Post hier je dierenfoto's

Started by beunky, June 20, 2009, 23:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Allebei lekker simpel en niet schokkend, maar vind ze beide lief genoeg om online te zetten :)


Permission for take-off by Sauer Fotografie, on Flickr


6 op een rij. by Sauer Fotografie, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

Die schaapies zijn wel leuk gedaan
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Thanx.
Behoorlijk recht voor zijn raap, maar ze stonden me zo lief aan te kijken, dat kun je niet voor bij laten gaan :D 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rielplayer

die tweede vind ik echt wel te gek hoor. leuke lammetjes
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Bart_M

Die lammetjes zijn inderdaad best leuk. Alleen de foto nog even recht zetten?

VlisChris

Thanx.
Foto staat vrij recht, het is de voorgrond die wat afloopt. Als ik hem rechter zet krijg je overigens ook dat die mij wat te krap rondom wordt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Cool. Mijn zes op een rij foto is uigelicht op DPZ.
Komende paar dagen op de voorpagina. Eerste keer voor me, maar erg leuk!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

VlisChris

Een groot (het grootste?) en belangrijk fotoforum voor nl/be kiest uit de foto's op het forum de beste uit, en die worden getoond op de voorpagina; dat heet daar Uitgelicht.
Zoveel foto's komen daar niet in terecht, dus als ze een van jou foto's uitkiezen is dat wel een beetje een eer 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Robbert54

Quote from: Christiaan S on March 30, 2011, 23:13:16
Een groot (het grootste?) en belangrijk fotoforum voor nl/be kiest uit de foto's op het forum de beste uit, en die worden getoond op de voorpagina; dat heet daar Uitgelicht.
Zoveel foto's komen daar niet in terecht, dus als ze een van jou foto's uitkiezen is dat wel een beetje een eer 8)
Ah zo :-X Sorry vind de foto's die hier worden gemaakt prachtig, maar ben er verder niet zo van op de hoogte. Gefeliciteerd dan in dit geval!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Hootie

Stoeien met de macrolens. Dat is nog niet zo gemakkelijk. Over deze foto was ik aardig tevreden. Minpunt is dat ik de benen aan de onderkant er ook graag op had gehad.

Groet, Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

eddy135

Quote from: Hootie on April 17, 2011, 14:07:17
Stoeien met de macrolens. Dat is nog niet zo gemakkelijk. Over deze foto was ik aardig tevreden. Minpunt is dat ik de benen aan de onderkant er ook graag op had gehad.

Groet, Hootie
Mooi foto idd.
Maar alleen een paard heeft benen, he? ;D

Wele macrolens gebruik je?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Hootie

eddy135
QuoteWele macrolens gebruik je?

Canon 100mm F2.8

Groet, Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

eddy135

Quote from: Hootie on April 17, 2011, 22:57:12
eddy135
Canon 100mm F2.8

Groet, Hootie
Mooi lens.
Zie het trouwens nu ook in de eigenschappen.
Twijfel zelf over de L versie, iemand een vergelijk gemaakt van beide lenzen?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Hootie

Vervolgpoging met statief (F11, 1/30, 100mm en ISO 400, geen flits).

Mvgr. Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

frank2

Ik wil toch eens beide honden die wij hebben eens plaatsen. De ene hond is ooit met 8 weken in de kop gebeten vandaar zijn rare kop.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Robbert54

wat een schatje die laatste! :worship: die bovenste is echt wel mooi!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Peerless Monster

Quote from: The Vampire on May  1, 2011, 12:40:32
wat een schatje die laatste! :worship: die bovenste is echt wel mooi!

Het zijn lieve beesten Robbert.
Maar ze zijn retenieuwsgierig en bovenal heel aanhankelijk ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Robbert54

ik weet het, mijn buren hadden er ook een. Kon ook heerlijk midden op de weg in de zon gaan liggen. En die ging ook vast niet aan de kant wanneer er dan een auto aankwam :D kon je toeteren wat je wou
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

frank2

even naar de kinderboerderij geweest. Was wel erg fel zonlicht..
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Jeroen de Waal

1 van onze poezen.........Tinkberbell




Jeroen.

BernHardN

Quote from: frank2 on May  1, 2011, 16:31:48
even naar de kinderboerderij geweest. Was wel erg fel zonlicht..

Deze foto's kunnen mooier worden als je even rekening houd met de achtergrond en idd zonlicht en schaduw, probeer dan rond het middag uur ook geen foto's buiten te maken.
door de hoge zon word een foto "plat".
en probeer het dier er dan ook helemaal op te krijgen, bij de honden mis ik een deel oor bv.
zie dit niet als negatieve kritiek maar als tips.

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

frank2

#399
Ik zie het niet als kritiek, de kinderboerderij was inderdaad te fel licht hoewel het half 4 was.
Bijgaand een "hele" hondenkop 's-avonds genomen.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren