Post hier je dierenfoto's

Started by beunky, June 20, 2009, 23:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

zal van de week als ik tijd heb ook wat echt wild neerzetten vanuit Namibië

RonG

Quote from: Paul Demo on June 22, 2011, 12:30:33
In het wild, zal er later nog wat omgevingsfoto's bijzoeken. Waren nog wel meer 'beesten te zien. Overigens genomen met 70-200mm VRI f2.8 met 2xconvertor.

Dit maakt zulke foto's toch weer wat specialer , mooi gedaan. Ben benieuwd naar nog wat meer foto's.


bellecoupe

#478
Foto van een manta gemaakt door een dive buddy tijdens onze duik op Bora Bora(mei 2011)

denoontje

#479
wild

denoontje


denoontje


RonG


denoontje

THX

Die in de lens kijkende foto is op canvas gezet van van 1, 20 meter breed 80

Hootie


Denoontje
QuoteDie in de lens kijkende foto is op canvas gezet van van 1, 20 meter breed 80

Gelijk heb je. Die is erg mooi.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

FDLARRY

Per ongeluk net in de verkeerde topic gepost, hierbij ook op de goede plek.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

FDLARRY

Ook wel geinig.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

denoontje

poezig topic wordt het ;-)

FDLARRY

Quote from: denoontje on June 26, 2011, 19:26:19
poezig topic wordt het ;-)
Hoho, ik had ook nog een dragonfly. ;)
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

denoontje


Tube-freak

Gemaakt met 35mm prime nikkor lens.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

RonG

#491
Mooie foto!

Even de veren drogen

Tube-freak

#492
Hier een foto van gnorkenstein die ik wel goed gelukt vond en zijn vriendje.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Tube-freak

#493
.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

R

Ik vind dat je krap kadert in je foto's. Het object wat meer ruimte geven zal ze goed doen. Wellicht wat meer verdiepen in composieties. Bijvoorbeeld; gnorkenstein kan erg mooi zijn, maar je sluit hem echt op in je foto, jammer.

Paul Demo


Tube-freak

Quote from: R on July  3, 2011, 21:49:55
Ik vind dat je krap kadert in je foto's. Het object wat meer ruimte geven zal ze goed doen. Wellicht wat meer verdiepen in composieties. Bijvoorbeeld; gnorkenstein kan erg mooi zijn, maar je sluit hem echt op in je foto, jammer.

Ja maar er waren nog wat andere dingen op de foto die dan misschien storend kunnen zijn.
Dan staat er bijvoorbeeld een halve neus van een ander zwijn op ofzo dat ziet er ook niet uit als je dat zo gaat kroppen.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

denoontje

#497
1

denoontje


denoontje