Re: Ondergetekende moderator af

Started by DVDGuy, July 21, 2009, 22:48:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DVDGuy

Jack, jammer dat het zo is gelopen  :withstupid:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

sr7000

 :o :o I don't get it. Weet je het zeker? Ik bedoel: het halve forum heeft vandaag dingen gezegd waar ze morgen waarschijnlijk spijt van hebben....
Een zwarte dag voor het forum.... Jammer.

Alex Groningen

Weet dat er veel gezegd is, maar ga je hier geen spijt van krijgen.
Vind het jammer dat het allemaal zo moet lopen.
Denk er nog eens goed over na of je dit wel echt wil.

Ik vind het jammer dat je er mee stopt.

Audiofiel

#3
De eerste 'banned' moderator op dit forum?


Het gaat allemaal wel snel hier... ??? Zo loopt een topic een heel klein beetje uit de hand, zo een discussie over een tijdelijke ban en dan dit...


Volgens mij hebben de twee meest verhitte persoonlijkheden in deze discussie (Jowi en Jack) beide vergeten om eens een keer de computer uit te zetten, lekker een filmpje op te zetten en eens rustig adem te halen. Het beste voor dit forum zou zijn als jullie beiden verplicht zouden worden samen een avondje door te brengen. Naar keuze in de kroeg of - liever nog - op een neutrale plek onder het genot van een goede film met fantastisch geluid. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Staaled

Anders een rokertje.......
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Ralph71

Jack, wat een overhaaste beslissing, erg jammer! Waarom direct je taken neerlegen als je het een keer inhoudelijk niet eens bent met je collega's? Dat doe je tijdens je werk toch ook niet? Hopelijk slaap je er een nachtje goed over!
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

TornadoGo

Het kan toch niet waar zijn dat deze soap zo afloopt? Mijn voorstel: Slaap er allemaal een paar nachtjes over en zet het forum tot die tijd op slot. Hebben de mods ook nog een paar dagen vakantie. :)
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

Dirc

Erg vreemd Jack.

Betekent dit dat een user gebanned wordt. Deze plaatst een opmerking onder een ander account en de mod ziet het niet meer zitten. Ben je het niet eens met je eigen actie, of heb je geen manier om ervan terug te komen?
Misschien was het verstandiger geweest om op moment van wrijving tussen jou en Jowi, de beslissing aan andere mods over te laten.

Ik mag aannemen dat de mods hier 'de slimste' zijn en zich niet laten verleiden door gebruikers tot impulsieve acties?

Jammes dat het zo gelopen is en jammer dat je een ander topic sluit, om het hier met een andere context te vervolgen.

Dirc

Quote from: Jack van Dijk on July 21, 2009, 23:04:17
Dat zou nog wel eens best gezellig kunnen worden 2 Rotterdammers bij elkaar.

Jaja en dan vriendjes zijn ineens.... :inlove:

blue-eyes

#10
Quote from: Ralph71 on July 21, 2009, 23:00:24
Jack, wat een overhaaste beslissing, erg jammer! Waarom direct je taken neerlegen als je het een keer inhoudelijk niet eens bent met je collega's? Dat doe je tijdens je werk toch ook niet? Hopelijk slaap je er een nachtje goed over!

Dat is niet het issue Ralph....


Het zijn de reacties van sommige leden richting Jack. Die slaan kant nog wal.
En daar sta je dan met al je geïnvesteerde vrije tijd, werken voor het forum, krijg je die reacties.


=======
weer zo'n snel topic, reactie achterhaald
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Ralph71

#11
Quote from: Jack van Dijk on July 21, 2009, 23:03:36
Laat vooral duidelijk zijn dat dat niet het punt is. We zijn het vaak als mods niet eens en dat is ook geen enkel probleem. Maar de laatste twee opmerkingen die ik ge-quote heb in het klaagtopic over jowi waren voor mij genoeg om er een punt achter te zetten.

Daar sta je toch boven? Inzake Jowi vond ik aanvankelijk ook dat je ongelijk had, maar gedurende de dag begon ik steeds meer jouw gelijk in te zien. En dat andere is slechts een mening van een eenling...
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Dirc

Wie er ook gelijk heeft, je bent een mod dus dan heb je de touwtjes in handen.
Als je langere tijd op het forum komt weet je dat er mods zijn en wanneer ze hoe reageren.

Ik vind het zoals hierboven al uitgelegd minstens vreemd dat een mod afscheid neemt door een of meerdere users.
Begrijpelijk dat deze situatie niet plezierig is, maar daarvoor zijn mods toch? Om in te grijpen?

De ene keer makkelijker dan de andere. Als Jowi een nieuwe lezer was geweest was er geen reactie gekomen van iedereen en was het nooit zover gekomen. Omdat jowi bekend is op het forum heeft hij blijkbaar meer credits, maar dit heeft meteen ook meer gevolgen.

