Post hier je dierenfoto's

Started by beunky, June 20, 2009, 23:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

svmnb

#750


High res versie:  http://imgur.com/KHG4OjC
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Jumping Jack

Beetje aan het spelen geweest met een nieuwe macro-lens :



Grotere versie: http://i.imgur.com/hKPUxIj.jpg
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

snicky

Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

snicky

En me katjes waar ik dol op ben[emoji16]

Broer & zus nu 3 jaar.

De rode zo ondeugend als de pest en soms toch ook zo irritant, maar lief dat die ook weer kan wezen.  De zwarte (zus) erg rustig, laat zich vallen voor je voeten om geknuffeld te worden.


Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

NickS

Ruby

denoontje

Quote from: snicky on August 23, 2014, 23:48:22
En me katjes waar ik dol op ben[emoji16]

Broer & zus nu 3 jaar.

De rode zo ondeugend als de pest en soms toch ook zo irritant, maar lief dat die ook weer kan wezen.  De zwarte (zus) erg rustig, laat zich vallen voor je voeten om geknuffeld te worden.




Leuk hoor, vooral die zwarte..lijkt op de onze alleen de oren van onze poessie zijn gehavend

Joske007

Als kitten  :inlove:
 

Als volwassenen  :headbanging:


Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

R

Net terug uit Canada waar we beren hebben gespot. Lange leve de zalmtrek ;) Wat een droomtrip.  :headbanging: :worship:

1200px is ie net wat mooier ;) Klik --> http://se.uploads.im/NHyJL.jpg



Jumping Jack

Wow, indrukwekkend zeg! Zo'n grote zalm.  ;D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.

VlisChris

Soms, heel soms, zou je bijna willen dat je zelf een beer bent.
Zo'n grote zalm, verser dan vers, en nog gratis ook 8)

Leuke foto R.
Misschien in photoshop de beer ietstjes oplichten dat die iets minder donker wordt. Maar moment is erg leuk 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

R

Thanks heren, hij is al een beetje opgetrokken i.v.m. het sterke tegenlicht. Nog verder optrekken maakt de foto nep. Laat hem dus lekker zo ;). Als de rest klaar is zal ik de serie plaatsen.

snopper

#763
Je zou de foto als 2 layers kunnen doen, de beer op de bovenste layer markeren en deze ophellen ... dan wordt de omgeving niet te sterk overbelicht. Verder een top foto!!!!  :worship:

Snopper

VlisChris

#764
Als de beer al opgelicht is heeft dat weinig effect op de lichte achtergrond. Als je dan nog meer gaat oplichten loop je op een gegeven moment tegen een bak ruis aan. Ws heeft R dat oplichten al gedaan. Gewoon je exposure omhoog schroeven heeft inderdaad weinig effect.
conclusie: de foto is leuk zoals die is voor mij ;) Je hebt de omstandigheden nu eenmaal niet echt voor het kiezen in deze situaties.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Nahpets

De jpg lijkt niet echt veel informatie in de beer te hebben zitten. Hopelijk is er een RAW versie die een beetje op te rekken is.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Hootie

Ik heb de foto even 'binnengehaald'. Gezien het feit dat dit een verkleining van het origineel is heb ik de beer nog aardig kunnen
ophalen zonder veel verlies aan detail.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

R

Quote from: snopper on September 19, 2014, 12:04:50
Je zou de foto als 2 layers kunnen doen, de beer op de bovenste layer markeren en deze ophellen ... dan wordt de omgeving niet te sterk overbelicht. Verder een top foto!!!!  :worship:

Snopper

Exact al zo gedaan ;). Kan nog wel iets meer uitkomen, maar ik denk dat ik hem zo laat. Wil het moment ook niet aanpassen. Mogelijk nog een paar procent extra.

mimic

KEF LS50W - Velodyne DD12

snicky

Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

VlisChris

Quote from: mimic on October  2, 2014, 09:01:53
In het wild;
een Southern Yellow-billed Hornbill in Zuid Arika

Erg fraaie foto. Pakt lekker uit!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.


mimic

Quote from: Christiaan S on October  2, 2014, 18:21:06
Erg fraaie foto. Pakt lekker uit!
Quote from: R on October  2, 2014, 21:36:49
Heel goed!! Erg mooi.

Tx! De vogels ansich waren niet moeders mooiste :)
KEF LS50W - Velodyne DD12

Geert

#773
Lenstest nadat afwijkende autofocus is gecorrigeerd door Chipclean te Heumen. Dit hadden we dus eerder moeten laten doen. De front focus afwijking die er eerst in zat is mij opgevallen doordat de foto's met mijn telelens 70-300 altijd vlijmscherp waren, terwijl de foto's met mijn 24-105 er vaak net naast zaten, voor wat betreft de focus.  Deze foto is gemaakt met een correctie van +7 in het fijnafstellingsmenu.

Foto is scherpgesteld op zijn linkeroog met camera instelling F/4 1/60 12.800 iso
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.