FF tekenen voor LotR Director's Cut!

Started by Sum1, January 11, 2002, 07:27:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sum1

Kleine moeite en hopelijk groot plezier:

http://www.petitiononline.com/LoTRdvd/petition.html


FrankL

#1
Ik heb natuurlijk getekend. Maar de suggestie dat de DVD alleen interessant is als de deleted scenes geintegreerd worden, is wel wat stupide. Daar staat bij mij dus nee  :-/
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

#2
Inderdaad, dat is voor mij ook niet de ENIGE reden.
Het zou wel leuk zijn, maar dat is een ander verhaal  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PVDB

#3
"...het gerucht gaat dat Jackson twee versies uit wil brengen: één PG-13 en nog een, de gory version, die misschien ook in de bioscoop wordt uitgebracht, en anders op dvd. Alle acteurs die de vechtscénes doen schijnen in de laatste week van het draaien uitsluitend te zijn opgetrommeld voor het betere bloedvergieten. Dat is pas Lord of the Rings, met al dat hakwerk..."

Aldus Xander Forterie die de afgelopen twee jaar in Nieuw-Zeeland vertoefde als hoofd van het 'foam latex department' van Jackson's special effects-bedrijf WETA in het december/januari nummer van Schokkend Nieuws.

M.a.w. het komt waarschijnlijk wel goed met die so-called Directors Cut, en geloof me als er iemand is die weet hoe bloed vergoten moet worden is het Peter Jackson wel !!.

mvg,
PVDB

J.A.F._Doorhof

#4
Hoeveel liter per seconde was het ook al weer in Dead Alive, 60 of zo. ;D

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sum1

#5
Bij het in de pan hakken van al die Orcs mag er om mij ook wel wat meer vloeistof door de lucht vliegen!  ;D

Zolang ze die arme Orcs maar niet met grasmaaiers te lijf gaan!  ;)

Bij het zien van de film dacht ik dat de film veel geweldadiger was t.o.v. het boek. Maar ik ben het boek weer aan het herlezen en het boek is ook al redelijk grof, alleen heeft Tolkien er niet zoveel woorden aan vuil gemaakt... je leest er zo overheen. Bijvoorbeeld ook in het boek worden Orcs door hun strot geschoten en vliegen er ledematen in het rond.  :o
 
Anyway ik vond de PG-13 versie ook al erg indrukwekkend dus ik heb ook netjes aangeven dat ik 'm wel zou kopen, maar dat ik een Director's Cut wel op prijs zou stellen!  :)

J.A.F._Doorhof

Als ze er een scene instoppen met een grasmaaier koop ik er 2  ;D.
Zou wel een leuke blooper zijn, zo een gesjeest persoon die bezig is met een grasmaaier en dan CUT CUT, wrong movie  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

cinepaulis

#7
De bioscoopversie vond ik meer dan goed ! Dus een director's cut mag best, maar dan wel apart te kiezen vanuit het menu (a la T2).

Meer 'gore' maakt LotR voor mij niet beter. De hele sfeer en beelden vond ik zo ontzettend mooi en pakkend dat er voor mij geen Orc afslachting in hoeft. Dus ik neem ook al genoegen met de 'gewone' versie.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P