Setup Meridian G02

Started by Me-Chiel, July 20, 2009, 21:25:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Me-Chiel

Ben sinds een tijdje ih bezit van de Meridian G02. Nu kan ik via de handleiding niet vinden hoe ik het menu met de aansluitingen kan aanpassen.bijv "disc" of "tape" toevoegen. In de handleiding wordt gesproken van een optie "wizzard" te bereiken via menukeuze "more". Ik zie dus geen "wizzard".
:(

Iemand hier met enige expertise?
"Ninety percent I\'ll spend on good times, women and whisky. The other ten percent I\'ll probably waste."

SpaceJS

Quote from: Me-Chiel on July 20, 2009, 21:25:27
Ben sinds een tijdje ih bezit van de Meridian G02. Nu kan ik via de handleiding niet vinden hoe ik het menu met de aansluitingen kan aanpassen.bijv "disc" of "tape" toevoegen. In de handleiding wordt gesproken van een optie "wizzard" te bereiken via menukeuze "more". Ik zie dus geen "wizzard".
:(

Iemand hier met enige expertise?

Ik zou eerst er voor zorgen dat er de laatste firmware op staat. Verdere info kan je vinden hier:

http://www.meridian.co.uk/support/release-notes--guides.aspx

en hier:

http://www.meridianunplugged.com/ubbthreads//ubbthreads.php/ubb/cfrm

zelf heb ik het apparaat niet dus helaas kan ik je verder niet helpen.
Meridian G68, Mark and Levinson No. 29,  2 * Linn LK85 , meridian G98,  meridian HD621, Linn LP12, Musical Fidelity X-LPS v3, Empire vandenhul MC1000 , Marantz UD 5005, Mediacenter pc op basis van XBMC, Raspberry PI4 -digiberry, Thiel CS2.4,  Linn Kaber rear, Thiel SCS2 centre, Rel Quake Sub

Me-Chiel

#2
Aha... kzie nu dat ik daar idd de verschillen in en uitgangen kan organiseren en benoemen.

Nu alleen nog contact leggen tussen comp en G02. Via usb lukt niet (wil niet lukken via com1)....mrgn op mn werk maar zo'n RS232 kabeltje regelen en kijken of dat dan wel lukt.

Anders ga ik wel langs de dealer.
"Ninety percent I\'ll spend on good times, women and whisky. The other ten percent I\'ll probably waste."