HT in de tuinkamer

Started by RalphH, July 11, 2009, 14:01:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RalphH

Quote from: Raymond187 on March 31, 2013, 21:12:16
staan zwarte D700 TK voor 1400e

;D nee dankje.
Nog een paar dagen, dan is de woofer van de s10 weer terug. Kan ik die eens rustig op me in laten werken.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

1400 is ook veel te duur. 1200 voor de MKII is wel de max die ik zou betalen.

Heb je 1 woofer genomen ipv? Zal je geen verschil horen vanwege verschillende leeftijden woofers?

RalphH

Ik heb geen nieuwe woofer genomen, de huidige wordt enkel opnieuw gecentreerd. Ook geen nieuwe rand dus, anders had ik ze inderdaad beide opgestuurd.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

RalphH

Probleem van de woofer is gevonden en gerepareerd. Gewichtje onder de stofkap zat los.
Hoop m woensdag binnen te hebben :pompom: :pompom:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Xander32

Quote from: RalphH on April  8, 2013, 17:50:53
Probleem van de woofer is gevonden en gerepareerd. Gewichtje onder de stofkap zat los.
Hoop m woensdag binnen te hebben :pompom: :pompom:

:clapping:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

H&C Hifi

Ik wist dat het iets simpels was  ;)

Goede jongens daar bij Audiolab, mensen roepen vaak te snel dat een luidsprekers is overbelast, nu weet je beter  ;D



RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Convergence

Jou HT mag er ook wezen :) Ook met led lijst aan het plafond en halogeenspotjes.. Mooi effect he  :inlove:

RalphH

Dankdank.
Ja die ledstrips doen wel wat, spotjes zijn ook led overigens.
Wil enkel de strip nog een keer vlak leggen. Zit nu tegen de rand van de koof geplakt en dat geeft toch niet zo'n mooi effect. Heb wel al haakse bochtjes in huis, maar nog te lam geweest om het ff opnieuw te monteren allemaal.

Ben momenteel overigens ook drukker met andere dingen ;D.



Hier stond tot vanmorgen een keuken
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

suc6 met de nieuwe keuken inbouwen. Zijn de muren mooi haaks? ivm keukenblad tegen de wand. Al doet een beetje kit wonderen

Convergence

Quote from: RalphH on April 16, 2013, 12:08:15
Dankdank.
Ja die ledstrips doen wel wat, spotjes zijn ook led overigens.
Wil enkel de strip nog een keer vlak leggen. Zit nu tegen de rand van de koof geplakt en dat geeft toch niet zo'n mooi effect. Heb wel al haakse bochtjes in huis, maar nog te lam geweest om het ff opnieuw te monteren allemaal.

Ben momenteel overigens ook drukker met andere dingen ;D.



Hier stond tot vanmorgen een keuken
Nog een flinke klus inderdaad :) Wat voor frontjes en werkblad? :P

RalphH

Quote from: Raymond187 on April 16, 2013, 14:17:48
suc6 met de nieuwe keuken inbouwen. Zijn de muren mooi haaks? ivm keukenblad tegen de wand. Al doet een beetje kit wonderen

Thnx, komt goed. Inbouwen laten we doen. Voor eigen rekening zijn:
- Electriciteit compleet opnieuw aanleggen met een hoop extra stopkontakten (6 ipv de oorspronkelijke 1...)
-Koof knutselen voor spotjes boven het aanrecht
- Leidinkjes verleggen waar nodig
- Afzuigingskanaal maken, deels in de koof, deels achter een vals wandje en dan achter het aanrecht naar buiten. In de oude keuken hadden de klungels totaal 0,0 afzuiging gemaakt.

Stucadoor komt de boel weer mooi afsmeren en dan zijn ook meteen de muren netjes haaks.

Net het gat in de wand naar buiten gemaakt, allemaal kielekiele, heb 30cm achter een kastje, en die heb ik ook exact gebruikt/nodig.

