Author Topic: Atmoz' A/V casa [---> Nieuwe TV-wand]  (Read 305560 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline cine(d)rama

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+13)
  • Total likes: 1
  • Zo en nu eerst even een .... filmpje kijken !
Re: Atmoz' A/V casa [---> Nieuwe TV-wand]
« Reply #1375 on: April 23, 2019, 19:27:26 »
Zo Atmoz wat ben jij goed bezich en al ver gekomen met alles wat je doet  :clapping:

Ik weet nog goed dat ik jaren geleden bij je op je studenten kamer was om een set CRT lenzen bij je op te halen  ;D

Hing een grote CRT bij je aan het plafond en ik meen nog een aantal CRTs in de hall op de vloer enz  :bigsmile:

Nogmaals mijn complimenten .

Gr Andre
« Last Edit: May 8, 2019, 08:55:38 by cine(d)rama »
Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .

Offline jantje112

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+5)
  • Total likes: 21
  • I love the HTforum
« Reply #1376 on: April 24, 2019, 15:00:43 »
Ah, volgens mij komt 't daardoor dat mijn inbox ineens zo ontzettend (136% :devil:) vol zat...
Ik ben tot voor kort forumsponsor geweest. De berichten die ik in die tijd heb ontvangen zijn gewoon allemaal bewaard gebleven en toen ik niet meer betaalde voor het sponsorschap is die limiet weer terug gezet ::)

Wel vervelend, want ik wist niet dat het zo werkte. Ik zorg er normaal altijd voor dat m'n berichtenbox leeg genoeg is om alle berichten netjes te kunnen ontvangen (en vervolgens te beantwoorden) :)

Ik ga er nu voor zorgen dat ik altijd weer bereikbaar ben O0

Als je in het verleden een bijdrage hebt gedaan aan het htforum (elk bedrag was/is? goed) dan heb je ook een onbeperkte box. Oftewel, even een vijfje doneren.

Offline Atmoz

• www.thuisbioscooplimburg.nl
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+15)
  • Total likes: 20
  • Wij bouwen uw eigen thuisbioscoop!
    • www.thuisbioscooplimburg.nl
« Reply #1377 on: April 28, 2019, 18:48:13 »
Zo Atmoz wat ben jij goed bezich en al ver gekomen met alles wat je doet  :clapping:

Thanks Andre :)

Ik weet nog goed dat ik jaren geleden bij je op je studenten kamer was om een set CRT lenzen bij je op te halen  ;D

Hing een grote CRT bij je aan het plafond en ik meen nog een aantal CRTs inde hall op de vloer enz  :bigsmile:

Nogmaals mijn complimenten .

Gr Andre

Haha, dat weet ik ook nog hoor!
En er stonden toen inderdaad (heel) wat CRT's overal...
Ik had toen-der-tijd het welbekende CRT-aanschaf-virus :D :D

Ken je ook dit "ding" nog? (is trouwens die CRT wat je bedoeld hierboven ;))

Als je in het verleden een bijdrage hebt gedaan aan het htforum (elk bedrag was/is? goed) dan heb je ook een onbeperkte box. Oftewel, even een vijfje doneren.

Dat is nu juist het gekke: ik heb (enkele jaren geleden) al gedoneerd hier ;)
Maar die "status" gaat er blijkbaar iedere keer af als ik geen forum-sponsor meer ben :angel:
(dat is nu totaal al 3x gebeurd)

Mocht een moderator dit lezen: kun je me aub weer op "forum-donateur" zetten? :worship:

Grtz,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, Sony VW360 4K, 2x JVC X5900 4K, Panasonic 55ST50, Panasonic 40" 4K, 32" 4K HDR monitor
Bronnen: Oppo UDP-205, Oppo UDP-203, SONY X1000 UHD, Xbox One X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: Arcam AV860, 3x Arcam P429, McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz SR7012, Marantz SR7009, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di, Harbeth 7ES-3, REL S5, 2x REL HT1205, REL HT1003, M&K 950 en 750 serie, M&K S150T, B&W CCM362, SVS SB-1000

Offline Erik van Voorst

• The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 0
  • My CD-transport, "The Most Analog Achievement"
    • http://home.wanadoo.nl/e.van.voorst/
« Reply #1378 on: May 2, 2019, 10:52:57 »
Je maakt mooie dingen hoor  O0
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Online Blue-Eyes

« Reply #1379 on: May 18, 2019, 15:59:15 »
Landelijke pers :D :P ;)
Speakers: front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, sub: Velodyne DD15, Atmos: Revel W783 ; App.: PRE: Linn Akurate DSM/1 & Arcam AV860, EV: Linn Akurate 2200, 2*Arcam P429, Bron: Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: ISOTEK; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synergy NAS, Rack: Finite Pagode Signature; AB: NEEO

Offline pameijer

• This title is for sale, please send me a PM!
  • HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 87
« Reply #1380 on: May 18, 2019, 19:02:57 »
Landelijke pers :D :P ;)
De foto's kwamen me al bekend voor!  :pompom:
SR6011 / UD7007 / Technics SL2000 / Apple TV 3rd Gen. en Nvidia Shield en Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG OLED55C7 / JVC X7900 / AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 rears + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!