Welke blu ray audio (profile 3.0) schijfjes heb je of zou je willen hebben

Started by Tube-freak, June 25, 2009, 12:36:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tube-freak

Hoi,

Ik vroeg me af of er al mensen zijn die een Blu ray audio schijfje hebben gekocht of er een hebben gezien die ze willen hebben (of misschien gewoon deze informatie willen delen met forum genoten). Het is een relatief nieuw verschijnsel en je zou het kunnen vergelijken met een DVD-A of SACD schijfje maar dan voor de blu ray speler. Voordeel is dat je het in elke blu ray speler kan afspelen, in tegenstelling tot DVD-A of SACD.  Het is dus gewoon een blu ray audio only schijfje.  Dit is qua audio kwaliteit wel iets waar ik naar uit kijk, hoewel ik me kan voorstellen dat het geen success wordt dat is met SACD en DVD-A ook niet echt van de grond gekomen.   

Het gaat niet om perse de beste release of wat dan ook maar gewoon om welke je hebt gezien of zou willen hebben.  Omdat het aantal releases nogal schaar zijn leek het me leuk om dit bij te houden in een topic als dit.  Voor meer informatie kan je kijken op deze website:
http://www.pureaudio-bluray.com/

Bij sommige release zit er ook een Hybride SACD bij.









Het lijste hierboven zal misschien niet iedereen aanspreken maar wellicht zijn er andere die het wel zouden willen hebben dus wat dat betreft zet ik alles hier neer wat ik tegen kom.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai