wg agenturen

Started by Neazy, July 22, 2003, 23:24:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Neazy

Wie heeft er ervaring met WG agenturen?
De prijzen die ze hanteren zijn scherp maar heeft er al iemand daar iets aangeschaft.

suyver

Ik heb mijn Rotel 1066 pre/pro- en mijn Rotel 1075 eind- versterkers daar gekocht. Ze kwamen het thuisbezorgen en het zag er allemaal goed uit. Er zat alleen een deuk in de bovenkant van mijn eindversterker, maar dat zag ik pas later. Vind ik verder ook niet zo erg, want hij staat toch in een kast. Het geluid is prima en met de garantie heb ik nog niet te maken gehad.

Ik denk dat het 'grijze' import is, want deze versterker kwam uit Singapoure via London... Waarschijnlijk verder wel allemaal eerlijk (geen diefstal) maar misschien dat ze geen invoerheffing afdragen? Dat zou kunnen verklaren waarom ze zo goedkoop zijn.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Neazy

Ik heb even contact met ze gehad en de beste man verzekerde me dat het geen grijze import was.
Je krijgt gewoon garantie. Hij komt de spullen aan huis leveren en bij stukken weer ophalen.
Dit klinkt niet als een online verkoop via internet maar het wordt gespeeld zoals veel Hifi-importeurs het willen ivm garantie aanspraken.

Roytjeuh

Ik zal binnenkort us bellen, want ik woon zelf in Nijmegen dus is Arnhem niet ver weg.

Ik ben namelijk aan het kijken naar de Rotel 1066 pre/proc en de Rotel RMB 1095 eindersterker.

Weet iemand de prijzen misschien van deze componenten? vanuit andere winkels?

mvg,

Roy
Pre : Parasound Halo P3 Amp : Parasound Halo A21 Source : Philips 963SA MedeVoort Modificatie Screen : Philips PW9528 PP Speakercable : Kimber 8TC + WBT0645 Interlinks : Kimber Hero Meubel : Finite Elemente Spider audio rack Speaker : B&W N804

suyver

In Arnhem (waar ik ze ook gekocht had) was de 1066 E1190,- en de 1075 E1150,-. Voor prijsindicaties kan je goed op MiepKniep gebruiken. Zo ben ik ook bij WG Agenturen terecht gekomen...

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Roytjeuh

Wij hebben het volgende voor je gevonden:

productsoort: versterker
merk        : Rotel
type        : RMB 1095

De MiepKniep-prijs voor dit product is 2.295,00 euro inclusief btw. De
bezorgkosten zijn 0,00 euro per exemplaar.
Het totaalbedrag is 2.295,00 euro.

Het honorarium van MiepKniep is al bij deze prijs inbegrepen, dus er komen geen
extra kosten meer bij.
Pre : Parasound Halo P3 Amp : Parasound Halo A21 Source : Philips 963SA MedeVoort Modificatie Screen : Philips PW9528 PP Speakercable : Kimber 8TC + WBT0645 Interlinks : Kimber Hero Meubel : Finite Elemente Spider audio rack Speaker : B&W N804

suyver

Lijkt me een goede prijs.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Roytjeuh

Maar hoe zit het dan met garantie, moet ik me daar nog druk ommaken of gaat dat wel goed via miepkniep.

Dus samen :

Rotel 1066    1190 euro
Rotel 1095    2295 euro

3485,-

Pre : Parasound Halo P3 Amp : Parasound Halo A21 Source : Philips 963SA MedeVoort Modificatie Screen : Philips PW9528 PP Speakercable : Kimber 8TC + WBT0645 Interlinks : Kimber Hero Meubel : Finite Elemente Spider audio rack Speaker : B&W N804

suyver

Je hebt gewoon garantie van de verkoper. Dat zou niet moeten uitmaken. Als er iets met het apparaat is, dan is de verkoper verantwoordelijk. Je hebt eigenlijk niets met Rotel te maken tenzij de verkoper failliet gaat.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...