---

Started by neptune, July 8, 2009, 17:05:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

neptune

Quote from: Starred on January 13, 2010, 19:59:30
Nog steeds niet in andere maten leverbaar?
We hebben een op maat service, dus wat jij nodig hebt kunnen wij maken :)
Welke maat zoek je Starred?
zet hier iets neer

neptune

Quote from: neptune on July  9, 2009, 12:59:05
Op dit moment zijn er geen andere afmetingen beschikbaar, als er genoeg animo is (circa 8 a 10 exemplaren) kan ik ze op maat laten maken, maar dan wel alle dezelfde maat. Powerbuy anyone? ;D
Even ter uitleg voor Starred en diegene die dit nog niet wisten: Good2bHome heeft (nu) de mogelijkheid om meubels per stuk op maat te maken. Dit geld dus ook voor wandplanken.
zet hier iets neer

Sjettepet

Quote from: neptune on January 13, 2010, 22:51:30
Maak hem dan voor de gein ook eens open en kijk eens wat er (niet) in zit  ;)
Gedaan: honingraat van karton, verstevigd met spaanplaat en afgewerkt met een vrij dikke laag kunststof. Al met al maakt het geen slechte indruk en het voordeel (naast de prijs van minder dan 20,- Euro voor 1850 x 250 x 50 mm is dat de planken heel licht zijn en gemakkelijk door 1 persoon gemonteerd kunnen worden.

Tsjonge, nooit verwacht nog eens een Ikea-produkt te "verdedigen"  :-[
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

Dirk

ik heb ook een maatwerk-vraagje ; ik wil er eventueel eentje van 200cmx200cm  :crazy:(hij mag indien nodig ook wat dikker zijn dan 5cm)

lijkt me wel sjiek als basis voor m'n bed  ;D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

StijnSpijker

Quote from: Dynky on January 14, 2010, 10:27:11
ik heb ook een maatwerk-vraagje ; ik wil er eventueel eentje van 200cmx200cm  :crazy:(hij mag indien nodig ook wat dikker zijn dan 5cm)

lijkt me wel sjiek als basis voor m'n bed  ;D

Hij maakt ook bedden :p

http://www.good2bhome.nl/shop/bedden-c-2.html
No-nonsense audio

Starred

Wat ik zoek zijn 2 wandplanken van 100cm breed en 18-20cm diep, RAL 9010

S@m

Quote from: erik s. on January 13, 2010, 21:44:05
ik zou voor een draaitafel voor een speciale oplossing gaan.


Volledig mee eens, een 50cm uitstekend blad aan zo'n constructie met een draaitafel van een kg of 20... :nowink:

sj0er-D

Quote from: neptune on July  8, 2009, 17:09:50
Het ophangsysteem is misschien vergelijkbaar, echter het materiaal is beter (MDF) en de dikte van 50 mm is groter en geeft ook een luxe uitstraling.
En de lak last but not least is gespoten en kwalitatief zeer goed. Ikea gebruikt hiervoor andere oplossingen (lees: mindere kwaliteit).

Mag ik vragen of het ophangbeslag uit eigen productie is of kopen jullie deze in?

neptune

@Dynky & Starred,
Ik zal prijzen voor jullie opvragen en stuur dit dan per PM

zet hier iets neer

neptune

Quote from: sj0er-D on January 14, 2010, 14:01:55
Mag ik vragen of het ophangbeslag uit eigen productie is of kopen jullie deze in?
Hoi Sjoerd,
Wij produceren niets zelf.

Ofwel we ontwerpen zelf of kopen dit in. De produktie vind plaats in zorgvuldig door ons uitgezochte meubelfabrieken.
We gaan steeds meer naar eigen ontwerpen. Het zou kostentechnisch niet interessant zijn om dat ook nog eens zelf te produceren.
Het design en functie van het produkt is natuurlijk belangrijk, maar minstens zo belangrijk is dat het voor een aantrekkelijke prijs kan worden aangeboden.
zet hier iets neer

advr

Quote from: Peerless Monster on July  8, 2009, 19:05:59

Anders heb ik mijn studie voor niks gedaan: ingenieur materiaaltechnologie...

daar doe je nu wel helemaal niets meer mee  :-X :-X
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Madhouse

Topic even opgeschoond en post en quotes waarin de prijsaanval stonden verwijderd.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Pos

Zou je mij de prijs willen PM-en voor een wandtafeltje waar een TW700 op kan staan? (inclusief bezorgen, donkere kleur) Afmetingen + gewicht kan ik vanavond thuis nog even opnemen.


of kunnen de dragers van de foto niet verlengd worden? Want anders is het risico te groot om op te hangen.
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

neptune

Quote from: Starred on January 14, 2010, 12:48:23
Wat ik zoek zijn 2 wandplanken van 100cm breed en 18-20cm diep, RAL 9010
pm verstuurd
zet hier iets neer

neptune

Quote from: Pos on January 21, 2010, 12:59:14
Zou je mij de prijs willen PM-en voor een wandtafeltje waar een TW700 op kan staan? (inclusief bezorgen, donkere kleur) Afmetingen + gewicht kan ik vanavond thuis nog even opnemen.


of kunnen de dragers van de foto niet verlengd worden? Want anders is het risico te groot om op te hangen.

Als je mij de gewenste afmetingen doorgeeft vraag ik het voor je op.
zet hier iets neer