Post hier je dierenfoto's

Started by beunky, June 20, 2009, 23:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Wuppy32

#300





Arno P


Arno P


Wuppy32

#303







Arno P


Arno P

#305



VlisChris

#306
Weer een nieuwe dierenfoto.

Edit. Om de een of andere reden lukt het even niet de foto online te krijgen via imageshack.
Even verder proberen :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Arno P

Het was weer een lange sessie. 3 uur op de grond gezeten tussen de dorre hei en de zon in mijn nek  :wink:




Hootie

Het mag wat kosten (tijdsinvestering) maar dan heb je ook wat. Erg mooi Arno.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Arno P

"Kom niet aan mijn vrouwtje!"


migailov

Laatst met mijn nieuwe camera in de dierentuin geweest, niet heel erg slecht voor de eerste dag schieten, als zeg ik het zelf....






millon

Onze maine coon kater is vader geworden.
De kittens verblijven bij mijn zus.
Het zijn 3 katertjes en 3 poesjes.
Ze zoeken nog een nieuw thuis ;)

http://www.youtube.com/watch?v=7jRujiSlAkg

FFF

Hierbij een fototje van mij.

Let op: Geen high end foto, onbewerkt en met een digitale compact camera gemaakt.

Tips voor bewerking zijn natuurlijk welkom, ik heb daar 0 ervaring mee...

Robbert54

vind dit zo al een erg gave foto hoor! :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Michel8

#314
Uurtje rondgewandeld bij Dorst

Edit: laat maar krijg hem niet goed van RAW naar een 400 kb file.

FFF

Quote from: Michel8 on May 11, 2010, 23:00:41
Uurtje rondgewandeld bij Dorst

Edit: laat maar krijg hem niet goed van RAW naar een 400 kb file.

Heb je wat bijzonders gespot? Ik woon daar sinds kort in de buurt dus ben benieuwd naar welk bos ik moet om wat dieren te spotten...

supergijs

Uit het archief, Een pluizige ree.


Hootie

Are you eyeballing me?

Schwarzwald.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Arno P

Slecht weer, Hemelvaartsdag toch maar even erop uit met het gezin (ipv op handen en voeten door een of ander weiland een vogel proberen vast te leggen). Het aantal foto's is meer als aanbeveling voor dit toch wel erg bijzondere dierenpark.

1. Knetterscheel die aap


2.


3.


4. Maar weer in de vogelgids opzoeken wat dit ook al weer is


5. Een druk poeltje, alle soorten kwamen er bij elkaar en het eendengezien vond het maar niet rustig genoeg


6. Deze knakkerts vreten gewoon muizen


7. Links, rechts maakte hem allemaal niet uit


8. Knuffeltje, maar alleen op afstand


9. Te laat voor een deel van de demonstratie maar toch nog snel een shot aan de achterkant kunnen maken


10. Pracht dieren, kundig trainers...jammer dat ze niet vrij zijn (de vogels dan, maar dat denk je eigenlijk bij elk dier in zo'n dierenpark)


11. Kinderen leren er wel veel van


12. Alsof je in een spiegel kijkt (Kwa gedrag dan op sommige stukken)


13.


14. Op een gegeven moment is het wel genoeg geweest, en dat laat hij blijken ook  :mryellow:  Geen trucage hoor..


15. Er vroeg 1 vrouw aan de opzichter of men de apen ook wel eens aaide...die vraag kan ik ergens wel begrijpen bij dit plaatje.


16.


17. Ook een "knuffelsoort" met hele scherpe tandjes, het stokstaartje...op wacht in de kou....trillend en de rest van de groep zat onder de warmtelamp


18.


19. Het was even herrie bij de neushoorns


20. All time favourite



Ja het was een aardig dagje uit, aanrader!

Hootie

#320
En nu moeten wij raden welk park je wilt aanraden?

Gaia?

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Arno P

Quote from: Hootie on May 15, 2010, 15:43:55
En nu moeten wij raden welk park je wilt aantraden?

Gaia?

Hootie

BINGO!  ;D

Valkyrie

Ik denk Artis ;) (aan de hand van de eerste foto)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Arno P

Quote from: Valkyrie on May 15, 2010, 21:02:27
Ik denk Artis ;) (aan de hand van de eerste foto)

Wakey, wakey...goede antwoord was al gegeven net voor BINGO!  ;)

Hootie

Arno, ik vindt foto 18 erg mooi. De timing was perfect. Er is echt oogcontact. Dat maakte de foto intenser.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X