Quote from: Convergence on April 16, 2013, 15:45:06
Nog een flinke klus inderdaad :) Wat voor frontjes en werkblad? :P

Wit gespoten frontjes met een streepje, kunsstof/gelamineerd grijsbruin werkblad. Wordt wel OK denk ik, in iedergeval lekker ruimte. Plaats wel wat fotookes als het klaar is (3 mei :pompom: :pompom:)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

Nu snap ik dat je je telefoon niet opnam.....geen keuken.....geen koffie te zetten.....geen mini m&g

larzie

Quote from: denoontje on April 16, 2013, 19:19:31
Nu snap ik dat je je telefoon niet opnam.....geen keuken.....geen koffie te zetten.....geen mini m&g

In Friesland staat de koffie klaar hoor ;)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

RalphH

Geen keuken = buiten de deur eten ;D.
Koffie loopt door, tot zo ;)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


larzie

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT


RalphH

Quote from: larzie on April 16, 2013, 20:07:49
In Friesland staat de koffie klaar hoor ;)

Wanneer ken het gebeuren dan? ;D

Quote from: morca on April 16, 2013, 21:36:12
elke dag....lekker.
Wat stond er vandaag op het 'menu'  :D

Pastaschotel.
Was overigens een geheel verzorgd diner bij vrienden. Drukt ook de kosten. Echt elke dag op niveau in een restaurant gaan eten wordt een dure grap ja.
Ga nog ff op zoek ook naar een fatsoenlijke stoommaaltijd die je in de magnetron kan nuken. Mot wel mijn groentjes een beetje binnenkrijgen ;).
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

MVG

Quote from: RalphH on April 17, 2013, 13:04:55
Wanneer ken het gebeuren dan? ;D

Pastaschotel.
Was overigens een geheel verzorgd diner bij vrienden. Drukt ook de kosten. Echt elke dag op niveau in een restaurant gaan eten wordt een dure grap ja.
Ga nog ff op zoek ook naar een fatsoenlijke stoommaaltijd die je in de magnetron kan nuken. Mot wel mijn groentjes een beetje binnenkrijgen ;).

Die van appie zijn redelijk te nassen  ;) Of je maakt een salade van rauwe spinazie, rauwe geschaafde courgette, radijs, etc.. Heb je geen magnetron nodig.

RalphH

Quote from: MVG on April 17, 2013, 13:32:56
Die van appie zijn redelijk te nassen  ;) Of je maakt een salade van rauwe spinazie, rauwe geschaafde courgette, radijs, etc.. Heb je geen magnetron nodig.

Daar heb je gelijk in.
Echter.... ;D de boel afwassen onder het fonteintje in de wc/badkamer of onder de douche vind ik ook zoiets.
Ach, volgende week kunnen we beschikken over de keuken van de buren en tot dan prutsen we wel wat ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

komt goed joh ;-)

biertje smaakte ook goed.


Ja Raph een hele upgrade hoor. Nu nog wat tweaken.
Speaker is veel ruimtelijker maar de bas mag inderdaad wel wat getemperd worden.

In het echt zien ze er cool uit maar wat groot...maar goed dat C het ok vindt ;-)

Nu nog even die center van mp halen en je bent weer even klaar :X

RalphH

Haha, ja die center (D750)....pfff I wish, maar dat gaat me nu echt te ver. Misschien als ik later groot ben ;D.

Wat de grootte van de S10's betreft.., ja, ze zijn wel aan de maat. Karla is er "OK" mee, echter niet dolenthousiast ;D.
Maar plaatje is een verbetering. Electri-Q kon de pieken in het laag al wat temperen, nog wat mee verder spelen.
Beetje schuiven gaat ook nog wel gebeuren, al heb ik weinig speelruimte. Staan al redelijk de ruimte in en verder uit elkaar kan gewoonweg niet. Meer naar de muur is niet echt een optie.
Nog wel ff spiegeltje bij de buren halen om de eerste reflectiepunten nog eens te herzien.

De 615's worden overigens volgende week opgehaald door een liefhebbend nieuw baasje als het goed is :pompom: :pompom:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer