SeriousCinema - OS Screen & Center-stand (pag 26)

Started by Marsh, June 27, 2009, 21:23:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marsh

#50
 ;D











De zijkanten zullen nog mooi worden afgedekt.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Alex Groningen

Gaat er zo langzamerhand erg mooi uitzien, m'n complimenten.

RonG


Marsh

Quote from: RonG on January 31, 2010, 10:17:32
Wanneer is de opening :D :D

Kijken is al mogelijk, alleen hij is nog niet officieel geopend  ;D
Zaken die nog gedaan moeten worden:

Tapijt
Podium van GTDesign
Belichting
Nieuwe sub en algemene geluid-afstelling
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Marsh

Toch nog even m'n fijne update melden.
Na zolang te hebben gewacht, éindelijk FULL HD!

Eergister met trots de TW5000 opgehaald uit Emmeloord.  :wub:

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Marsh

#56
Wat screens proberen te maken in 1080p (altijd al willen maken  ;D)

Foto's wijken natuurlijk af.
Erg benieuwd hoe het zal zijn na de callibratie sessie na de eerste 200 uur!










Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Marsh

Vandaag extra bij gekocht voor langs de randen van de muren en de podiums:

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Robbert54

mooie shots zeg! zou bijna mijn tv in gaan ruilen voor een epson ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Quote from: The Vampire on February 25, 2010, 21:50:52
mooie shots zeg! zou bijna mijn tv in gaan ruilen voor een epson ;D

Shots zeggen nog niet de helft van hoe het beeld echt is.. maar ik snap je punt... waar wacht je nog op zou ik zeggen  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Robbert54

Quote from: Marsh on February 25, 2010, 21:54:54
Shots zeggen nog niet de helft van hoe het beeld echt is.. maar ik snap je punt... waar wacht je nog op zou ik zeggen  ;D
een huisje ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Dat is..opzich.. best handig ja.
Ik zou het inderdaad niet adviseren dit buiten in de tuin te laten staan.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Robbert54

Quote from: Marsh on February 25, 2010, 22:50:30
Dat is..opzich.. best handig ja.
Ik zou het inderdaad niet adviseren dit buiten in de tuin te laten staan.
;D ;D iemand op dit forum heeft het wel in zijn tuinhuisje :blink: :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sicco

damn, de foto's van het beeld zien er inderdaad goed uit! over het algemeen zien de foto's er een stuk minder uit dan het daadwerkelijke beeld, maar hier is het beeld dus zelfs nog mooier zeg je? :) Ik zit er ook zwaar aan te denken om te gaan projecteren. Ik ben onlangs verhuisd en heb er goed de ruimte voor nu... De TW5000 is een topper in zijn klasse? Of is er beter te krijgen? Ik heb me er nog niet echt in verdiept namelijk...
HT-set
Samsung PS50A656 | Denon 1906 | Klipsch Synergy F2k + F3c | MJ Acoustics Ref. I MKII sub | Pioneer DV-490s | Wii | PS3 | G&W Powerfilter | Soundbridge | HDX-1000 | Harmony 885 | Atlona + Monster + Spellbinder + Profigold

Marsh

Alles kan beter, en dus ook projecteren.
Enkel voor het geld vind ik de TW5000 echt een dijk van een machine.
Hij blijft me toch echt steeds weer verbazen.
In het echt is het beeld natuurlijk nog beter als de foto´s, dit wijkt natuurlijk altijd af.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Dirc

zeker mooi apparaat! Hier staat ie ook...

Marsh

Quote from: Dirc I on March  3, 2010, 09:21:47
zeker mooi apparaat! Hier staat ie ook...

Op hoeveel afstand projecteer jij er mee?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Dirc


Sicco

Alles kan altijd beter zeg je. Op welke punten is er bijvoorbeeld verbetering te behalen? Als je even heeeel kritisch bent natuurlijk  ;)
Als ik in mijn woonkamer wil gaan projecteren komt de projector op bijna 6 meter van het scherm te hangen (als ik hem niet midden in de kamer aan het plafond wil hebben). Is dit wel te doen eigenlijk op zo'n afstand? En kun je dan nog wel op normaal formaat projecteren of wordt dit dan minstens een diagonaal van 3-4 meter?

