? Modstars? Ik wil wel op auditie. :)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Michel8

Quote from: squadra on July 22, 2009, 16:58:57
Niet triest maar vanzelfsprekend.
In de functie van Mod krijg je veel berichten.
Je wilt niet iedere keer moeten reageren dat je geen mod meer bent.

Klopt. Frank bericht wanneer iemand mod is, dus m.i. ook wanneer niet meer. Ik ga eens lekker van het weer geniten  O0

J.A.F._Doorhof

Jowi komt niet terug, is nu veel te veel gebeurt.
Van Jaco lees ik ook nu pas net en schrik daar ook van en snap er ondertussen niets meer van.....
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ghosty J

#103
Quote from: johnhifi on July 22, 2009, 17:02:00
En nu? Twee nieuwe mods erbij? Modidols? Modstars? Ik wil wel op auditie. :)
'
je hebt minstens 1500 posts nodig om auditie te mogen doen ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

johnhifi

Ik wil wel ff in afterhours gaan posten... ;)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

neverywhere

Quote from: SOS-Master on July 22, 2009, 14:37:44
ik zou zeggen neem gewoon de gelegenheid weg: of het nu gaat om pittbulls, noordafrikanen, Wilders, de Mediamarkt of traag rijdende NS treinen, doe het gewoon niet hier. Dan heb je ook geen andersdenkenen die je tegen het zere been kan schoppen en blijven escalaties uit.

Wil je toch lekker ouwenelen dan ga je maar naar FOK of zo (waar de meeste van dit soort figuren sowieso de rest van hun verveling al uitzitten)


zo moeilijk is het toch niet?!? OP SLOT DIE BOEL........

Voor dat soort zaken heb ik ook nog wel een noolijdend forum liggen waar nieuwe leden van harte welkom zijn....Niet voor tere zieltjes maar als u eens hard tegen hard wilt discussieeren een uitmuntend forum. Alleen bij bedreiging en de boel volspammen lig je er snel uit, en dan wel voor altijd.
Als u het adres wilt stuurt u maar een pm.

De mods mogen de gewaarschuwden en gebanden ook doorsturen....zijn ze binnen een week kalm. O0
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

blue-eyes

Quote from: reza on July 22, 2009, 16:13:36
Nou indd. Wat een gedoe zeg. Even voor de duidelijkheid : Ik begrijp dat Jowi dus gewoon weer terug komt
of kan komen? En dat daar sommige mods het niet mee eens zijn.


Dat begrijp je verkeerd: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=post2;start=0;board=3

Alle MODS hebben een lijn getrokken.

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Oracle

Quote from: jaco on July 22, 2009, 16:41:15
Ik stop ook.

Jammer joh!

Toch bedankt voor alle moeite de afgelopen jaren...  O0

Gr,
Mark

advr

Quote from: jaco on July 22, 2009, 16:41:15
Ik stop ook.

oh, ook al... wat is er allemaal aan de hand :o

ik heb die discussies allemaal gemist volgens mij. maar ik ben ook niet echt in bepaalde gedeeltes van het forum te vinden :plain:

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

johnhifi

Nieuw logo op de auto's, vinden mensen niet zo mooi, Jowi versus Esre, Jowi versus Jack, Jowi geband en 7 accounts gemaakt, Jowi gepermband, Jack opgestapt vanwege deze heisa en Jacco opgestapt maar niet vanwege deze heisa.

In een notendop, zo ongeveer.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Ghosty J

Quote from: johnhifi on July 22, 2009, 19:50:13
Nieuw logo op de auto's, vinden mensen niet zo mooi, Jowi versus Esre, Jowi versus Jack, Jowi geband en 7 accounts gemaakt, Jowi gepermband, Jack opgestapt vanwege deze heisa en Jacco opgestapt maar niet vanwege deze heisa.

In een notendop, zo ongeveer.
amen ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

advr

Quote from: johnhifi on July 22, 2009, 19:50:13
Nieuw logo op de auto's, vinden mensen niet zo mooi, Jowi versus Esre, Jowi versus Jack, Jowi geband en 7 accounts gemaakt, Jowi gepermband, Jack opgestapt vanwege deze heisa en Jacco opgestapt maar niet vanwege deze heisa.

