Plotselinge "New" tags

Started by MrPink, April 30, 2002, 06:02:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrPink

De laatste tijd worden regelmatig van veel onderdelen alle topics voorzien van 'new' tags, terwijl ze al oud zijn. Het lijkt erop dat dit meestal gebeurt als ik een tijdje idle ben. Enig idee waarom?

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

#1
Nope, ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb wel een vermoeden, en zal dat zometeen proberen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

#2
Okidoke :)

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

#3
GEVONDEN.

Als ik een backup maar komt deze fout naar boven.
Zal nu smorgens rond 10:00-11:00 de backups maken per 2 dagen.

Maar daar komt het vandaan, als ik de backup heb gemaakt en ik log-in dan zie ik de new tags verschijnen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

#4
Jij doet toch files copieren ? Als je daar niets aan aanpast zou de forum software niet een andere timestamp moeten zien, en dus niet een new icoon erbij maken.
Staat er in de FTP client die je gebruikt ook ergens een finkje voor iets van archive bit ?
Volgens mij wordt dit gebruikt om bij een file aan te geven dat hij gebackuped is. Daarna moet hij weer eens gewijzigd worden om het bitje weg te laten vallen, zodat een ongewijzigde file dan niet nog maals gebackuped moet worden (ik kan er wel een beetje naast zitten hier, is nogal roestige kennis)

Jaco

J.A.F._Doorhof

#5
Het heeft er wel iets mee te maken, maar nu zie ik het ook optreden en ik heb GEEN backup gemaakt.

Het is iets vreemds, maar je ziet het bij meer YABB Boards, zal wel eens het forum blijven checken van boardmod.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"