Vreemde tekens op USB stick

Started by Sk, July 4, 2009, 16:51:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sk

Sinds vandaag heb ik Kingston Datatraveler 150 USB stick van 32 GB. Deze wil ik gaan gebruiken voor muziek in de auto. Net 2 albums erop gezet en uitgeprobeerd in de auto, dit ging goed. Vervolgens meerdere albums erop gezet en nog eens geprobeerd. De radio blijft op "searching" hangen. USB stick weer terug in de pc en vervolgens kom ik in de meeste mappen een bestand tegen met als filename U¬U¬ De file is 0 KB groot en heeft geen extensie.

Heb al 5 keer een quick formateerd geprobeerd en een aantal keer een normale format, maar deze files blijven iedere keer terugkomen en de mp3tjes verdwijnen.

Wie weet wat dit kan zijn?
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Toni71

Ik weet het wel,

Heb zelf ook zo`n stick gehad.
Is een fake stick , een remake , nep.

Is ook niks aan te doen.Heb er zelfs 2 van gehad.de 2de was ook fake.

Zoek maar eens op fake usb stick.

die rare tekens zijn een soort uuuu  tjes etc....

_ MarcelloW _

Of je autradio kan niet meer aan data lezen dan een bepaalde grootte? Net zoals met telefoons en/ of Camera's?
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Atmoz


Waar heb je die USB stick gekocht als ik vragen mag?

---> gewoon in Nederland in de winkel? Dan zou ik verder zoeken om het probleem op te lossen :)

---> via internet uit een bokkie-wokkie land? Dan zou ik tony71 zijn verhaal maar zeer serieus nemen :)

Succes in ieder geval!!

met vr gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Sk

USB stick is gekocht via Marktplaats. Snelle en goede mail contacten zijn er geweest. Toen ik de stick eenmaal had niks meer van hem gehoord. Heb 2 mails naar hem gestuurd.

Is er nog iets te regelen via Kingston zelf? of gaat dit niet lukken?
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

SpeedyAndré

#5
Een originele kost iets van $80,-, als je €20 hebt betaald dan mag je uit gaan van een neppert.
Kingston kan je hooguit laten zien of hij origineel is of niet  :mellow:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Toni71

Ik had ze ook van marktplaats.

De prijs was meer als 20 euro toen, maar minder als in de winkel.
Ik heb het risico toen genomen.
(als ze 20 euro zijn , is het to good to be true)

De meneer was uiterst vriendelijk.Heeft me een tweede stick gestuurd, maar ook die was fake.
Ik heb gelukkig mijn geld terug gekregen.

De naam van de meneer , waarvan je hem hebt gekocht , is dat Ben?

Vr.gr.Tony

Sk

Quote from: SpeedyAndré on July 11, 2009, 12:54:37
Een originele kost iets van $80,-, als je €20 hebt betaald dan mag je uit gaan van een neppert.
Kingston kan je hooguit laten zien of hij origineel is of niet  :mellow:

André  8)

Ik heb er 46 euro voor betaald.. Inmiddels heb ik op internet gekeken en de chip opgezocht. Dit is met bepaalde tools uit te lezen. Uiteindelijk bleek het maar om 512 MB te gaan waarvan nu maar 256 MB werkt. Die kerel laat niks meer van zich horen dus dit is met opzet gedaan.

Hij reageerde met de naam Vincent en zou in amsterdam wonen. Zijn emailadres is [email protected]. De naam die hierachter zit is Nicole Dupont. Via hyves vind ik wel ene Nicole Dupont die in Amsterdam zou moeten wonen.. maar denk dat dood lopend spoor is.

Volgende keer maar gewoon weer via webwinkels/normale winkels bestellen.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9