werkt dit allemaal wel op de KRP-500M ?

Started by jean girard, June 28, 2009, 00:15:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jean girard

Heb vandaag de Pioneer KRP 500M besteld (wat een rare afkorting trouwens wanneer men die in het engels uitspreekt...  ::)

gaat aangesloten worden op de HD1000 van Pioneer (4 HDMI in - 1 out) zodat ik maar 1 hdmi naar de tv heb.

Op de HDMI kast komen digitale tv van Telenet (B) en Schotel met diverse LNB's (o.a. voor Canaal digitaal) , laptop en Blu-ray speler.

:confused:Wat nu te doen met speakers? Kan het signaal van Telenet en Canal digitaal worden gesplitst zodat beeld over HDMI loopt en het geluid via audiouitgang naar gewone versterker ? En is er geen risico op ongewenste vertragingen ?
:confused:
Er komen 2 Artcoustic speakers ( DF65-50 X2 ) bij de plasma te hangen dus GEEN Digital surround enz enz.
thuisbios doe ik in de 28m2 thuisbios met de ouwe trouwe RX-2095 van Yamaha met B&W LS.

Wellicht nog tips voor een goede versterker voor deze speakers ?

jean girard

Niemand ? En ik maar denken dat hier heel slimme mensen bij elkaar kwamen ....  :sly: :sly: :sly:

oh ja,wellicht maakt het de gemakkelijker dat ik inmiddels ook een Pioneer receiver LX51 erbij heb genomen..... 

Marvin....

Wat nu te doen met speakers? Kan het signaal van Telenet en Canal digitaal worden gesplitst zodat beeld over HDMI loopt en het geluid via audiouitgang naar gewone versterker?:

ja dat kan, sterker nog je kan beide instellen. dus geluid via HDMI en via de glasvezel/coax of cinch.

Er komen 2 Artcoustic speakers ( DF65-50 X2 ) bij de plasma te hangen dus GEEN Digital surround enz enz:

elke versterker zal dat zonder grote moeite kunnen aansturen, zelf luisteren is de beste oplossing om de match met de rest van je apparatuur te bepalen.