Post hier je dierenfoto's

Started by beunky, June 20, 2009, 23:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P


Tube-freak

Mooie foto hoor.  jammer dat er geen besjes aan de Pyracantha zitten had het nog mooier geweest.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

VlisChris

Zitten weer mooie foto's bij heren!
Ik was net bezig met mijn foto's van de nieuwjaarsduik nog eens op het gemakje door te lopen en toen kwam ik deze tegen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Robbert54

je bent echt gek met je hond he! :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Arno P


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Tube-freak

Is volgens mij wel een vrij normale kleur ogen voor een kat.  Maar wel mooi.  Het lijkt overigens of de ogen op de onderste foto een andere tint hebben dan op de bovenste foto.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Arno P

Quote from: Tube-freak on January 30, 2010, 14:05:17
Is volgens mij wel een vrij normale kleur ogen voor een kat.  Maar wel mooi.  Het lijkt overigens of de ogen op de onderste foto een andere tint hebben dan op de bovenste foto.

Ik heb ze echt niet verwisseld hoor  ;D
De lichtval in de onderste was heel gunstige...licht van buiten terwijl de bovenste behelpen was met een spoortje licht (en zeker onder die hoek)

Robbert54

heeft wel een hele mooie kop!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Tube-freak

Quote from: Arno P on January 30, 2010, 14:07:46
Ik heb ze echt niet verwisseld hoor  ;D
De lichtval in de onderste was heel gunstige...licht van buiten terwijl de bovenste behelpen was met een spoortje licht (en zeker onder die hoek)

Ja zoiets vermoede ik al, maar ik denk laat ik als foto leek maar niets zeggen voordat ik iets doms roep.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Arno P

Quote from: Tube-freak on January 30, 2010, 14:16:29
Ja zoiets vermoede ik al, maar ik denk laat ik als foto leek maar niets zeggen voordat ik iets doms roep.
Niets verkeerds aan een juiste constatering hoor... ;)

svmnb

#262
Quote from: Arno P on January 30, 2010, 12:18:40

De tweede foto is op volle opening (f1,8) gemaakt, zie ik. Blijft een mooi lensje, die 50 mm. ;)
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Arno P


Arno P

#264



Arno P

#265
Ook al zit zo'n valkje weer op een smakeloos uitziende lantaarnpaal...ik kan hem toch niet voorbij gaan zonder een foto te maken...

Arno P

Nog een paar van onze zwarte vrienden..echte winterstemming





Trosje kolganzen:


Arno P


Arno P



Van vandaag...een kiekediefKiek  ;)



Koud dat het was...


Arno P


RonG


Marc H

Wow, mooi :) Zo'n 500 mm wil ik ooit nog eens aanschaffen :) (wel in de canon smaak)

Tijdje geleden in ouwehands dierenpark:



Arno P

#272
2 uur op de akker gestaan naar kraaien te staren...niets...en erna vloog er hier en daar toch wat leuks langs  :wink2:


Arno P


Arno P

Ongeloofelijk maar waar...uit eigen tuin: