Post hier je dierenfoto's

Started by beunky, June 20, 2009, 23:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

migailov

Quote from: Dracoplasm on May 17, 2011, 17:00:08
Wow! Waar in Italië heb je gezeild?f

Ik heb gezeild bij Sicilië, de Eolische Eilanden, was heel mooi daar!

Tube-freak

Hier wat vogel fotos
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Tube-freak

nog een paar
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Tube-freak

#453
Nog meer.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

VlisChris

Foto maakt uit van een serie. Komt in een bouwverslag te staan, en daarom dat ik hem er waarschijnlijk bij ga gebruiken ;)


_MG_2151 by Sauer Fotografie, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Oud lid


Gaeje

Quote from: Tube-freak on May 20, 2011, 21:01:45
Hier wat vogel fotos
de foto van de pauw is wel mooi, al is ie wel héél blauw bij mij. Misschien ook leuk om iets meer op zijn hoogte te gaan zitten?

bij de laatste foto van die reeks van die vogel die weg vliegt is er iets raars met je lucht... of de overgang van de lucht naar de bladeren. beetje teveel repair highlights geprobeerd ofzo?

denoontje

Foto's genomen in Overloon?

Quote from: Gaeje on May 25, 2011, 17:18:54
de foto van de pauw is wel mooi, al is ie wel héél blauw bij mij. Misschien ook leuk om iets meer op zijn hoogte te gaan zitten?

bij de laatste foto van die reeks van die vogel die weg vliegt is er iets raars met je lucht... of de overgang van de lucht naar de bladeren. beetje teveel repair highlights geprobeerd ofzo?

R

#458
Bezoekje aan Ouwehands gister, hier wat shots:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.

R

Thanks, ben er zelf blij mee. Begint een beetje te lukken.

Tube-freak

Ben nog niet zo goed in dat fotos bewerken.  Bovendien ik zit hier op een laptop scherm te klooien dus is ook niet echt bevorderlijk om het resultaat te checken.
Of je nou je foto boven of onder in je scherm hebt het ziet er altjd anders uit om maar niet te spreken van de stand/hoek van het scherm.

Dus als er iets niet klopt zou heeeel goed kunnen ja.
Quote from: Gaeje on May 25, 2011, 17:18:54
de foto van de pauw is wel mooi, al is ie wel héél blauw bij mij. Misschien ook leuk om iets meer op zijn hoogte te gaan zitten?

bij de laatste foto van die reeks van die vogel die weg vliegt is er iets raars met je lucht... of de overgang van de lucht naar de bladeren. beetje teveel repair highlights geprobeerd ofzo?
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Dracoplasm

 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Hootie

Libel.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

eddy135

Quote from: Hootie on June 16, 2011, 21:22:52
Libel.

Hootie

Fraai! :)

Is een juffer trouwens; bij een libel grenzen de ogen aan elkaar...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

R


Hootie

Dankvoor de complimenten. Ja, hij is als RAW geschoten en dus verscherpt en ook gecropt.

Nieuwe foto met mijn nieuwe 400mm genomen. Fuut.

Mvgr. Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Hootie

#467
Ik was ontevreden over bovenstaande foto. Vandaag tussen de buien door op herhaling.

Mvgr. Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

RonG

Fraaie foto's alweer,

De eagle has "almost" landed

denoontje

na landing ?

RonG


Paul Demo


denoontje


Paul Demo

Quote from: denoontje on June 22, 2011, 12:18:54
In het wild of in het park?

In het wild, zal er later nog wat omgevingsfoto's bijzoeken. Waren nog wel meer 'beesten te zien. Overigens genomen met 70-200mm VRI f2.8 met 2xconvertor.