Het zou voor mij de eerste keer projecteren worden, dus ik ben me nog een beetje aan het inlezen... Ik heb deze projector echter al vaker voorbij zien komen in verschillende threads dus vandaar dat mijn interesse wel is gewekt.
HT-set
Samsung PS50A656 | Denon 1906 | Klipsch Synergy F2k + F3c | MJ Acoustics Ref. I MKII sub | Pioneer DV-490s | Wii | PS3 | G&W Powerfilter | Soundbridge | HDX-1000 | Harmony 885 | Atlona + Monster + Spellbinder + Profigold

Marsh

Quote from: Sicco on March  3, 2010, 16:33:39
Alles kan altijd beter zeg je. Op welke punten is er bijvoorbeeld verbetering te behalen? Als je even heeeel kritisch bent natuurlijk  ;)
Als ik in mijn woonkamer wil gaan projecteren komt de projector op bijna 6 meter van het scherm te hangen (als ik hem niet midden in de kamer aan het plafond wil hebben). Is dit wel te doen eigenlijk op zo'n afstand? En kun je dan nog wel op normaal formaat projecteren of wordt dit dan minstens een diagonaal van 3-4 meter?

Het zou voor mij de eerste keer projecteren worden, dus ik ben me nog een beetje aan het inlezen... Ik heb deze projector echter al vaker voorbij zien komen in verschillende threads dus vandaar dat mijn interesse wel is gewekt.

Dat lijkt mij duidelijk, de TW5000 is een prachtige projector, en als dit je eerste projector zal worden moet je zoiezo érg trots zijn.
Enkel gaat de markt snel, en voor je het weet ben je al weer aan het kijken naar een volgende upgrade.
Alleen is dat natuurlijk ook het leuke van de hele hobby, althans, dat vindt ik. Het zal niet ophouden, en je blijft het willen overtreffen.

Via deze site kan je de breedte van je scherm uitrekenen ten opzichte van de afstand van de TW5000.

http://www.projectorcentral.com/Epson-EH-TW5000-projection-calculator-pro.htm
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Sicco

hmm, volgens die site zou ik op ruim 3m breedte moeten projecteren... dat is me een beetje teveel... het komt wel redelijk nauw he die afstanden lijkt mij?
HT-set
Samsung PS50A656 | Denon 1906 | Klipsch Synergy F2k + F3c | MJ Acoustics Ref. I MKII sub | Pioneer DV-490s | Wii | PS3 | G&W Powerfilter | Soundbridge | HDX-1000 | Harmony 885 | Atlona + Monster + Spellbinder + Profigold

Marsh

Quote from: Sicco on March  3, 2010, 21:24:30
hmm, volgens die site zou ik op ruim 3m breedte moeten projecteren... dat is me een beetje teveel... het komt wel redelijk nauw he die afstanden lijkt mij?

6 meter vindt ik ook wel érg ver, komt ook niet echt ten goede van de lichtopbrengst, en dus het uiteindelijke plaatje.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Sicco

lichtopbrengst is natuurlijk ook een probleem ja.
de reden dat ik op die plek een beamer zou willen hangen is omdat ik hem daar netjes zou kunnen wegwerken in een verlaagd plafond (met de juiste ventilatie uiteraard). Ik weet namelijk niet of ik het wel zo mooi vind om hem midden in de kamer te hangen en ik weet ook niet of dat wel door de WAF komt... :)
HT-set
Samsung PS50A656 | Denon 1906 | Klipsch Synergy F2k + F3c | MJ Acoustics Ref. I MKII sub | Pioneer DV-490s | Wii | PS3 | G&W Powerfilter | Soundbridge | HDX-1000 | Harmony 885 | Atlona + Monster + Spellbinder + Profigold

Marsh

Quote from: Sicco on March  3, 2010, 22:12:18
lichtopbrengst is natuurlijk ook een probleem ja.
de reden dat ik op die plek een beamer zou willen hangen is omdat ik hem daar netjes zou kunnen wegwerken in een verlaagd plafond (met de juiste ventilatie uiteraard). Ik weet namelijk niet of ik het wel zo mooi vind om hem midden in de kamer te hangen en ik weet ook niet of dat wel door de WAF komt... :)

Well then.. goodluck with THAT  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Dirc

Waarom hangen....de mijne staat gewoon in een salontafel.
Kabels kunnen onder de grond / onder een kleed / in de ondervloer van laminaat.