HT in de tuinkamer

Started by RalphH, July 11, 2009, 14:01:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morca

Oei,het zou ook percies de goeie kleur moeten zijn...
Het word ook mijn eerste keer maar heb me vader het vaker zien doen.
Hij wilde nooit dat ik aan zijn frees zat,nu weet ik waarom,met de juiste freesje,s kan je veel doen.

Ben met het maken vd bandpass er wel achter gekomen dat je heel veel zelf kan maken met zo,n ding.
Als het ineens goed gaat bij mezelf wat ik wel vermoed,zou hij hem inderdaad mee kunnen nemen,hebben we het nog over.

RalphH

Quote from: morca on September 14, 2011, 22:59:49
Oei,het zou ook percies de goeie kleur moeten zijn...

Zwart  ;D. Maar hij is nu gespoten en ik weet niet of je zomaar fineer op een laklaag aan kan brengen. Daarbij zijn de hoeken rond, das een hele uitdaging gok ik.
Echt fineer is best chique trouwens.  :clapping:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

mtissink

Quote from: RalphH on September 14, 2011, 18:19:54
Met de Rotel heb ik vooralsnog niets gedaan.

We zien de datum wel weer verschijnen voor een objectief luisteroordeel :P
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

RalphH

Quote from: mtissink on September 15, 2011, 09:28:35
We zien de datum wel weer verschijnen voor een objectief luisteroordeel :P

Welcome (almost) any time :headbanging:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

mtissink

Quote from: RalphH on September 15, 2011, 10:38:20
Welcome (almost) any time :headbanging:
Nais!

Hoe is het trouwens met je router afgelopen? Ik heb zojuist uit pure wanhoop maar op marktplaats geboden op een andere
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

RalphH

Quote from: mtissink on September 15, 2011, 11:36:09
Nais!

Hoe is het trouwens met je router afgelopen? Ik heb zojuist uit pure wanhoop maar op marktplaats geboden op een andere

Ik heb m niet meer geflitst, had r ff geen zin in. Ding resetten, flashen, weer resetten, en weer opnieuw instellen was wat teveel van het goeie. Maar heb goede hoop dat de bios van dd-wrt nog wel wat verbetering kan brengen.

Hoe was het vrijdag met de lijst en de rest van het etentje gegaan? Een groot succes neem ik aan  :pompom:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

mtissink

Quote from: RalphH on September 15, 2011, 11:44:11
Hoe was het vrijdag met de lijst en de rest van het etentje gegaan? Een groot succes neem ik aan  :pompom:
De lijst was erg lekker...., maar (en dat moet gezegd worden), lang niet zo lekker als die bij jou!
Nog genoeg te oefenen dus!
Verder zaten er gebakken gekookte eieren met een uienprutje en een gevulde paprika.
Het toetje bestond uit een Irish-coffee taart.
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

RalphH

Yumyumyum.
Bietje meer knoflook nog misschien :-). Qua olie gebruiken wij trouwens zonnebloemolie. Olijfjes olie geeft een beetje een smaakje af wat iets minder lekker kan zijn.
Bedenk me nu dat ik dit niet in het receptje meegenomen had geloof ik.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

mtissink

Quote from: RalphH on September 15, 2011, 11:51:51
Yumyumyum.
Bietje meer knoflook nog misschien :-). Qua olie gebruiken wij trouwens zonnebloemolie. Olijfjes olie geeft een beetje een smaakje af wat iets minder lekker kan zijn.
Bedenk me nu dat ik dit niet in het receptje meegenomen had geloof ik.
Oosters koken gaat sowieso ALTIJD met zonnebloemolie. Dat is gewoon een pre. Olijfolie heeft daar inderdaad niets te zoeken. Ik denk dat ik deels de knoflook beetje te ver had laten gaan (olie was beetje te heet) en daarnaast de rijst toch niet helemaal goed had gemaakt. (had ook een ander merk/type: basmati van de c1000).
4 teentjes knoflook leek me genoeg.

