Post hier je dierenfoto's

Started by beunky, June 20, 2009, 23:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

BernHardN


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

LittleNinja

Very nice. Wanneer was je daar?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

BernHardN

In de mei vakantie dit jaar. Echt een aanrader

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Kwabbernoot

Vandaag voor het eerst een droge dag en dus de natuur in. De nieuwe camera testen.

Een crop (vink) en een hele foto (beide gecomprimeerd). Ik ben tevreden met de kwaliteit. Nu nog de camera beter leren kennen en dan wat meer gaan letten op compositie.

Groeten...

mmuetst

Quote from: Kwabbernoot on April  2, 2023, 16:55:30Vandaag voor het eerst een droge dag en dus de natuur in. De nieuwe camera testen.

Een crop (vink) en een hele foto (beide gecomprimeerd). Ik ben tevreden met de kwaliteit. Nu nog de camera beter leren kennen en dan wat meer gaan letten op compositie.

Groeten...
Je ziet dat hertje denken "waarom moet ik in het midden". Welke nieuwe camera heb je gekocht?
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

Kwabbernoot

OM systems OM-1 met 100-400 lens.

mmuetst

Geniet van Audio, maar betaal met mate.

LittleNinja

Ik kwam nog wat platen tegen van afgelopen jaar in de Amsterdamse Waterleidingduinen (of AWD voor 📷🤓 zoals ik).
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Het valt me op dat ik vooral de achterkant te zien krijg met die krengen! 🤨
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jumping Jack

Het fotograferen van dieren is natuurlijk niet zonder risico. Hier werd ik bv aangevallen door een bloeddorstige cavia:



Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

En eentje van eind vorig jaar in Drenthe (beestje was jammer genoeg dood)...

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AudioEnZo

Quote from: LittleNinja on April  5, 2023, 23:00:34Ik kwam nog wat platen tegen van afgelopen jaar in de Amsterdamse Waterleidingduinen (of AWD voor 📷🤓 zoals ik).
Mooie besstjes, netjes op de plaat!
Quote from: LittleNinja on April  6, 2023, 08:21:31Het valt me op dat ik vooral de achterkant te zien krijg met die krengen! 🤨
Dan dan weer wel :D

AudioEnZo

Quote from: Jumping Jack on April  6, 2023, 11:07:15Het fotograferen van dieren is natuurlijk niet zonder risico. Hier werd ik bv aangevallen door een bloeddorstige cavia:
:D

AudioEnZo

Quote from: Jumping Jack on April  6, 2023, 11:08:53En eentje van eind vorig jaar in Drenthe (beestje was jammer genoeg dood)...
Gelukkig maar :)

LittleNinja

Quote from: Jumping Jack on April  6, 2023, 11:07:15Het fotograferen van dieren is natuurlijk niet zonder risico. Hier werd ik bv aangevallen door een bloeddorstige cavia:





Man o man.... Dit is net zoals foto's nemen op een treinspoor! Doe het niet!! De risico's zijn het niet waard.. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Quote from: AudioEnZo on April  6, 2023, 11:43:59Mooie besstjes, netjes op de plaat!Dan dan weer wel :D

Thanks kerel.

Jammer genoeg zijn het niet erg meewerkende modellen. Als je denkt dat mensen soms lastig zijn om te poseren.. 
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Kwabbernoot

Mooi weer en vrije tijd, dus de natuur in. Nadeel van vogeltjes fotograferen is dat ze toch wel erg vaak boven je in een boom zitten. Dan komt de vogel wel op de foto maar de achtergrond is dan standaard takken en lucht. Niet fraai dus. Gelukkig zitten de Roodborstjes wat lager bij de grond.

Groeten...

LittleNinja

Quote from: Kwabbernoot on April 10, 2023, 14:29:54Mooi weer en vrije tijd, dus de natuur in. Nadeel van vogeltjes fotograferen is dat ze toch wel erg vaak boven je in een boom zitten. Dan komt de vogel wel op de foto maar de achtergrond is dan standaard takken en lucht. Niet fraai dus. Gelukkig zitten de Roodborstjes wat lager bij de grond.

Groeten...

Die is wel lekker heur...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

AudioEnZo

Quote from: Kwabbernoot on April 10, 2023, 14:29:54Gelukkig zitten de Roodborstjes wat lager bij de grond.
Mooie foto!

NickS


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

sschot

NAD M10 V2 | SA Bonn N8 + Studer900 LPSU | KEF R3 + Focal F900 | REL T5i | Supra MD06 EU/SP MKIII | Supra Lorad SPC | Atlas Hyper 3.5

sschot

NAD M10 V2 | SA Bonn N8 + Studer900 LPSU | KEF R3 + Focal F900 | REL T5i | Supra MD06 EU/SP MKIII | Supra Lorad SPC | Atlas Hyper 3.5

Kwabbernoot

Geoorde Fuut in het Dwingelderveld.

sschot

In vlucht is het toch lastig om het scherp te krijgen

SS__5482_bewerkt_0018 by Steven Schot, on Flickr
NAD M10 V2 | SA Bonn N8 + Studer900 LPSU | KEF R3 + Focal F900 | REL T5i | Supra MD06 EU/SP MKIII | Supra Lorad SPC | Atlas Hyper 3.5