BD met goede soundtrack

Started by nwolsink, July 19, 2009, 23:31:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nwolsink

Ik heb net mijn Full HD setup klaar en zoek een paar goede schijven om het 7.1 geluid eens wat te testen.
Welke BD schijven zijn echte aanraders? Planeth Earth krijg ik al van Panasonic dus qua natuurfilms ben ik al voorzien.
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

celerontje

Hellboy II als het om 7.1 gaat!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

reza

7.1 word wat moeilijk, dit omdat er nog niet zo veel tracks zijn met die opnames.
Wat celerontje zegt dat klopt. Veel luister plezier.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sonic Circle

Chronicles of Narnia: Prince Caspian. Gisteren opnieuw gekeken met wat familie; Zowel qua beeld als geluid top. En is een 7.1 HD track!

Quote van moviepulp.be (ja echt) over het geluid:
QuoteOok op het gebied van geluid haalde Disney alle toeters en bellen boven. De Engelse DTS-HD MA 7.1-track is een levendige en dynamische soundtrack, met een goede spreiding en heldere, steevast verstaanbare dialogen. De muziek klinkt erg mooi en warm en de subwoofer zorgt er tijdens de spectaculaire oorlogsscènes voor dat je meermaals uit je zetel trilt. De geluidseffecten zijn uitstekend geplaatst en alles klinkt vebluffend gedetailleerd.

Quote van moviepulp.be over het beeld:
QuoteDe Blu-ray: Het ongeveer op 2.40: geschaalde HD-beeld ziet er geweldig uit, met een verbluffende scherpte en een puik contrast. De zwarte tinten zijn strak en de overige kleuren spatten vol leven en warmte van het scherm af. De wereld van Narnia komt compleet tot leven en buiten wat edge-enhancement en heel soms een beetje filmgrain is er niets aan te merken op deze transfer, die opnieuw laat zien hoe mooi HD kan zijn. Referentiekwaliteit!

nwolsink

Quote from: Sonic Circle on July 20, 2009, 10:20:28
Chronicles of Narnia: Prince Caspian. Gisteren opnieuw gekeken met wat familie; Zowel qua beeld als geluid top. En is een 7.1 HD track!

Quote van moviepulp.be (ja echt) over het geluid:
Quote van moviepulp.be over het beeld:

Aangezien jij hem nu hebt gezien kan ik hem overnemen van je?
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sonic Circle

Quote from: nwolsink on July 20, 2009, 10:58:53
Aangezien jij hem nu hebt gezien kan ik hem overnemen van je?

LOL.

Gezien de prijs die ik er dan voor wil hebben kun je hem net zo goed in de winkel kopen ;).
Ik wil hem nl. niet kwijt.

celerontje

Mooie BD inderdaad, ik heb 'm zelf ook!
Maar uit je stoel trillen? ??? Dan staat je subwoofer wel erg hard afgesteld! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sonic Circle

#8
Dat vond ik inderdaad overtrokken, het is zeker geen broekwapperaar.
Verder terechte omschrijving; een mooie en zeer gedetailleerde soundtrack.