Volgende keer zal ik het weer proberen!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

RalphH

Quote from: mtissink on September 15, 2011, 12:03:48
4 teentjes knoflook leek me genoeg.

Hoppakeeee!  :headbanging:

Rijst kan iets schelen, basmanti is wat natter geloof ik (?). Wellicht nog wat in het zout varieren.
Moet overigens zeggen dat """origineel""" zout en knoflook vooraf met een vijzeltje samen worden geplet. Las toevallig gister een stukkie van iemand die ook bij het klein maken van knoflook, vooraf al zout op de plank strooide. Alles in het kader van de juiste chemische reacties en het kapot maken van de look celletjes...
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

Quote from: mtissink on September 15, 2011, 12:03:48
Oosters koken gaat sowieso ALTIJD met zonnebloemolie.



Ik gebruik arachide olie ;-)

RalphH

Quote from: denoontje on September 15, 2011, 19:53:30
Ik gebruik arachide olie ;-)

Jij hebt dan ook een espresso apparaat  ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

ja maar daar maak ik toch geen aziatisch eten mee hoor....

maar als er eenvogel overheen vliegt klinker er 2 gitaren

RalphH

daar kan ik onmogelijk iets van zeggen, ze lachen me op t werk al uit als ik het over watervallen heb  :headbanging:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

mtissink

Hahahaha..., wat een insiders humor hier allemaal!
Ik ben er blij dat ik afgelopen maanden jullie heb leren kennen.
Samen met vele anderen kennisen op het forum heb ik er een goed stel vrieden bij!  :bigsmile:

Gister even wat Amorphis cd's geregeld. Klinkt toch wel weer erg lekker en vertrouwd!
Just like those good old (nightwish)days...  :pompom:
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

RalphH

Waar zo'n forum al niet goed voor is inderdaad.

Nightwish was leuk, enkel aan elk tijdperk komt een eind, maaaar er is gelukkig meer dan dat  :headbanging:
Heb erg veel zin in Amorphis, 't duurt enkel nog ffies.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

mtissink

Zo..,hehe.., heerlijk als je zo'n dag moet werken! Ik heb je hele topic doorgelezen. Wilde ik al een tijdje doen.
Man.., wat een ontwikkelingen! Goed voor elkaar, zeg ik maar!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

RalphH

Goed bezig! Daar zijn de zondagen ook voor zeg maar.
t Was een heel project, en we zijn inderdaad een heel eind  ;D.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

mtissink

Om te werken of om topics door te lezen....? :P
Verder weer voldoende ideeeeen :angel:
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

mtissink

Zo.., gaan we vanavond eens even de boel daar met elkaar integreren en de max eruit halen!  :headbanging:
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

RalphH

Quote from: mtissink on September 21, 2011, 14:07:19
Zo.., gaan we vanavond eens even de boel daar met elkaar integreren en de max eruit halen!  :headbanging:

Yepper. Enkel van ons aller Toeteke heb ik nog niets gehoord.
Kunnen vanavond bij ons wel ff wat happen, maar dat wordt wel een frietje dan ofzo. Het is hier beetje erg druk en dat maakt mij wat moe (lees lamlendig in de zin van geen zin om te koken)

Je bent goed bezig trouwens. (speakergewijs dat is)

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

ja next m&G bij Mark

Ik ga nu true blooden

denoontje


RalphH

Best goed gelukt is de algemene indruk. Alles is aangesloten en ingemeten. De rotel doet het goed. Klinkt net ff wat strakker. We hebben cdspeler en Auzentech nog ff langs elkaar gehouden maar de verschillen zijn minimaal. Momenteel hangt de pc dus via de pre out aan de Rotel.. Surround is ook weer op orde. Nog ff een keer goed testen, maar het lijkt in orde te zijn.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje