Marantz MA700

Started by Melvin, July 23, 2003, 18:34:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Melvin

Ik heb momenteel een setje 2de hands Marantz MA700's op het oog, wat dus 200watt/8ohm monoblokken zijn. De vraagprijs is 275 per set, is dat een beetje een redelijke prijs ?

Ik ben van plan er binnenkort een set Nautilus 804's mee aan te sturen, die dingen lijken me daar perfect geschikt voor omdat ik zo mn huidige receiver van 6x100watt kan uitbreiden met de nodige power voor de Nautilussen.

bryan vd B

hi,

heb ze 1 keer bij raf gehoord op B&w dm 604 en hadden de speakers goed onder controle en klonk erg goed ookal waren de 604 niet mijn keuze.
volgens mij gebruikt Frank ze ook maar weet dat niet meer zeker.
Trouwens als je degene bedoelt op marktplaats zijn deze 275 euro per stuk althans zo staat dat in de advertentie.

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

J.A.F._Doorhof

Ik gebruik MA-500's voor het geld hele leuke blokken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Melvin

Ja 275 per stuk bedoelde ik. Het is op hifi.nl dat ze staan, maar dat zal wel dezelfde persoon zijn als op marktplaats. Alleen verkoopt hij ze alleen als hij zelf een vervanging gevonden heeft, vind het een beetje flauw dat hij ze nu dus al te koop zet terwijl het nog een paar maanden kan duren eer ze echt weg kunnen  :-\ Het zijn er trouwens 3 in totaal.

Frank is er eigenlijk een opvolger van die MA700 ? De MA500 is voortgezet in de MA6100 als ik op de specs van beiden afga, maar Marantz heeft dus geen 200/8 monoblok meer ? De sterkste stereo amp van Marantz is zo te zien ook maar de PM-14mkII KI met 2x100/8, of mag ik die waarden niet vergelijken met de 6x100/8 van mn SR6300 ?

De MM9000 lijkt me ook een optie voor mn set (THX Ultra 5x140watt) maar die vind ik niet terug op de Marantz site, alhoewel hij wel in het foldertje staat wat ik net gekregen heb (Highlights 2002-2003)