Op zoek naar een HT & VCR

Started by JeePee, July 20, 2003, 17:28:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JeePee

Hoi, ik ben al een tijdje op zoek naar een ht systeem. Inmiddels is mijn vcr ook kapot en zoek dus een ht set waar qua design een bijpassende vcr leverbaar is. Kan niets vinden (heb de catalgus van JVC, Pioneer, Philips en Sony doorgespit), heeft iemand een tip?

Ik heb inmiddels ook een paar alles-in-een setjes gezien waar tevens een vcr bij ingebouwd zit. Heeft iemand hier ervaringen mee? Het gaat om:
- Samsung dvd CM350
- Akai CMB430055
- Aiwa AVJ-R5

De set mag evt ook uit losse, liefst bij elkaar passende, onderdelen (dvd, tuner/receiver/vcr) gaan bestaan. Totaal budget zo'n € 1000,-

thx voor de tips
JeePee

Scarp

Hoi,

Ik denk dat de meeste van de regulars hier geen videorecorder meer gebruiken.
Ik ben geen voorstander van alles-in-een setjes, vooral niet met een videorecorder erin, aangezien videorecorders meer onderhoud nodig hebben dan andere apparatuur.

Voor een bescheiden budget, zou ik gewoon gaan voor standaard videorecordertje van 100 a 200 euro, als je echt veel opneemt, dan kan je kijken voor een iets hoger budget.
Koop dan gewoon eentje die qua design redelijk bij je TV past, liefst nog van hetzelfde merk zodat ze ook eventueel de kanaal instellingen van elkaar kunnen overnemen.