Post hier je dierenfoto's

Started by beunky, June 20, 2009, 23:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beunky

Vier en vijf vind ik de mooiste uit de serie, maar de rest vind ik ook allemaal leuk gedaan. Tsja, sorry dat ik er geen kritiek op kan hebben ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

spotmatic

Quote from: beunky on September  6, 2009, 22:11:50
Vier en vijf vind ik de mooiste uit de serie, maar de rest vind ik ook allemaal leuk gedaan. Tsja, sorry dat ik er geen kritiek op kan hebben ;D

Dank je! Ik heb uiteraard vooraf al een strenge selectie gemaakt en dit zijn dus de foto's die er doorheen kwamen. Toch hoop ik dat iemand nog aanmerkingen heeft ;)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Fabian92

Mooi scherp allemaal  :thumbs-up: Vind die meerkat wel grappig  :clapping:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

beunky

Oké, ik heb nog eens goed gekeken en ik heb eigenlijk maar één opmerking.
Ik vind persoonlijk het bokeh bij foto 2 niet zo heel mooi. Ik vind het wat onrustig.
Geen idee overigens waar dat aan ligt, helaas...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Tube-freak

Ik heb ook maar eens een poging gewaagt.  Alle fotos zijn gemaakt met een Canon G9 digitale compact camera.  De twee roof vogels kreeg ik niet zo goed scherp want dat gaat allemaal zo snel dat ik al blij ben dat ik uberhaubt een foto heb.



 
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Tube-freak

vervolg....

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Tube-freak

#106
Nou vooruit nog twee dan.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

spotmatic

Quote from: beunky on September  6, 2009, 22:36:19
Oké, ik heb nog eens goed gekeken en ik heb eigenlijk maar één opmerking.
Ik vind persoonlijk het bokeh bij foto 2 niet zo heel mooi. Ik vind het wat onrustig.
Geen idee overigens waar dat aan ligt, helaas...

Bedankt! Ik weet wel waarom: de achtergrond is gewoon te druk. Het is heel lastig -voor welk objectief dan ook- om dat soort achtergronden rustig af te beelden. Wellicht had ik het diafragma ook nog verder open kunnen doen (van f/4 naar f/2.8).
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

RonG


Icarus314

#109
Een paar katten fototjes die ik zelf ergleuk vond, niet vanwege de kwaliteit maar meer de spanning  :)

Do the catwalk!


Icarus314

Wie is die vent met die camera?  :D

spotmatic

Grappige plaatjes, maar die datum verpest de foto's wel voor mij. Zie maar zo: als je ooit een superfoto maakt dan is deze gelijk onbruikbaar voor fotowedstrijden en dergelijke. Persoonlijk zou ik het uitzetten ;)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Icarus314

Quote from: spotmatic on September  8, 2009, 16:01:49
Grappige plaatjes, maar die datum verpest de foto's wel voor mij. Zie maar zo: als je ooit een superfoto maakt dan is deze gelijk onbruikbaar voor fotowedstrijden en dergelijke. Persoonlijk zou ik het uitzetten ;)

Ik geef je helemaal gelijk maar ik zit als absolute beginner opgescheept met een cameratje waarvan het lcd schermpje niet meer werkt. Met een sync programma heb ik de datum nog weten te resetten naar vandaag maar daar houdt het ook mee op helaas.
Maar uit ervaring weet ik wel dat als ik voor een nieuwe camera ga dat de kans dan groot is dat ik wel een goed lcd schermpje heb maar dat de fotokwaliteit dan weer minder is, althans daar ben ik bang voor  :)

RonG

Quote from: Icarus314 on September  8, 2009, 20:41:42
Maar uit ervaring weet ik wel dat als ik voor een nieuwe camera ga dat de kans dan groot is dat ik wel een goed lcd schermpje heb maar dat de fotokwaliteit dan weer minder is, althans daar ben ik bang voor  :)

Die snap ik niet zo goed :eh:

Icarus314

#114
Quote from: RonG on September  8, 2009, 23:36:36
Die snap ik niet zo goed :eh:

Tja wat kan ik zeggen. Er is zoveel troep op de markt.  :unhappy: Als je tegenwoordig tegen iets aanloopt waar je tevreden mee bent dan verander ik niet te snel meer omdat je vaak ziet dat je uiteindelijk toch teleurgesteld wordt ondanks de bedriegelijke specificaties.


Arno P

Als bijproduct van vogels voeren...  ;)


Arno P

Het blijven uiterst moeilijke vogels om te fotograferen die raven/kraaien/roeken/Kauwen, te slim en te zwart...toch maar gemaakt..


Arno P

#117
Met kleine stapjes worden de vogelfoto's beter en de stevigheid van de recent verworven gitzo was een grote stap voorwaarts..




WMC

#118
Gisteren naar de African Lion Safari geweest in Hamilton, Ontario. Daar hadden ze ook een mooie vogel show:

Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

sj0er-D



Deze zat op vakantie op de balkontafel.. het witte ovale wat je ziet is van een miniaansteker, zo klein is hij.

Arno P

#120
Laat thuis van het werk en behoorlijk aan het schemeren....dan maar wat gespeeld met het statief, hogere iso en langere sluitertijd....jaagd de buurkat ineens een kikker uit de struiken.
Nou hier is die dan...wat ruis, weinig licht, maar wel mooi het statief op grondniveau kunnen uit proberen...Eerst namelijk wat foto's gemaakt van hogere statiefhoogte maar dat heeft niets pakkends...op ooghoogte van het object blijft het mooiste. Ik hoop dat ik hem nog een keer bij meer licht tegen kom...


Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

BernHardN

#122







Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Audiofiel

@BernHardN: die eerste foto is werkelijk schitterend. SUPER!!! 8) 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

BernHardN

Dankje, 's avonds het riet in  is altijd leuk, jammer dat het waaide

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100