Speaker nat geworden!!!

Started by fokke-gerrit, July 4, 2009, 18:15:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fokke-gerrit

Hallo

Nou weet ik niet of het hier thuis hoord maar ik heb Mission 63V luidspreker nou heeft 1 van de kinderen water op de speaker laten vallen, nou valt het mee hij doet het nog alleen de rubberen rand van speaker voeld nu plakkerig aan zou dat van zelf ophouden? En is dat normaal als een rubber rand nat wordt dat hij plakkerig wordt of zit speciale coating op ? Want moet eigenlijk niet beginnen te scheuren.

Alvast bedankt

=====
Edit by MOD
De titel aangepast, "NET" wordt niet begrepen ;)
Yamaha CX-A5100 | Yamaha MX-A5000 | Monitor Audio Gold GX200 | Monitor Audio Gold GXC150 | Monitor Audio Gold GX50 |

Henkjan_O

als het schoon water is zou ik er lekker afblijven..  als er geen water in de speaker gekomen is heb je dan een goede kans dat alles na goed drogen gewoon blijft zoals het was
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

fokke-gerrit

Was gelukkig schoon water en zoals het nu is is alleen de rubber rand nog plakkerig voor de rest zie je er niks meer van. Wacht nog een paar dagen als de rand niet meer plakt (als het uberhaud ophoud van plakken droogt goed genoeg zou je zeggen met dit weer)
Yamaha CX-A5100 | Yamaha MX-A5000 | Monitor Audio Gold GX200 | Monitor Audio Gold GXC150 | Monitor Audio Gold GX50 |