Post hier je dierenfoto's

Started by beunky, June 20, 2009, 23:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hootie

Die is wel heel bijzonder.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Arno P

Ze hielden elkaar goed in de gaten...





Arno P

#277

Robbert54

wat een prachtige foto's weer hier. die reiger en die buizerd (?)  :worship:

en die tijger! :wub:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Arno P

Het was een grijze dag met weinig licht....kennelijk had ik de plek gevonden waar de kiekedief mij niet eens zag...


lestat1234

Afgelopen weekend naar Diergaarde Blijdorp te Rotterdam geweest.

Twee weken daarvoor heb ik een Canon SLR cursus gevolgd en dacht laat ik eens kijken wat ik me nog herinner van de cursus.

Hier wat probeersels van mij.







Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

VlisChris

Komen weer mooie foto's voorbij dames en heren.
Straks meer van mijn kant, hier alvast een foto die geschoten is buiten Vlissingen..... :D ;)

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#282

1


2


3


4


5


6


7
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Arno P


VlisChris

Wholy mose.
Hoezo scherp, hoezo knallend.
Hier merk je qua scherptediepte (of beter, afwezigheid ervan :D) het verschil tussen 200 en 500(?) mm.... ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Arno P

Quote from: Christiaan S on March 19, 2010, 17:19:20
Wholy mose.
Hoezo scherp, hoezo knallend.
Hier merk je qua scherptediepte (of beter, afwezigheid ervan :D) het verschil tussen 200 en 500(?) mm.... ;)

Ik denk dat het met een 200mm ook nog zo goed had uit gezien hoor. Het beestje zat op de boomstam vloog plotseling dichtbij op de vetbol...kon hem bijna niet meer in focus krijgen zo dichtbij

VlisChris

Hm, dus genoeg ruimte tot je achtergrond? Dan ga je met 200mm ook een heel eind komen inderdaad.
Mijn foto's zijn allemaal gemaakt met de bomen en bossages heel dicht op elkaar (Burgers Zoo).
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Arno P

#287
Quote from: Christiaan S on March 19, 2010, 17:32:24
Hm, dus genoeg ruimte tot je achtergrond? Dan ga je met 200mm ook een heel eind komen inderdaad.
Mijn foto's zijn allemaal gemaakt met de bomen en bossages heel dicht op elkaar (Burgers Zoo).

Paar meter tot het gras is voldoende...
Heb het natuurlijk ook niet altijd voor het kiezen...vaak is het een drukkere achtergrond van bomen en takken hoor. Vooral met een zo groot als mogelijk diafragma schieten...

Robbert54

zo Christiaan jouw foto's zijn ook wel erg mooi!  :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

VlisChris

Thanx!
En dat voor iemand die nooit dierenfoto's maakt ;)

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Robbert54

Quote from: Christiaan S on March 20, 2010, 14:32:45
Thanx!
En dat voor iemand die nooit dierenfoto's maakt ;)


lijkt alleen wel net of je kleuren een beetje koud overkomen. maar vind ze wel erg mooi, vooral die van die coyote (volgens mij?) en die luipaarden! prachtig!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

VlisChris

Dank je. Ben zelf idd ook blij met die van de coyote. Timing was eigelijk precies net wat ik wilde.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Arno P

Het voorjaar is begonnen.... :wink2:




supergijs

Gafe foto Arno, mooi in het zonnetje.

Arno P

Bummer...life suck and then you die....regen, honger en een oog uit


Robbert54

Quote from: Arno P on March 26, 2010, 16:48:34
Bummer...life suck and then you die....regen, honger en een oog uit


wel een hele stoere foto zeg!! :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Arno P

Nog een van vorig jaar om het voorjaar eens lekker mee te beginnen  :devil: Wesp eet Rups eet Blad


R


Jarnoootje

Wellicht niet zo spectaculair als de foto's hier boven ... maar toch even een kleine bijdrage van mij.

één van mijn katten, Otara, van 9 maand:


Arno P