DVDGuy

Het enige dat de discussie(s) vandaag heeft opgeleverd: VERLIEZERS  :confused:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Wimpie007

Deze beslissing is de jouwe, en ik denk dat de achterliggende redenen best te begrijpen zijn.
Bedankt voor al de moeite die je als moderator in dit forum hebt geïnvesteerd! 
Zoals je titel al vermeld, kan je nog steeds mee als 'highly esteemed member' hier steeds je bijdrage kwijt.

Hulde voor al het geweldige werk dat je hier geleverd hebt :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

blue-eyes

#15
Quote from: Jack van Dijk on July 21, 2009, 23:20:09
Dat is op dit forum maar de vraag. Zodra je als mod een beslising neemt dat komen er 100'en members onder hun steen vandaan en staat de klaagplek weer vol. Dan zijn de mods vervolgens eigenlijk nog zo'n dom om de discussie maar weer aan te gaan en al hun handelen tot in de treuren uit te leggen. Daar moet je dan op zeker moment een grens trekken. En ik vond dat nu nodig. En dat is geheel mijn eigen beslissing, daar kunnen we dan ook nog wel een ellenlange discussie over voeren maar ik denk dat ik dan vrij snel afhaak.

Eigenlijk moeten we als MODS allemaal stoppen.....

Ik wil hierbij wel nog even melden dat ik de beslissing voor 200% snap / respecteer / erachter sta. Ik het vooral jammer vind voor het forum.
Alle gebeurtenissen hebben domweg gevolgen voor de komende tijd. Het forum zal veranderen, het forum is de grootste verliezer zo.
Toch absurt dat een MOD besluit te stoppen door gedrag van leden waar de MOD zelf zo hard voor loopt.

Jammer.


@Jack: dank voor alles, ik blijf je van tijd tot tijd lastig vallen met issues :P . De rest hebben we net al besproken.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Niet goed!!
Jack wat kunnen wij als oudgedienden er voor zorgen/doen om je toch te behouden?

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Raphie

Jack, Je kan besluiten niet meer te modereren, maar je kan als systeembeheerder niet stoppen, Hoe moet dat nou zonder jou? Mevers kan amper een VM hosten, Frank kan nog geen webshop in elkaar zetten, wie gaat al die tweaks dan doen ?!?
JBL PRX Power!

blue-eyes

Gedroegen alle tijdelijk gebande leden maar als jij SOS ;)

Schreeuwen en accepteren.
Net als te hard rijden, dan accepteer je ook de mogelijke boete.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

SpeedyAndré

Ik denk dat het gedachtengoed achter het forum groter/belangrijker is dan de mening van Jowi over een enkele moderator.
Het kan toch niet zo zijn dat Jowi met zijn 'credibility' dit soort beslissingen te weeg kan brengen  :o
Één avondje jennen en een mod stopt ermee?
Het forum verdient beter!  >:(

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

celerontje

Een zwarte dag in de geschiedenis van HTforum.nl... :(

Over Jowi: Nu zullen we nooit weten hoe het afloopt met zijn versterking, tweaks etc. :(

Ik heb net Children of Men bekeken, hele sombere film, dus ik dacht; even lekker HTforummen... krijgen we dit...
Bizar, maar uiteraard begrijpelijk.

Wat willen we als HTforum?? ??? :(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Raphie

Ja, ben wel een beetje over die overal tegenaanbemoei / forum geranium fase heen.  ;D duurde ff maar is uit eindelijk toch gelukt.  :clapping:


JBL PRX Power!

blue-eyes

Quote from: celerontje on July 21, 2009, 23:45:20

Wat willen we als HTforum?? ??? :(

- volgen van de forumregels
- strict modereren van forumregels
- beslissingen MODs niet ter discussie stellen
- als MOD niet meer in discussie gaan over besluiten

Maar vooral:
- genieten van je set, en dit delen met anderen dan is bovenstaande niet geheel nodig.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote from: Jack van Dijk on July 21, 2009, 23:39:34
Ik ben geen Heintje Davids, dus bespaar je die moeite.

Nee snap ik, maar het is even een klap ook in het gezicht. Voor ons allemaal.
Ik bedoel je kent elkaar niet persoonlijk, maar toch ook wel weer een beetje, omdat we al jaren op het forum met elkaar om gaan. En je leert veel van elkaar op zo'n forum. So...

Laat je wel wat van je horen op het forum als de boosheid/teleurstelling in sommige forumleden weg is.
Je expertise mag niet verloren gaan!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Icarus314

Je kunt ook even een timeout nemen, is altijd verstandig even niets meer zeggen want niemand neemt een wijze beslissing zonder er een nacht over te slapen.