Post hier je dierenfoto's

Started by beunky, June 20, 2009, 23:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R


Nahpets

Quote from: R on June 30, 2012, 22:25:40
Vandaag geschoten in Beekse BergenVroomshoop:

http://img600.imageshack.us/img600/7402/img68691200.jpg

Aangepast. Evengoed een mooie foto van mijn schoonouders.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Starred


Jumping Jack

Quote from: R on June 30, 2012, 22:25:40
Vandaag geschoten in Beekse Bergen:

http://img600.imageshack.us/img600/7402/img68691200.jpg

En welke van de twee heb je geschoten? Ze zien er beide niet echt mals uit...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

R

We hadden daarvoor al gegeten ;)

Quote from: Jumping Jack on July  1, 2012, 08:45:42
En welke van de twee heb je geschoten? Ze zien er beide niet echt mals uit...

jantje112

Je ziet ze nog zelden, maar deze was mak genoeg om even te blijven liggen voor de iphone. Het leek hem echter wel een lekkere appel, dat heb ik helaas niet op de foto..

Jammer dat je op zulke momenten de camera thuis hebt liggen..

Starred

#631
Nieuwe telelens (100-300) uitgeprobeerd


Starred

Wat is een goede manier om te resizen? Dit lijkt nergens naar

skyfox

Quote from: Starred on July  7, 2012, 15:08:34
Wat is een goede manier om te resizen? Dit lijkt nergens naar

Voor een snelle resize voor het web gebruik ik gewoon Paint. Knop "formaat wijzigen" en dan een percentage van het origineel opgeven. Werkt easy en snel.

Scherpe foto's trouwens!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Starred

Het vreemde is dat wanneer ik de geposte fotos op mn ipad bekijk ze er niet scherp uitzien, maar via mn laptop weer wel  :blink:

skyfox

Quote from: Starred on July  7, 2012, 22:52:21
Het vreemde is dat wanneer ik de geposte fotos op mn ipad bekijk ze er niet scherp uitzien, maar via mn laptop weer wel  :blink:

Wat vaag... Nou ja, ben ik blij dat ik een laptop gebruik. Anders had ik gepost dat je de lens misschien maar beter terug kon brengen ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

R

De browser doet soms vreemde dingen, of zijn ze geimporteerd? Verkleinen zonder verscherpen geeft ook vaak minder resultaat.

Quote from: Starred on July  7, 2012, 22:52:21
Het vreemde is dat wanneer ik de geposte fotos op mn ipad bekijk ze er niet scherp uitzien, maar via mn laptop weer wel  :blink:

Starred

Ze zijn verkleind via een programmaatje en vervolgens heb ik ze hier geupload. Ik weet niet of er wordt verscherpt.

Hoe doe jij het?

R

Photoshop: verkleinen, verscherpen (soms ook niet), juiste profiel toekennen en kleurdiepte, dan opslaan als jpg.

alexander2

#639

R

Antwerpse Zoo vandaag, geschoten met mijn nieuwe 70-300L op 277mm, licht bewerkt in PS.


VlisChris

Jammer van het blauw op de achtergrond (dat is misschien nog naar een andere kleur te shoppen?), maar het tweede beestje op de achtergrond past natuurlijk wel perfect bij je voorgrond.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R

Vind je het blauw storend? Ik vind het blauw, geel/bruin en groen wel een mooi palet vormen.

Die kleur wegshoppen vind ik teveel aanpassen van het origineel, is niet mijn stijl.

VlisChris

Qua kleur vind ik het er inderdaad nog wel bijpassen. Misschien niet mijn stijl, maar het kan wel gewoon inderdaad.
Wat ik persoonlijk wat jammer vind (en daarom ook mijn opmerking hierboven), is dat dit een vrij groot vrij egaal vlak is met een aanwezige kleur. En dan ook nog net een kleur die niet in je hoofdonderwerp terugkomt. En daarmee in mijn ogen wat teveel de aandacht naar zich toe trekt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R

Nu je het zo omschrijft, zie ik het ook. Was me nog niet eerder opgevallen. Dan moet ik toch maar op safari ipv de zoo ;)

Quote from: Christiaan S on July 25, 2012, 23:13:13
Qua kleur vind ik het er inderdaad nog wel bijpassen. Misschien niet mijn stijl, maar het kan wel gewoon inderdaad.
Wat ik persoonlijk wat jammer vind (en daarom ook mijn opmerking hierboven), is dat dit een vrij groot vrij egaal vlak is met een aanwezige kleur. En dan ook nog net een kleur die niet in je hoofdonderwerp terugkomt. En daarmee in mijn ogen wat teveel de aandacht naar zich toe trekt.


VlisChris

Mijn oorspronkelijke opmerking was wat summier inderdaad :)

Het is dat je schrijft dat je niet van al te heftig photoshoppen bent. Wat je anders had kunnen doen was om de achtergrond van links achter naar rechtsachter te kopiƫren. Gespiegeld. Lijkt me niet onnatuurlijk dat daar twee van die hekken(?) zitten.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

lestat1234

Zoveel beren hier, laat ik ook eens wat vakantiebeertjes plaatsen :)





Ok, niet alleen beertjes







Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Rha007

De tweede foto is echt gaaf. Ik zou nog wel even die mensen op de achtergrond wegsnijden.
Maar waar is "hier" als ik vragen mag?
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

lestat1234

Quote from: Rha007 on July 27, 2012, 19:34:54
De tweede foto is echt gaaf. Ik zou nog wel even die mensen op de achtergrond wegsnijden.
Maar waar is "hier" als ik vragen mag?

Hier is Katmai national parc te Alaska.
Wij hebben hier een dagje tussen de beertjes gelopen.
De mensen die op de foto staan zijn een crew van de bbc.
Waren een docu aan schieten.
In totaal waren we met max 10 mensen en min 10 beertjes op het strand van dit park.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

denoontje

zijn de nadere diertjes daar ook (foto)geschoten?