Yippie

Author Topic: HT in de tuinkamer  (Read 325265 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline chansig

• Forever Addicted
  • Trade Count: (+126)
  • Total likes: 1040
  • Doof en slechte set...neem dat mee in wat ik post.
Re: HT in de tuinkamer
« Reply #3150 on: April 11, 2019, 08:54:22 »
Geen idee wat het allemaal kan betekenen maar als ik het zo lees: Ik hoop dat het meevalt.

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Arendal Sub 2, Paradigm PW Link,

Offline RalphH

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 113
« Reply #3151 on: April 11, 2019, 09:00:46 »
Heb nog een oude lamp liggen, dus daar kan ik nog wat mee testen als deze weer wegvalt, we gaan t zien.
Marantz SR6011 + Rotel RB1090 & HK Citation 7.1 / Tannoy S10 , 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ / Epson TW5500 / Lumene 106" / HTPC met ATI RX 560, BD en Kodi
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Offline RalphH

• HT forum donateur
« Reply #3152 on: April 11, 2019, 12:17:44 »
Kabel even op hdmi2 geprikt, lijkt te werken.
Andere lamp ook nog geprobeerd, maar dat maakte geen verschil op hdmi1.

Ding hinkt op zn laatste benen geloof ik, ook gezien de al bestaande resolutie issues.
Iemand deze projector al eens een firmware update gegeven toevallig? Er zou een nieuwere moeten zijn dan ik heb nl.
Marantz SR6011 + Rotel RB1090 & HK Citation 7.1 / Tannoy S10 , 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ / Epson TW5500 / Lumene 106" / HTPC met ATI RX 560, BD en Kodi

Online Raymond187

• The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+9)
  • Total likes: 34
  • Films moet je niet kijken maar beleven.
« Reply #3153 on: May 7, 2019, 15:22:59 »
Klinkt niet best  :sadlike:

FW release notes eerst eens lezen en kijken of daar iets instaat wat je probleem kan verhelpen.

Kan altijd erger, ons zoontje heft in 3 maanden tijd 2 nieuwe TVs stuk geslagen  in de huiskamer :-X :-X

Offline IndianaJ

« Reply #3154 on: May 7, 2019, 15:41:55 »
Kabel even op hdmi2 geprikt, lijkt te werken.
Andere lamp ook nog geprobeerd, maar dat maakte geen verschil op hdmi1.

Ding hinkt op zn laatste benen geloof ik, ook gezien de al bestaande resolutie issues.
Iemand deze projector al eens een firmware update gegeven toevallig? Er zou een nieuwere moeten zijn dan ik heb nl.

Ben bang dat een firmware upgrade weinig zal doen. Tuurlijk haalt deze bugs eruit maar als de beamer al jaren lang zijn werk doet
zal dit weinig uithalen. Maar niet geschoten....
Als ook een andere lamp niets uithaalt dan ben ik bang dat het een keer vervangen wordt.
Hoe oud is ie?

Succes joh.

Offline RalphH

• HT forum donateur
« Reply #3155 on: May 7, 2019, 20:16:34 »
Klinkt niet best  :sadlike:

FW release notes eerst eens lezen en kijken of daar iets instaat wat je probleem kan verhelpen.

Kan altijd erger, ons zoontje heft in 3 maanden tijd 2 nieuwe TVs stuk geslagen  in de huiskamer :-X :-X

Kan de update niet eens ergens vinden ter DL, maar hij is r wel. Zal dan een ritje naar een service center worden incl bijbehorende kosten ;).

Dat van je tv is wel erg zuur...neem aan dat je je zoon zn handen in t gips hebt gezet?

Ben bang dat een firmware upgrade weinig zal doen. Tuurlijk haalt deze bugs eruit maar als de beamer al jaren lang zijn werk doet
zal dit weinig uithalen. Maar niet geschoten....
Als ook een andere lamp niets uithaalt dan ben ik bang dat het een keer vervangen wordt.
Hoe oud is ie?

Succes joh.

Is uit 2011 geloof ik. Ach, ik heb beeld, t is nie optimaal misschien, maar geloof t wel voorlopig.