AudioEngine A5 luidsprekers bij Audio-Life

Started by reMC, July 13, 2009, 13:02:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stevefilmfreak54

Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

rbormans

#51
Quote from: Ejorne on October 10, 2009, 10:43:52
Maarrrrr ik heb ook wat vragen....
- Volgens mij zit er geen afstandbediening bij deze speakers, of wel?
Nee

Quote from: Ejorne on October 10, 2009, 10:43:52
- Er zijn kennelijk twee ingangen RCA en mini-jack - ik zie alleen twee keer een mini-jack ingang.
Enkel USB (edit: enkel stroomvoorziening) en 2 x minijack. De RCA is een uitgang (naar een sub)

Quote from: Ejorne on October 10, 2009, 10:43:52
 -> Hoe kun je schakelen tussen beide input opties? Is het mogelijk om twee ingangen tegelijk te voorzien van signaal maar dat maar 1 van de 2 actief is?
Kan niet, al de ingangen zijn gelijk actief

Ejorne

Quote from: Raf (B) on October 10, 2009, 14:30:30
Nee
Enkel USB en 2 x minijack. De RCA is een uitgang (naar een sub)
Kan niet, al de ingangen zijn gelijk actief



Okay, Thanks.

Is usb ook een ingang of alleen een stroomvoorziening voor de ipod-achtige apparaten?

rbormans

Quote from: Ejorne on October 10, 2009, 14:48:15
Okay, Thanks.
Is usb ook een ingang of alleen een stroomvoorziening voor de ipod-achtige apparaten?
ik heb even voor je mijn iphone in de USB ingeplugd en dan geeft hij geen geluid (iphone begon wel te laden). Misschien met een docking station is USB wel voldoende maar ik heb geen idee.

Hi-Stands

Quote from: Ejorne on October 10, 2009, 14:48:15
Okay, Thanks.

Is usb ook een ingang of alleen een stroomvoorziening voor de ipod-achtige apparaten?

Hoi Even een antwoord op deze vraag.

Het is alleen een stroomvoorziening
www.hi-stands.eu Acoustic Revive, Aurios, Artkustik, Agile, Aktyna, Audioplan, Boston Audio Design, Black Forest Audio, Cable Isolators, Caig Laboraties, Crusade-Audio, Ecosse, Essential Audio Tools, Etón, Fisch, Firestone Audio, Gallo Acoustics, HiDiamond, Hi-Stands, en nog veel meer

stefan_82

Speelt deze Audiogon A5 verglijkbaar met de B&W zeppelin?

welke verkiezen jullie en waarom?
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

reMC