In een notendop, zo ongeveer.

oh, da's nogal wat  ???
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

blue-eyes

Quote from: johnhifi on July 22, 2009, 19:50:13
Nieuw logo op de auto's, vinden mensen niet zo mooi, Jowi versus Esre, Jowi versus Jack, Jowi geband en 7 accounts gemaakt, Jowi gepermband, Jack opgestapt vanwege deze heisa en Jacco opgestapt maar niet vanwege deze heisa.

In een notendop, zo ongeveer.

Nieuw logo hoort wat mij betreft niet in dat rijtje thuis. Verwijst alleen naar het topic met de nieuwe belettering waar het mee begon.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

advr

sommige mensen zoeken het op.... :-[

gelukkig heb ik alleen maar lol op het forum ::)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

J.A.F._Doorhof

Op de grote optelsom ik ook hoor :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

#115
Quote from: advr on July 22, 2009, 20:05:32
gelukkig heb ik alleen maar lol op het forum ::)

Ik overwegend ook. Dus we hebben er al drie gevonden. Genoeg reden voor mij en Frank om door te gaan  :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

celerontje

Ik ook hoor, al heeft dit forum me wel een hoop geld gekost... :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

J.A.F._Doorhof

Of bespaard, net hoe je het ziet :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

advr


het forum is voor mij een bron van info en vooral mede hifi "gekken" ontmoeten, het is en blijft voor de meeste een hobby en dat moet ook zo blijven. :bigsmile:
ben lid vanaf het eerste uur en hoop dat de rust weer snel terug keert. ;)

petje af voor de mods en Frank natuurlijk, hoop dat ze bestand zijn tegen deze tijdelijke dip en dat het weer snel over gewone dingen kan gaan ;D

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Alex Groningen

#119
Quote from: celerontje on July 22, 2009, 20:16:13
Ik ook hoor, al heeft dit forum me wel een hoop geld gekost... :devil:


Heeft inderdaad een hoop geld gekost maar mijn Schneider setje is weer up to date ;D

peterrr

#120
O.k

Ik lees dit nu pas..
Jammer Jack we hebben nooit een akkefietje gehad, maar ik weet dat er leden zijn die eenmaal wat vaker wat "heftiger" discussiƫren.
Dat zal soms wel wat "bloed onder nagels" gevoelens bij een mod teweeg kunnen brengen.
En dat daar het "waar doe ik het voor" gevoel bij  jullie (mods in het algemeen) opkomen kan ik begrijpen.
Maar vergeet niet dat daar tegenover een hele enorme groep forumers staat die gebaat zijn bij jullie.
En dan heb ik het niet over alleen postings en topics opruimen op het allerbeste digitale "hangplekkie"

Ik hoop dat jij of Jaco nog terug komen op jullie beslising.
En anders bedankt voor jullie diensten
na Garmt en Bjorn en nu jullie. Krijgen Eisse en Frank het druk..... Of gaan we ons allemaal voorbeeldig gedragen. ;)

Groet Peterr


========
Ik maak nooit misbruik van mijn admin rechten, behalve als mijn naam foutief wordt neergetypt :P
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

peterrr

Sorry, zal niet meer gebeuren....

( loopt buigend achteruit van de labtop)

Gegroet Meesters

peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

blue-eyes

Quote from: peterrr on July 22, 2009, 20:53:44
Sorry, zal niet meer gebeuren....

( loopt buigend achteruit van de labtop)

Gegroet Meesters

peterr

Ik hoop dat je een grote kamer hebt, kan je een enorm eind achteruit lopen :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

De discussie begint luchtiger te worden (en alweer offtopic), een aantal leden heeft kunnen zeggen wat ze wilden. Iedereen heeft de kans gehad.
We hebben bewust voor deze openheid gekozen, de situatie was ook bijzonder genoeg daarvoor.



Het is niet de bedoeling dit door te laten sijpelen, het is genoeg zo.
De topics mbt de perikelen JOWI bans worden later op de avond gesloten.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey