Post hier je dierenfoto's

Started by beunky, June 20, 2009, 23:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rielplayer

#350
In de tuin alweer een paar weken geleden

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Audiofiel

#351
Geen hele mooie foto, maar wel een leuk moment wat een fractie van een seconde duurde toen onze kater Baboen een takje lavendel uit mijn hand hapte:

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Robbert54

gemaakt met de Iphone, maar vond het wel leuke foto's

onze kater die nog doet alsof ie een kitten is:



en zijn grote zus





|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

eddy135

#353
Quote from: The Vampire on September 20, 2010, 16:30:41
gemaakt met de Iphone, maar vond het wel leuke foto's

onze kater die nog doet alsof ie een kitten is:



en zijn grote zus







Heerlijk als zo'n beestje totaal ontspannen is... :)
Goeje plaatjes uit zo'n iphone, trouwens.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Robbert54

die hebben het ook prima naar hun zin hier! ;D

ja he? viel mij ook al op. best mooie foto's voor een telefoontje
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Audiofiel

Ja, wat wil je, het is wel een iPhone 4 waar die mee gemaakt is. :inlove:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

VlisChris

Vanochtend redelijk vroeg (voor mijn doen).
Wilde foto's van de natuur in de mist maken, en opeens sprong mijn Beest voor de camera. Kon het niet nalaten er een foto van te maken.




Cita's gouden moment




Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Dru

Quote from: Audiofiel on September 20, 2010, 15:36:23
Geen hele mooie foto, maar wel een leuk moment wat een fractie van een seconde duurde toen onze kater Baboen een takje lavendel uit mijn hand hapte:



Vind ik een mooie foto.
Lijkt wel een cgi kat.

Robbert54

Quote from: Christiaan S on September 22, 2010, 09:31:09
Vanochtend redelijk vroeg (voor mijn doen).
Wilde foto's van de natuur in de mist maken, en opeens sprong mijn Beest voor de camera. Kon het niet nalaten er een foto van te maken.




Cita's gouden moment




mooie foto!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

peter69nl

Aap op Bali
Epson TW5500 | Popcorn Hour A-200 | 2x Quad 22l2 |  1 x Quad L- centre | 2x Quad 12l | | 2x Tangent EVO | QNAP 219 | Onkyo TX-SR876 | Oppo 971h | Squeezbox Duet | Squeezebox Radio | Panasonic 37PV60

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

peter69nl

Livinia, Noord Bali
Epson TW5500 | Popcorn Hour A-200 | 2x Quad 22l2 |  1 x Quad L- centre | 2x Quad 12l | | 2x Tangent EVO | QNAP 219 | Onkyo TX-SR876 | Oppo 971h | Squeezbox Duet | Squeezebox Radio | Panasonic 37PV60

peter69nl

Aap laat een traantje.
Epson TW5500 | Popcorn Hour A-200 | 2x Quad 22l2 |  1 x Quad L- centre | 2x Quad 12l | | 2x Tangent EVO | QNAP 219 | Onkyo TX-SR876 | Oppo 971h | Squeezbox Duet | Squeezebox Radio | Panasonic 37PV60

Audiofiel

Quote from: peter69nl on October 29, 2010, 01:28:19
Livinia, Noord Bali

Lovina (Beach) bedoel je. Echt een aanrader als je op Bali bent. Meest gezellige sfeer van het hele eiland.  O0
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

lestat1234

Dacht laat ik hier ook eens wat plaatsen :)
Ben er zelf erg tevreden over




Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

R

Vanmiddag de nieuwe 70-200 F4L getest!


Tube-freak

Quote from: Audiofiel on September 20, 2010, 15:36:23
Geen hele mooie foto, maar wel een leuk moment wat een fractie van een seconde duurde toen onze kater Baboen een takje lavendel uit mijn hand hapte:



je moet eens een takje kattekruid proberen....  (kattekruid ruikt nog lekkerder dan lavendel en katten worden er helemaal gelukkig van).
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

geert_gr

Denon AVR-3805
Monitor Audio S10
Monitor Audio BR2
Monitor Audio LCR

francois

#369
Tja, dan kunnen wij natuurlijk niet achterblijven met onze schatten O0



en zo nu en dan hebben we een logé......of 2......of 3......of 4...... of 5......:sadlike:
Als ze maar buiten blijven, ver weg van m'n kabels  ;D


NWitkamp

#370


Hier onze kater :)

R



Hmm, toch nog wat jpeg compressie in de achtergrond, aub maar even doorheen kijken ;)

Mario D


svmnb












Beppie, ons kleine sloopkogeltje. ;)
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

VlisChris

Zeg, zie je niet dat ik gewoon wil slapen??
Ga eens gauw weg met die camera van je....

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.